![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Gaan er minstens excuses moeten komen van Rusland? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
7 | 29,17% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 29,17% |
Het is ingewikkeld. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 41,67% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haha haha ja sterke, hetero mannen leiden nu de wereld, maken het en breken het af. wat kunnen blanke HOMO mannen nou opbouwen?? Alle legers zijn Hetero mannen legers. Tgirl mannen kunnen nog minder dan vrouwen met echte kutjes. Ik ben meer Tgirl type, NON Binair en ik geef toe dat alle LHBTIQ+ers gewoon Genetische TRASH zijn, AFVAL JUNK genen, krachteloos, weggeselecteerd voor de voortplanting. OORLOG is natuurlijk, dan kunnen zwakkere mannetjes uitgeroeid worden zodat alleen sterke hetero mannetjes achterblijven om de wijfjes te bevruchten met sterker nageslacht. OORLOG is NOODzakelijk voor hardere natuurlijke selectie van de allersterkste hetero mannelijke GENEN. Ik wil naar alle parameters kijken, best moeilijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Make colonialism great again, dat hoor je niet veel he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?????????????
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vanuit europees standpunt vereist dat een niet onmogelijke maar enorme verandering. Ie het zich bevrijden van de status als VS vazal. Ik zie niet in waarom Rusland Europa cadeaus gaat doen in de zin van goedkope energie/grondstoffen zonder dat ze er zelf voordeel uit halen. Sterke verarming van het westen (europa in de eerste plaats - VS kan zelfs profiteren), neutraal voor Rusland en grote winst voor China, Indie usw die goedkope energie en grondstoffen gaan krijgen EN profiteren van het wegvallen van Europese concurrentie die simpelweg niet meer competitief is.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook uitschot heeft "iets" dat ze als "trots" omschrijven.
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry dat ik begon over dikke kalende mannen met erectiestoornissen.
Dat was niet persoonlijk bedoeld.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leg uit waarom u vindt dat vrouwen aan de haard moeten.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van zodra die oorlog stopt gaan de Europese machthebbers gewoon weer in bed bij Putin kruipen. Voor het oog van de camera gaan ze wat stoer staan wezen bij monde van achterlijke geiten zoals Tinne Vanderstraeten. Maar achter de schermen gaan de echte machthebbers dat wel regelen. Gene paniek.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Gij hebt daarentegen de kat de bel aangebonden door op een foto met allerlei bejaarde mannen en 1 vrouw te moeten opperen dat dat"achterlijkheid en mentale achterstand van hun achterlijke cultuur weeral" aantoont. Maar om dan toch te antwoorden op uw vraag; omdat als vrouwen niet aan de haard staan, ze geld aan't uitgeven zijn in de schoenenwinkel.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een ideaal verloop voor het meest garantie op wereldvrede, vind ik nog steeds:
- eerst moet Rusland zwaar door de knieën, - dan moeten ze toegeven dat ze toch een beetje verkeerd zaten - dan moet er een soort Marshall plan komen, want beter een iets welvarende buur dan ene waar bestendig economische vluchtelingen uit moet komen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Ah, nu zijn we er.
Smeerlap A tegen smeerlap B.
![]() |
#55 |
|
![]() Smeerlap A tegen Smeerlap B.
en dezelfde banken financieren beide kampen. Zoals in WOII. https://blog.nomorefakenews.com/2022...antony-sutton/ Weet je ineens wie de ECHTE vijand van de bevolking is.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 september 2022 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja ergens in 2040 of later 2060 zal het die Russische Cyborg legers lukken om heel Europa in te lijven denk ik nu, omdat Europa dan verzwart en geislamiseerd zaL zijn en helemaal verzwakt, vol armoede. Verzwarting en islamisering zijn het beste recept voor armoede, verloedering, middeleeuwse feodale naties, en kennisloosheid. ik maak dat niet mee denk ik, mits ik 80 zal worden, mijn vader is nu al bijna 80. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij hier zijn 't meestal zandvliegjes met stealth-eigenschappen.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 24 september 2022 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
En inderdaad, getuige de hordes idioten, ook hier, is dat voldoende.
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() hoe de Russen hun krijgsgevangenen behandelen...
http://www.hln.be/buitenland/oekraie...zelf~a75c1df6/
![]() |
![]() |