![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon den teloscopische matrak open en er ne keer of 5 goe op meppen, te zal dan rap veel rustiger zijn met dat crapuul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sommige burgers zijn nu al jaren met de flikken hun kloten aan het spelen ook, en als ze u in uw gezicht rochelen, sorry maar dan geef ik er ook een kroket op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik deed dat volkomen onbewust, voor mij waren er twee auto's, een camionette en een vrachtwagen. Om door te rijden moest je het andere rijvak op rijden. Ik reed achter de vrachtwagen, die volgens de politie al door het rood reed. U kunt het al raden, ik werd achtervolgt en aan de kant gezet. Mij van geen kwaad bewust opende ik mijn raam. Eén van de agenten kwam mij vertellen dat ik door het rood gereden was en vroeg mijn papieren, pas, rijbewijs, ..., terwijl de andere rond mijn wagen liep. Nadat mijn papieren gecheckt waren zei de agent: "Ik kan twee dingen doen, een PV maken of de procureur bellen, in dat laatste geval moet je iemand bellen om je te komen ophalen, want dan wordt het rijbewijs met 14 dagen ingetrokken. Ik vroeg of ik ook iets zou mogen zeggen, en dat mocht ik. Ik zei: "Ik ben me niet bewust dat ik door het rood reed, ik heb dat zelfs niet gezien omdat ik de lichten niet meer zag toen ik op de andere rijstrook ging rijden, de vrachtwagen nam mijn zicht weg. De agent: "Ik zag aan uw gezicht dat u heel verwondert was, dat je de lichten niet meer kon zien, kwam ook door het feit dat u (te) snel op het andere rijvak ging rijden." Ik terug: "Als er maar drie voertuigen kunnen doorrijden tijdens het groen, dan moet er misschien eens gekeken worden naar de afstelling van de lichten. Er kwamen zeker 15 voertuigen uit de andere richting, en hier kunnen er amper drie door. De Agent: "Daar heeft u een punt, we gaan dat nakijken, als u gelijk heeft, hoort u er niets meer van." Vandaag, 4 jaar later, nog steeds niets gehoord. Dat is het groot verschil tussen onbemande camera en politiemensen. Laatst gewijzigd door reservespeler : 24 januari 2022 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker in deze coronatijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder twijfel draagt dat enorm bij aan het respect dat ze krijgen.
Flikken zijn het instrument van de regering. Ze moeten maar eens kleur bekennen en laten blijken aan wie zijn kant ze staan. De flikken uw vriend, "dienen en beschermen". Mijn dikke kloten ja. Gelegaliseerd crapuul, dat zijn ze.
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De politie is een noodzakelijk kwaad. Ook moet je op tijd de rotte elementen er uit zwieren.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het meisje met haar spuwactie een grove fout gemaakt heeft, het zij zo. Dat ze daarvoor wat klappen in het aangezicht krijgt daar valt nog over te discuteren. Beiden zijn in de fout gegaan ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 januari 2022 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik me niet vergis hangt dat, of heeft dat gehangen, ergens in de buurt van Haaltert op een affiche.
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We moeten van België geen politiestaat maken, daar ben ik volledig mee akkoord.
Maar de politie moet kunnen optreden, indien nodig hardhandig. Als ne snotaap van 14 jaar een showke wil opvoeren moet die incalculeren dat het anders kan uitdraaien dan verwacht. Geen greintje medelijden mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou iets gelijkaardigs ook meegemaakt kunnen hebben in tennis of basketbal. Of de loopdisciplines in atletiek. Maar tegen spuwen in je gezicht, is maar één middel van prompte preventie om een tweede galet te krijgen. En dat is een muilpeer die aankomt. Van mij had ze er twee gekregen. Ik zou ze ook rechtstreeks dagvaarden, als ik nu lees dat ze niet aangehouden is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga dat niet uittesten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergelijkbaar:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eentje van 14 een vuistslag als ze al op de grond ligt, stoer hoor. Maar als er 10 bruin voor hen staan gaan ze lopen of schijten ze in hun broek. Stoere flikken. Is dat het land waar je naartoe wil? Waar de flikken kinderen en oude vrouwen(remember) met de vuist vol in het gelaat slaan? Ik pas daar voor.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 24 januari 2022 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want in deze duistere Covid tijden???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat kan in stripverhaaltjes. |
|
![]() |
![]() |