![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Wedden dat ze gaan zeggen dat er massaal niet gevaccineerden alle anderen liepen te besmetten in Gent??????? KRUISG HEN............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat ze dat gaan zeggen. Hoe langer ze op de kop van de niet-gevaccineerden kakken, hoe meer ze het in werkelijkheid laten waaien, want die zijn daar de oorzaak niet van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is de enige reden van het voortbestaan van die vaccinatie's. Dat kan ik beroepshalve bevestigen. Hoeveel van onze ministers en "geleerden" zouden er(rechtstreeks onder tafel of in aandelen) geen dikke boterham aan verdienen denk je dat ze er zo een publiciteit voor maken. Vaccins zijn momenteel De melkkoe van de Pharma industrie en die gaan ze zeker de eerste jaren niet slachten tenzij ze , zoals gewoonlijk als het slabakt, een medicijn vinden dat u wel redelijk draaglijk in leven houd, maar zeker niet geneest, zodat ze een levenslange vervanging hebben? Denk maar aan het jaarlijks griepvaccin dat niet weet tegen welke nog niet ontdekte variant het gaat moeten werken...maar toch goed verkoopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den hoerenbok van Brakel liep er ook. Mooi voorbeeld copain.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een uur geleden door 't centrum gereden.
Allez, gesukkeld, op mijn fixie fiets, het was meer maneuvre dan vooruit. Even druk als bij Gentse feesten. Niemand gezien met mondvod (maat 't was al donker dus ik kan er gemist hebben). En dit bij een zogenaamde volgende golf. Deze zomer, nadat ze hun mondvoddenstraten afschaften, en ik dus na een,half jaar rondrijden de kortste weg terug kon pakken, liep er ook eens veel volk (wel niet als nu), als in een normale wereld, alleen, vlakbij stadshal, Belfortstraat, was de onderkant van een gebouw afgeschermd met hekkens en doeken, wat ze typerend doen bij bvb gevelherstellingen, met op de buitenkant van die hekkens grote borden "mondmasker verplicht op de werf". Toen en nu, tegenstrijdigheden zo groot als het kwakzalvergehalte van de experts en het nazi gehalte van de politici die in verkiezingsjaren overal hun lachende smoelwerken en propaganda slogans tonen.. Wat ik nu ook zag, was dat overheid Gent recent klaarblijkelijk beslist heeft de toegangsstraten tot centrum met grote betonblokken af te zetten. Dat deed een schampere gedachte bij me opkomen. Vroeger zag je nergens betonblokken. Ze zijn daarmee begonnen, herinner je de terroristische aanslagen, Parijs, die kamion die over voetgangers reed? En hier de aanslagen? Wel, toen zette overheid Gent voor de eerste keer betonblokken. Tegen zulke terroristische aanslagen, tijdens Gentse feesten. Nu, anno 2021, zetten ze ze terug. Tegen hun eigen burgers. Schamper he?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er mag langs het parcours ook niet op straat worden geparkeerd. Ik kan begrijpen dat de bewoners dit niet leuk vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt zeker een helikopter nodig. Op sommige plaatsen was het zodanig drummen dat je zelfs niet omver kon vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren dan zag ik voor het eerst betonblokken, voor enkele straten die van het noorden naar centrum lopen. Maar ik ben niet in centrum geweest. Feit is dat Gent vroeger ook evenementen had, en straten werden NIET met betonblokken afgezet, hier en daar een flik en dat was het. Die betonblokken overal lijken ook een Nieuw Normaal te worden. Eerst in verband met terroristische aanslagen, nu in verband met... een feestje.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kwam deze namiddag terug van Frankrijk en op de signalisatie boven de E 17 werd verwittigd dat alle grote parkings rond Gent vol waren. Ge moet goesting hebben om tussen die massa te lopen en naar de lampjes te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al da gepeupel...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 13 november 2021 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen zijn goesting maar daar zou ik toch voor passen. Het kan me weinig schelen of dat gevaarlijk is of niet maar zoveel miserie om daar te gaan tussenlopen en de miserie om daar te geraken. Mensen zijn rare dieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toegegeven, zo veel volk bijeen zoals nu vond ik in zekere zin ietwat onverantwoord, zelfs zonder het aspect corona. Gewoon de veiligheid. In het hotel hoorde ik de juffrouw aan de balie zeggen dat alle hotels volgeboekt waren. In de cafés en eethuizen op het parcours was er voor 23 uur geen enkele stoel of tafel vrij. Alles wat eten of drinken aanbiedt draait als zot. Zoals gezegd, het is een overrompeling, onverwacht misschien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast die betonnen blokken zie je ook van die metalen zware barelen op wielen dwars over de straat. Om daar door te rijden heb je al een camion nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgende keer kunnen die terug een test doen alst van Vlieghe afhangt. Tot zover uw rijk der vrijheid.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Het gaat erom da ze da morgen verbieden, en dan, daarna moogt gij ook niet meer wat ge graag doet.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met ongeveer 200 covid gerelateerde opnames per dag zit onze kliniek infrastructuur heus niet op zijn tandvlees. Wat wel erg is, is dat men bezig is om zorg uit te stellen om capaciteit vrij te maken om ongevaccineerde covid zieken prioritair op te nemen. Dat stuit mij enorm tegen de borst. Op het Operatie Kwartier van onze lokale kliniek zat het diensthoofd 3 weken geleden thuis met covid. Dubbel gevaccineerde, dus zijn ziektesymptomen waren mild. Maar hij was dus wel out. Nu zit zijn collega diensthoofd van de naastgelegen dienst sterilisatie thuis, ook met milde symptomen. Dat wil dus zeggen : anderen moeten invallen voor hen, terwijl ze allemaal weten dat er in hun midden nog één anti-vaxxer verpleegster werkt. Nochtans een A1 verpleegster met + 25 jaar op de teller. Iedereen weet het, niemand durft haar te dwingen en de kliniek durft het niet aan om ze te ontslagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste harde kern van anti-vaxxers via dwang alsnog inenten. Wat ze daar zelf over menen te moeten denken speelt geen enkele rol.
|
![]() |
![]() |