![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dees laat zich voorlopig niet inenten.
#dat ze een ander proefkonijn zoeken ![]() #Enkel moest ik in een verre toekomst de stap overwegen om naar m'n beloved Far East te reizen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() (...)
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 11 maart 2021 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klik op mijn onderschrift
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gij zult horen van oorlogen, en geruchten van oorlogen; ziet toe, wordt niet verschrikt; want al die dingen moeten geschieden, maar nog is het einde niet. Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan, en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk; en er zullen zijn hongersnoden, en pestilentien, en aardbevingen in verscheidene plaatsen. Doch al die dingen zijn maar een beginsel der smarten. Alsdan zullen zij u overleveren in verdrukking, en zullen u doden, en gij zult gehaat worden van alle volken, om Mijns Naams wil. En dan zullen er velen geergerd worden, en zullen elkander overleveren, en elkander haten. En vele valse profeten zullen opstaan, en zullen er velen verleiden. En omdat de ongerechtigheid vermenigvuldigd zal worden, zo zal de liefde van velen verkouden. Maar wie volharden zal tot het einde, die zal zalig worden. Het is nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat onderwerp werd ondertussen verplaatst naar fact-checking.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=258064 Laatst gewijzigd door Rudy : 11 maart 2021 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kunt ge niet debunken omdat het gewoon beelden in sequentie laat zien. Die gast achter dat kanaal heeft zelfs gewaarschuwd voor deze zever, jaren op voorhand. Klavierwarriors united, soldiers of the cross. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen is dit wat achterhaald. De gevaccineerde beschermt enkel zichzelf. En beperkt in zekere mate besmetting. Een recente accurate negatieve test ligt tegenwoordig beter in de markt, zoals ook blijkt om hier in het binnenland bepaalde toegangsfaciliteiten te kunnen krijgen. Het zou mij dus niet verbazen dat je voor een vlucht een negatief testresultaat moet kunnen voorleggen. Dat je gevaccineerd bent is best meegenomen, in jou belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210311_95522554 Voor de gevaccineerden zullen de gevolgen beperkt zijn.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 maart 2021 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja............
Wie weet laat ik me toch asap vaccineren, uiteindelijk kan het (life in itself) me niet veel meer schelen as I'm levensmoe. Covid or not, I don't really care any longer. Voor mijn part val ik morgen dood, so be it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volhard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe ondertussen iets zinvols, in afwachting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ze voorspellen dat de gevolgen - want die kennen ze niet - beperkt zullen zijn - dat kunnen ze dan dus onmogelijk weten - én gevaccineerden kunnen na de 2de spuit nog besmet geraken en zelfs het virus nog doorgeven. De gevaccineerde is dus niet beschermd en kan anderen ook niet beschermen. Ze geven dus openlijk en zelf toe dat vaccinatie zinloos is en niet werkt. Waarom zou je je dan nog laten vaccineren?? Je beschermt er niemand mee, zelfs jezelf niet maar je loopt wel risico's op de onbekende gevolgen en/of om te overlijden. Goed gek.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat vaccineren geen garanties geeft tegen besmetting, dat men het niet kan eisen he. Net als uw bekering tot de islam of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vaccineren je kind, je kind sterft 48h later. Dan kan je wel de staat vervolgen, maar we kennen de mantra al: “geen verband met het vaccin gevonden.” Terwijl mensen kerngezond zijn, covid hadden overleefd maar door staatspropaganda toe vaccinatie de dood vinden. Als ze eerlijk zijn, weten ze dat vaccinatie voor onnodig meer doden zorgt. Mensen doen beter eerst een serologische test alvorens tot vaccinatie te komen. Het is ook beter aan te sterken via de originele variant om latere mutaties baas te kunnen, dan via een aangepaste versie te vaccineren. We hebben hier niet met polio te maken maar een virus waar 99% aan geneest. Het is te zot voor woorden daar gedwongen vaccinatie voor te roepen. Ik herinner mij een tbc uitbraak door ongecontroleerde migratie. Die mensen hebben dus geen inspraak over een virus als covid. HEERE ontfermt U, make it so. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet waarom men daarover verbaasd is. Je zou zelf toch ook zo zijn met staatsmacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we weten door JFK wat er gebeurt als een kat simpelweg een kat genoemd wordt. Alleen meelopers van het beest komen toe “wereldmachten” |
|
![]() |
![]() |