![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je weet wat ik zeg, het is enkel wachten op de instorting van de SZ en het pensioenstelsel. Je mag me nog honderd maal vertellen dat alles ok is, dat er ons niets kan gebeuren, de cijfers zeggen iets anders.
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is niet Bean die het dossier verprutse over onverdoofd slachten maar de partijen die onverdoofd slachten weigeren af te keuren uit religieus of politiek eigenbelang.
Alleen de moed te hebben om, als Vlaams-nationalist, een eind proberen te maken aan onverdoofd slachten verdient al respect. Dat Bourgeois een grijze muis is beaam ik volmondig, maar ik reken politici liever niet af op hun onappetijtelijke uiterlijk.
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het was nochtans Demonen niet die het boek geschreven heeft over de betaalbaarheid van de pensioenen. Het was zelfs geen Vlaming, voor u moet dat dan toch een onberispelijke bron zijn.
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom negeerde je de twee eerste zinnen straal, en ontwijk je zelfs de derde?
|
|
|
#48 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
het is in ieder geval wachten dus. Laatst gewijzigd door jogo : 11 augustus 2016 om 16:26. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De verstrenging van de wet op gezinshereniging was een even moeilijk dossier in 2011 , maar daar hebben enkele competente politici (inderdaad : ook vanuit n-va die in de oppositie zat) toen hun schouders onder gestoken en een alternatieve meerderheid weten te onderhandelen. Bean is daar volgens mij intellectueel niet toe in staat. Die is al in paniek omdat de raad van state een negatief advies formuleert... Ga met zulke soldaten naar de oorlog... |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wachten tot de rente wat stijgt.
|
|
|
|
|
#51 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja, als ze terug de vlaamse kramp krijgen dan zullen ze zeker in 20019 aan de kant blijven staan. Logisch : zonder medestanders sta je nu eenmaal op een eiland. Nee, ik geloof niet dat ze zich kapot regeren. Het verlies is logisch : ten eerste was die 33% onnatuurlijk hoog, ten weede betalen ze een prijs voor de vele facturen die deze regering al heeft weten uit te delen, ten derde is er het terrorisme dossier dat maakt dat er een deel mensen hun kiesintentie verlegt naar het vlaams blok. En neen, ik geloof niet dat dit laatste fenomeen structureel is. Ten minste : als BDW zijn communicatie volledig richting veiligheid weet te oriënteren. cfr zijn recente artikel over "belgische patriot act". Dat is enkel nog maar een eerste zet. Over die cijfers : neen, ze zijn niet goed. Ze zijn beheersbaar, maar meer ook niet. Deze regering doet het nul komma nul % beter dan EDR I en Kris Peeters II. Maar ik geloof niet in doemscenario's. Belfius en Fortis gingen ons ook nekken na 2008 volgens enkele onheilsprofeten. Hoor je die nog vandaag ? |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jammer genoeg zijn er volgend jaar gemeenteverkiezingen. Jammer genoeg zijn er in 2019 parlementaire verkiezingen. MR heeft dit departement, en Daniel Bacqelaine is heus niet zo stom om met die timing in zicht een paar honderdduizend mensen tegen zich in het harnas te jagen. Dus : gaan we voort broddelen. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die is zelfs nog in dalende trend. En er is geen enkele indicator dat die spoedig zou gaan stijgen. Zeker in europa niet. Draghi is op dat vlak zeer duidelijk.
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#56 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat kan zijn, maar dat de rente nooit meer zal stijgen, daar ben ik niet zo van overtuigd. Geduld is een schone zaak.
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk niet. Maar QE strekt zich zeker uit tot tweede helft 2017, tot dan is een renteverhoging gewoon een illusie. Als de economie dan nog niet voldoende aantrekt, zit een verlenging van QE er zeker in.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zonder het kapitaal en de bazen zou jij niet eens als steuntrekker kunnen functioneren. Loop maar voort, omgord met uw rode vuilniszak.
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#60 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook de sprookjes a la, de Belgische volkssturm van zieken en invaliden die aan het werk gaan en alles komt in orde doen wat aan bepaalde scenes in 'Der Untergang' denken.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 augustus 2016 om 16:53. |
||
|
|
|