![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat durfden ze niet he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De N-VA heeft gedaan met regeren. Ik schat dat de Voorruit erop "vooruit" zal gaan, want ze spelen een vergelijkbaar spel als N-VA in 2014 en het grootste deel van het plebs is helaas te dom om kritisch na te denken. Ik denk dat het grootste aandeel van de stemmen gebaseerd is op wat de laatste 4 maanden gebeurd is. Tegen 2024 is iedereen alles al vergeten. En als tegen dan 16-jarigen mogen stemmen, tsja, die waren dan 12 toen de pandemie begon dus verwacht daar maar geen "afstraffing" van.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet het echt niet meer...
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.vrijheidvzw.be/ Ik stem zelf al jaren niet meer, krijg ook geen brief meer.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Concreet: de niet- of blancostemmers worden vertegenwoordigd door lege zitjes in het parlement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik krijg het nog niet over mijn hart om voor vb of de communisten te stemmen, dus ik weet het gewoon niet
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VB en PvdA. Moest ik foertstemmen zou het PvdA zijn.
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plus, 't is veiliger ook.
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ga gewoon niet stemmen.
Als mijn burgerrechten mogen geschonden worden dan neem ik het ook niet meer te nauw met mijn burgerplichten.