![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al jaren worden de meterstanden door de klanten al zelf doorgegeven, digitalisering weetjewel? Bovendien hebben ze daar geen personeel meer voor want die kosten teveel. ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn allemaal mensen die geen smartphone of oude gsm, laat staan router voor wifi bezitten; zelfs niet dulden in hun huis, vb. voor de kinderen. En zo zijn er meer dan we vermoeden. Zeker tien in Vlaanderen alleen al.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de technieker langs komt en concludeert: dit kan ik nu niet herstellen, spijtig voor jou maar je gaat tot morgen zonder elektriciteit zitten ... dan ga je heel vlug leren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bovendien heel ongezond als ge niet het juiste materiaal gebruikt en weet wat ge aan het doen zijt. en dan nog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Er is helemaal geen wetenschappelijke consensus maar verdeeldheid en een voortschrijdend inzicht voor de impact door straling op de gezondheid van mens, dier en zelfs planten door mobieltjes en draadloze verbindingen. De onderzoeken zijn volop bezig en er kan dus nog voor geen meter beweerd worden dat er geen enkele schade kan aangericht worden. De schade door de straling van mobieltjes werd wel al wetenschappelijk aangetoond en bewezen. https://www.norad4u.com/emf-science-...health-cancer/ https://ehtrust.org/health-effects-o...dible-science/ Maar dat terzijde. Wat digitale meters betreft heb ik het alleenrecht om te bepalen wat er in mijn privéwoning geïnstalleerd wordt of gebeurt ongeacht mijn redenen. Punt.
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goed om te weten, dan zijn kooien van Farraday ook niet meer nodig. ![]() Ook nog nooit gehoord van meettoestellen die in de woning álle onzichtbare stralingen, wifi/cell...zichtbaar maken? Dat is pas een web en eye opener.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het is wel zo dat al die andere electronische shit natuurlijk van alles uitzend. om van uw microwijf oven maar te zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke mensen hebben doorgaans geen wifi en smartphones?
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin hier serieuze Better Call Saul vibes te krijgen. Dat soort mensen bestaan dus echt of wa?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe zetten die hun tv dan aan, of openen ze hun autoportier ??
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou dat met elektromagnetische straling anders zijn?
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Ikke mens! Ikke iets ni zien, dus geen probleem!
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kijk, als je in de zon loopt dan krijg je veel hardere hoogfrequente EM straling binnen dan als je een GSM naast U hebt. Ongeveer 100 keer meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan we de straling van uw gsm, wifi en ochbetert de digitale meter gaan vergelijken met dagelijks 2 bakken bier binnenkappen? Dan loop je beter niet in de zon hoor...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Fluvius zelf UTP dient uit te rollen zou het absurd zijn om niet gelijk voor glasvezel te kiezen. Het prijskaartje houdt hen tegen. Ik vraag me ook af of de buitenantenne niet kan dienen om 5G beter uit te rollen. Door de isolatie en UV-weringsnormen in glas komt er amper GSM signaal binnen. De oplossing om wel 5G binnen te krijgen ( via VoWifi & VoLTE voor spraak) ligt in een buitenantenne gekoppeld aan de internetmodem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eigenlijk heel onnozel, maar de communicatie die een kleine dataflow heeft, kan eigenlijk perfect over de ELEKTRICITEITSDRADEN zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |