![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
Bekijk resultaten enquête: Gaat je nieuwe auto een hybride zijn? | |||
Ja, zeker en vast |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik overweeg het |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Neen, benzine of diesel |
![]() ![]() ![]() |
4 | 44,44% |
Neen, volledig elektrisch |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Ik verkies stoomaandrijving |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik moet zeggen
wat nogal 'verontrustend' is , is dat bij Tesla blijkbaar die 'autopilotfuncties' soms eens niet werken https://insideevs.com/news/389786/st...ran-red-light/ Soms is volgens mij maar één goeie verklaring: dat is dat de auto zodanig bezig is met multitasken dat de prioritisering van deze taak dan blijkbaar ontbreekt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zotteke?
De trekhaak is het mooiste bewijs. Heb pas een nieuwe Mondeo gekocht. Trekhaak geplaatst in de Mondeofabriek. Naar keuring moeten gaan om de trekhaak te laten keuren. Ik kreeg nog de keuze tussen keuring voor 750 kg of keuring voor meer dan 750 kg. Keuring was hetzelfde, alleen bij "tot 750 kg" is het document geldig tot de auto 4 jaar wordt, in het andere geval een jaarlijkse keuring. Zo zottekke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eerste vraag is wel was de laatste software-update wel aanwezig op die Tesla, en had die Tesla wel de Full Self Driving optie of niet? Lees jij dat ergens? De standaard autopilot heeft autosteer maar dat zal helemaal niet kunnen helpen indien je niet de FSD hebt. Wat baten kaars en bril. Citaat:
Tesla FSD is daar nog in de testfaze bij mijn weten, dus city-driving is nog niet klaar, enkel met FSD, vergeet dat niet!: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 30 december 2019 om 12:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan ook zijn dat die wagen zo een grote rotzooi was dat die het express deed om er zo snel mogelijk vanaf te zijn. Laatst gewijzigd door dpg : 30 december 2019 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |