![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, voor de landbouw uitgevonden was, was "dik zijn" een uitzonderlijk voordelige situatie, je had wat reserves voor moeilijker tijden. Uw vette pens was een beetje uw spaar rekening. Ne magere die een paar dagen niks kon jagen, had een probleem, een dikke veel minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar volgens mij is het niet waar dat de mensen het laatste jaar sportiever zouden zijn geworden. Vergeet niet dat dat in de eerste plaats al die mensen zijn die je voordien terugvond op tennisvelden en in fitness zaken op basket en volleybal terreinen in vechtsport clubs op voetbalvelden of cross terreinen en wat nog allemaal dat dat die mensen zijn die nu ook allemaal noodgedwongen wat aan het fietsen joggen of wandelen zijn gegaan. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 mei 2021 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 49 procent van de Belgen zou overgewicht hebben, wat wil zeggen een BMI boven 25. En 16 procent is obees, wat wil zeggen een BMI boven de 30.
Dat is al niet meer een groep met een risicofactor, dat is een ferm aandeel van de bevolking.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- meer tijd is doordat ik de ganse tijd thuiswerk - veel andere mogelijkheden in de vrije tijd zijn weggevallen.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor heel ferme dikzakken is er zelfs de twijfel of ge door het kwadraat van de hoogte, of van de breedte moet delen ; soms levert dat laatste een lagere BMI op ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 1 mei 2021 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn er buiten lopen en fietsen niet veel sporten die je nu vrij kan beoefenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik thuis werk kan ik stoppen en sta ik 5 minuten later met loopschoenen buiten. Anders met pendelen is het een uur later.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken anders heel wat vetzakken die op hun 80 nog vrolijk en gezond zijn terwijl magere hanen al lang onder de zoden liggen. Geluk moet je hebben ...op alle vlakken en zeker ook op het vlak van gezondheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |