Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2023, 14:28   #41
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Goh, beetje dubbel. Ik krijg nu advertenties te zien van dingen die me daadwerkelijk interesseren. Nooit nog reclame voor luiers, maandverband, enz... Heerlijk. Win-win situatie wwant ik ben minder gedegouteerd door reclame wat me dan soms kan overtuigen iets te proberen of te kopen. (wie beweert dat reclame geen invloed heeft op haar/hem die liegt)
nu vraag ik mij toch af wat je gegoogeld hebt dat je reclame krijgt voor die speciale kammekes.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 21:01   #42
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ge moest het eens weten!!

't Was zelfs een suite in het (destijds) grootste hotel ter wereld!

En vooraleer ik hier afgeschoten word wegens net een beetje te decadent: we hadden het verdiend. De afhandeling van die brand had meer dan een jaar geduurd met een hoop juridisch gezeik en weet ik wat nog allemaal.

Als je huurder het kot afbrandt, niet verzekerd blijkt te zijn en de dag erop ook nog eens met de noorderzon verdwijnt kan je je voorstellen dat er 't één en 't ander in gang wordt gezet eh?
Als ge als eigenaar goed verzekerd ben wordt er niets in de gang gezet. Het verhaal naar de aansprakelijke, daar hebt ge dan niets mee te maken.

De maatschappij zit dan met de gebakken peren, want ze kan geen verhaal uitoefenen. Uiteindelijk kan U dat niet meer dan de vrijstelling van uw eigen polis kosten.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 18 juli 2023 om 21:26.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 21:06   #43
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik weet ni hoor.....nu zijn er té veel regeltjes vind ik.
Vroeger waren de mensen veel vrijer.
Ze deden met hun eigen geld wat ze maar wilden.
Nu kunnen sommige mensen niet om met de toegenomen vrijheid om geld uit te geven met die gemakkelijke kaart, vroeger moest ge naar huis het geld halen uit de sok, maar welke sok was dat ook weer en waar heb ik die gelegd...
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2023, 09:51   #44
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Als ge als eigenaar goed verzekerd ben wordt er niets in de gang gezet. Het verhaal naar de aansprakelijke, daar hebt ge dan niets mee te maken.
Tsja, op papier wel. Maar als jij gelooft dat het zo in werkelijkheid ook aliijd zo gebeurt kan ik voor u maar hopen dat u het nooit meemaakt.

Want ik weet uit eerste hand (mezelf en de buren) dat dat inderdaad zo gezegd wordt, maar dat het in de realiteit vaak heel anders uitdraait.

Citaat:
De maatschappij zit dan met de gebakken peren, want ze kan geen verhaal uitoefenen. Uiteindelijk kan U dat niet meer dan de vrijstelling van uw eigen polis kosten.
Ja, dat klopt. Maar als u gelooft dat daardoor de zaken sowieso op 1-2-3 afgehandeld zijn zit u er grondig naast hoor.

Op papier klopt uw uitleg ja, maar in realiteit...

Om maar iets te zeggen: op een bepaald moment stonden wij bij de afgebrande woning met 8 mensen: ikzelf, mijn brandexpert, mijn advocaat, mijn verzekeringsagent, de brandexpert van mijn verzekering, de brandexpert van de huurder, de advocaat van de huurder en iemand van de brandweer.

Enig idee hoe lang het duurt vooraleer je een datum kan prikken waarop al die 8 mensen beschikbaar zijn?

En dat is dan maar 1 van de voorbeelden.

Dus inderdaad: ik wist vanaf dag 1 dat ik mijn geld gewoon ging krijgen maar als jij dan gelooft dat dat ook binnen de kortste keren geregeld gaat zijn geloof je beter iets anders.

Bij de buren; net hetzelfde. Brand bleek veroorzaakt door verkeerd geinstalleerde schouw. Zelf waren ze prima verzekerd. De installateur van de schouw was dat echter niet. Die mensen hebben uiteindelijk ook hun geld gekregen (wat ze ook vanaf dag 1 wisten) maar dat heeft daar nog veel langer dan een jaar geduurd.

Laatst gewijzigd door BigF : 19 juli 2023 om 09:52.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2023, 12:37   #45
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Net DE mail gekregen

Hello,

I'm Lee Shau-kee, a Hong Kong business magnate, investor, and philanthropist. I'm the chairman and majority owner of Henderson Land Development, a property conglomerate with interests in property, hotels, restaurants and internet services. I gave away 25 percent of my personal wealth to charity and I also pledged to give away the rest of 25% this year. I have decided to donate €2,000,000.00 Euros to you. If you are interested in my donation, do contact me for more info. I will also want you to be part of my Charity Foundation once you receive this money so we can join hands together to help the needy.

Warm Regard
Lee Shau-kee.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 juli 2023 om 12:37.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2023, 12:54   #46
Astrodamos
Banneling

Standaard

nonkel Lee
Astrodamos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2023, 13:16   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Net DE mail gekregen

Hello,

I'm Lee Shau-kee, a Hong Kong business magnate, investor, and philanthropist. I'm the chairman and majority owner of Henderson Land Development, a property conglomerate with interests in property, hotels, restaurants and internet services. I gave away 25 percent of my personal wealth to charity and I also pledged to give away the rest of 25% this year. I have decided to donate €2,000,000.00 Euros to you. If you are interested in my donation, do contact me for more info. I will also want you to be part of my Charity Foundation once you receive this money so we can join hands together to help the needy.

Warm Regard
Lee Shau-kee.
Zo'n mails krijg ik nooit.
Het moet zijn dat ik een goede mail-hygiëne onderhoud.

Op facebook krijg ik wel regelmatig berichten van jonge dames die blijkbaar zo graag mijn berichten lezen, dat ze het de moeite vinden om een "vriendschapsverzoek" pingelen. Maar daar mag ik niet op ingaan van mijn heksie perfeksie.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2023, 13:34   #48
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zo'n mails krijg ik nooit.
Het moet zijn dat ik een goede mail-hygiëne onderhoud.

Op facebook krijg ik wel regelmatig berichten van jonge dames die blijkbaar zo graag mijn berichten lezen, dat ze het de moeite vinden om een "vriendschapsverzoek" pingelen. Maar daar mag ik niet op ingaan van mijn heksie perfeksie.
Zal ik hem doorsturen naar u?
Oud 19 juli 2023, 14:03   #49
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Net DE mail gekregen

Hello,

Warm Regard
Lee Shau-kee.
Lee Shau-kee ziet er mij ne geschikte vent uit, zo echt het type om een paar vazen bieren mee te gaan drinken. (en hem daarna mee te pakken naar mijn geheime gestapo kelder... )
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be