![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het grappige is indien Bemmeke effectief een friet bestelt van een Chinees noemt zij die steevast ook 'flietjes' bij hem.
"Vool mij een glote fliet met een cullywolst en een colonabiel." https://youtu.be/eL8x7ZNgiSM?t=945 Laatst gewijzigd door Weyland : 20 maart 2021 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bord zwarte rijst ging er zonder problemen in, en nadien volgde nog een ferm dessert. Ongelooflijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tl; dr
En ik geef de voorkeur aan een frietchinees.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga bij frietchinezen, super vriendelijke mensen.
En goed georganiseerd ingewerkt op elkaar koppel. Goeie frieten en alles naar de Vlaamse norm.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freeeeeet
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok, het gaat over "opgelicht in de frituur". Ik dacht al, dat BemBem tussen de augurken en zilveruitjes was beland.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een heel knappe en zwoele dame-frituriste heeft mij eens toevertrouwd dat het verboden is om zout op hun frieten te kappen zonder expliciete vraag van de klant.
Ik vermoed dat dit niet een wettelijk verbod is, maar eer een soort deontologische code van de sector, die op afspraak met Gezondheid ingesteld is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 21 maart 2021 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lijkt me enigszins logisch , stel , iemand die zout geen lust of mag .... Doemme ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stel je voor dat Bemmeke een verkeerde order kreeg in de vorm van een patatje oorlog. Het frietkot zou te klein zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pindasaus op friet?!
![]() |
![]() |