![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, dat klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik geleerd van democraat Beke.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dit zal grotendeels aan de 'NVA' en zijn 'Ezelachtige' koppigheid en overmaatse pretentie te danken zijn. Laat ons dit maar goed onthouden!
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een blokker die meent te weten wat er in N-VA leeft ? Opletten met te grote hoeveelheden wiet hee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat je nu praat over de verkiezings retoriek van N-VA voor de verkiezingen ? Want als ze dat één dag na de verkiezingen nog zo formuleren is dit een open sollicitatie voor een rondje oppositie. Let wel, zij hebben uiteraard dat keuze recht hee... Niemand mag hen dat ontzeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Schepen
|
![]() Politiek gelijk halen, dankzij de wandaden van een 'portie islamitisch gespuis', kan slechts als: 'roem- en eerloos' ervaart worden.
Dit zal dan grotendeels aan de 'NVA' en zijn 'Ezelachtige' koppigheid en overmaatse pretentie te danken zijn. Laat ons dit maar goed onthouden!
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het ze graag zien doen. Scenario VU² ---> exit stage left.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() BDW = Hitler.
Iedereen die het eens is met BDW = Hitler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het zover komt dat er verbrand wordt is er altijd een massa stumperds die komen kijken met leedvermaak. Destijds liep er ook steeds een massa volk te hoop om naar de brandstapels te komen kijken. Ramptoerisme is vermakelijk voor het plebs. ![]() Vraagje! Zijn er al de beloofde jodium-pillen verkrijgbaar in de apotheek? En tot hoever moeten wij verblijven van de centrales als ze in de lucht vliegen? Want nu ze toch moeten meegaan tot ze in mekaar zakken is het best zijn voorzorgen te nemen. En desondanks is de prijs van "den ellentriek" weeral astronomisch gestegen. Ik ga die pillen gastronomisch gebruiken als het zover komt. Mijn ezel op vier wielen staat vertrekkensklaar in stand-by! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 2 augustus 2016 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw natte vinger gevoel is betrouwbaarder, zeker?
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan BDW beter linken aan Erdogan. Die ruimt ook iedereen uit de weg die zijn macht bedreigt, en die komt daar ook mee weg.
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies hetzelfde dan alle andere partijen dus.
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hoer CD&V heeft samen met het ranzige NVA nog in bed gelegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ook dat klopt, maar....de CD&V heeft wel niet het hypocriete gedrag om de racistische reacties via de sociale media te laten veroordelen door een Vlaamse minister president en een federale staatssecretaris, terwijl de partij voorzitter zelf het lef niet heeft om zijn kiesvee toe te spreken, want.....zijn uitspraken van de laatste weken en dagen zouden wel eens de oorzaak kunnen zijn van zoveel racistische woordenschat op de sociale media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het siert de Vlaamse politici dat ze allemaal hun morele verontwaardiging tentoonspreiden. Het was haast aandoenlijk hoe ze over elkaar heen buitelden om de haatpraat te veroordelen. Als zij het echt meenden, staan hen twee zaken te doen. Ze moeten zichzelf aan een gewetensonderzoek onderwerpen en zich afvragen of hun eigen woorden van de laatste maanden de grenzen van het toelaatbare niet hebben doen verwateren. Maar.....merkt er iemand de namen De Wever en Van Grieken op bij die verontwaardigden ? http://www.demorgen.be/opinie/welke-...kens-b0c23777/ Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 3 augustus 2016 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |