![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat de lucht een rivier is. Fabriek petrol zit aan de linkeroever en giet al zijn vuil in de rivier. Ah zegt een groene ondernemer, wij gaan dat ook doen maar anders. En doet een fabriek op de rechteroever open en kapt er ook zijn vuil in. Wat effect heeft dat op de rivier? Dubbele vervuiling natuurlijk. Niet juist misschien ? En dan komt er gekibbel. De linkse kant is vuiler...nee de rechtse kant is vuiler.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 december 2020 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/het-w...teem~bd2f7b32/ Door de digitalisering en automatisering komt veel toekomstige tewerkstelling toch zwaar onder druk te staan? “Ik gruw van al die pleidooien voor bijvoorbeeld robots ter vervanging van hulpverleners in woonzorgcentra. Zorgverleners moeten mensen van vlees en bloed zijn. Ik huiver trouwens ook van al die hoeraverhalen over elektrische auto’s. Hun batterijen bulken van de zeldzame grondstoffen. Volgens de voormalige Boliviaanse president Evo Morales werd de staatsgreep tegen hem eind vorig jaar door de VS bekostigd om zo toegang te krijgen tot de lithiumvoorraad in zijn land. En dan zijn er die hartverscheurende verhalen over kinderarbeid in de kobaltmijnen in Congo. Zo’n Tesla heeft helemaal niets met duurzaamheid te maken.” |
|
![]() |
![]() |