![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo éne die het eten voor zijn neus geschoven krijgt iedere dag en denkt dat hij meesterkok is omdat hij tweemaal per jaar de barbecue aansteekt!
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kort erna pleegde een man de eerste moord. Waarom werd dat niet zwaarder bestraft. Neen, niet omdat God een man is maar omdat de Bijbel geschreven werd door mannen die alles vanuit mannelijk oogpunt interpreteerden. Moeder de vrouw moest intussen aan de haard blijven, kinderen baren en zwijgen.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bent u te stom om zelf een boterham te smeren?
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou hier omgekeerd zijn! Honger? Ga zelf in de keuken staan! Zelfs mijn kleindochter van 6 jaar kan zelf haar brood smeren en beleggen met 'eps' en boter. Vuile kleren? Doe zelf uwe was! Waarom blijven (sommige) mannen kinderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat topic valt nogal met de deur in huis. Ik snap de aanleiding niet helemaal.
Nu is vrouwen snappen een kwestie van context. Ik snap mijn zussen, mijn moeder, de meeste van mijn vrouwelijke collega's en vriendinnen vrij goed. Of toch niet slechter dan mannen. Alleen als er een relatie bij te pas komt wordt het een stuk ingewikkelder. Soms. Maar dan vraag ik me meteen ook af of dat niet eerder eigen is aan de psychologie van relaties dan aan geslacht. Maw: zouden homokoppels en lesbische koppels niet net dezelfde worstelingen hebben, die dus eigen zijn aan liefdesrelaties eerder dan aan geslachtsverschillen?
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 24 juni 2021 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-De vrouw heeft niks te zeggen - De vrouw moet haar echtgenoot gehoorzamen - De getrouwde vrouw mag nooit 'nee' zeggen, omdat ze getrouwd is ![]() ![]() Kortom: anno 2021 zijn er nog steeds mannen die vrouwen minderwaardig vinden. Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 24 juni 2021 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hooguit vermakelijk; interessant allerminst.
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie verplicht u om dit draadje te lezen en er bovendien nog in te reageren? Niemand toch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet, maar ik heb wel horen zeggen dat ook lesbische vrouwen serieus genomen willen worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe minder succes bij het andere geslacht, hoe meer zagen. En draden als deze opstarten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Persoonlijk denk ik dat de meeste lesbische vrouwen niet serieus genomen worden door mannen enkel en alleen maar door andere lesbische vrouwen zal dat het geval zijn. 't Is maar een gedacht he.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 juni 2021 om 16:49. |
![]() |
![]() |