![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op zich storen die gezichten mij niet, ik vind alleen dat er niet zoveel geld moet betaald worden voor exclusiviteit. Wat kan het mij schelen of Geubels of Meus ook nog op VTM of Play4 te zien is? Die exclusiviteit maakt de programma's die hij voor de VRT maakt er niet beter op, en er blijft minder over voor andere programma's.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 4 juni 2022 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Programma's van duurbetaalde gezichten zijn trouwens eerder onder te brengen in de rubriek entertainment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is zeer naief om te stellen dat media geen kijkers of luisteraars nodig hebben.
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat er dan geld zou zijn voor andere, belangrijker zaken.
![]() |