![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: "Interculturele dialoog.be" had dit topic wel/niet mogen verwijderen | |||
Wel |
![]() ![]() ![]() |
11 | 34,38% |
Niet |
![]() ![]() ![]() |
16 | 50,00% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
5 | 15,63% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of blijft het voor de zoveelste keer weer bij vage en ongefundeerde verdachtmakingen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vraag was "waar heb jij gelezen dat je dergelijke zaken van MIJ niet mag verkondigen?" en het antwoord dat je hier geeft slaat daar in het geheel niet op. Van mij mag jij al de prietpraat die je vertelt overal in het rond spuien; ik heb wèl gezegd dat het aan de uitbaters van het forum is om te bepalen wat voor hun kan en wat niet. Zij hebben dus inderdaad het volste recht om jouw hatelijkheden te verwijderen van hun forum. Dat was immers het uitgangspunt van dit topic. Verder wil ik toch nog even ingaan op het antwoord dat je hier formuleert, want benevens het feit dat het compleet naast de kwestie was, sla je ook inhoudelijk de bal compleet mis. Mijn initiële opmerking was dat uit je openingspost, waarin je mensen verslijt voor "geesteszieken" en "kinderverkrachters", blijkt dat je niet op dialoog uitbent, maar op provocatie. Daar antwoord je me dan op dat je het over de "godsdienststichters" had... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar ja. Jij bent natuurlijk nu eenmaal vervuld van haat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier geeft men lessen Nederlands voor beginners. Doe uzelf en dit forum een plezier en schrijf u in.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 januari 2005 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Overigens interessant dat ik van jou dan wel mag zeggen dat de godsdienststichters Mohammed en Paulus (vanwege hun "visioenen") geestesziek waren dat je dat zelfde dan wel in één adem hebt genoemd met "kinderverkrachter Mohammed". Dus "kinderverkrachter Mohammed" mag ik van jouw dus ook zeggen. (Al heb je van "iets mogen zeggen" wel een heel vreemde definitie natuurlijk). Laatst gewijzigd door tronca : 8 januari 2005 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk verwoordt El Moumni gewoon wat in de koran staat, maar zegt hij dat wel op een heel scherpe manier. Ongetwijfeld heeft hij wel gelijk wanneer hij wijst op de morele ziekte van Nederland waarbij abnormaliteiten tot normaal en een enkele keer ook tot de norm worden uitgeroepen. Dat een dergelijke samenleving op lange termijn haar eigen doodvonnis tekent, is ook een waarheid: als er geen kinderweelde is, sterft een volk langzamerhand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Wat jij in die topic hebt gezeverd, laat me volledig koud, maar inderdaad: dit topic mocht niet verwijderd worden. Vrije meningsuiting, nietwaar?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Arabieren zijn de historische vijand van Turken. Dit komt bij monde van de profeet zelf. Het is dan ook onmogelijk dat Turken en Arabieren in eenzelfde moskee zouden bidden. Louter al om religieuze redenen. Idem trouwens voor Berbers en Arabieren.
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Pestkoppen is voor u zeker :mensen die het vb verdragen in de politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Akkersloot,
Als gelovige stoort het me hoegenaamd niet dat je Paulus, "stichter van de Kerk", waanzinnigheid toedicht. Wil je weten waarom het me niet stoort? Omdat JIJ het maar bent, die dat zegt. Omdat je met je uitspraken te kennen geeft dat je nooit het werk van Sint-Paulus op een serieuze wijze hebt gelezen en bestudeerd. Mocht je me met keiharde argumenten aan het twijfelen kunnen brengen, dan zou zulks een prestatie zijn, waarvoor ik je proficiat zou moeten wensen. Maar ik maak me geen illusies, ik heb je gewogen aan de hand van jouw eigen bijdragen in deze discussiedraad... ... en je weegt véél te licht om mij te doen twijfelen aan de woorden en daden van Sint-Paulus. Ik kan me voorstellen dat er moslims zijn die zich niet storen aan wat je de profeet toedicht. Ook hier geef je blijk van een groot gebrek aan ernst waarmee je de islam en de koran benadert. Tenslotte besta je het om hedendaagse normen toe te passen op een samenleving van 15 eeuwen geleden. Die normen kan je niet eens toepassen op onze eigen samenleving van nauwelijks 50 jaar terug. Je weegt hopeloos te licht, en met dergelijke uitspraken maak je jezelf hopeloos belachelijk. Een betere "reclame" ten gunste van islam en christendom kan ik me nauwelijks voorstellen. Laatst gewijzigd door ElFlamencoLoco : 10 januari 2005 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Het mag toch heel simpel zijn dat als iemand niet in de "visioenen" van welke "profeet" dan ook gelooft dat hij dan denkt dat 1. die "profeet" loog. 2. die "profeet" geestesziek was. Heb jij een andere mogelijkheid ????????????????? Of moet van jou iedereen maar geloven dat, elke "profeet" nog wel, een boodschapper van God was ? |
|
![]() |
![]() |