![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om alle twijfel hierover uit de weg te ruimen, volgen hieronder de lonen van de drie directeurs. Het loon van de algemeen directeur werd overigens ook al in Trends gepubliceerd (10 november 2005). Algemeen directeur: Per maand: bruto 4.798,29 euro, netto 2.431,41 euro Manager zuid-programma's: Per maand: bruto 4.213,52 euro, netto 2.343,39 euro Manager hoofdkantoor: Per maand: bruto 4.261,05 euro, netto 2.353,03 euro Dit zijn drie mensen met een hoge anciënniteit (29 jaar voor de algemeen directeur). Ter vergelijking: licentiaten in het middelbare onderwijs met een vergelijkbare anciënniteit verdienen ongeveer evenveel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enkele witte raven in 'n zwarte flock vallen idd op, maar zijn niet genoeg om de ranzigheid weg te nemen die grote hulporganisaties nu eenmaal omringt.
Uit de link die ik meegaf: "Over de ‘zee’ van goede doelen waarin we kennelijk zo sterk moeten geloven is veel kritiek ontstaan. Fraudes, tonnen aan salarissen, disproportionele overheadkosten, vertrekpremies, grote lease-auto’s, panden op A-locaties, directe loyaliteit aan dictators, vrijwel de helft of meer van het vermogen belegd en daarbij ook nog eens in uiterst controversiële zaken zoals clusterbommen, landmijnenproducten (onderzoek Zembla), zwaar vervuilende mijnbouw, tabak, kinderarbeid, en ga zo maar door." Not with my money. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf geef ik nooit aan de bekende 'mega-organisaties'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien iets dat uit Duitsland komt, een virus ofzo... Laatst gewijzigd door zonbron : 18 januari 2016 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent U moslim? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En evenzeer: iemand die zich door zulke doorgaans superbrave mensen omsingeld voelt, zal het naar mijn oordeel ook niet kunnen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Djiezes wat is dat nu voor een vraag op een forum. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() En trouwens het waren oudere vrouwen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Je ziet die soort ook belletje trek doen onder de Jehova getuigen , die soort weet ook van geen ophouden , al 100 keer neen gezegd en toch wekelijks mijn deurbel lastig vallen....puur om mij te pesten....
![]() |
![]() |
![]() |