![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwaak...
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik wou wat opzoeken erover op de USAID website, maja, die is offline. Hier, lees misschien dit verslag ook eens, in onverdachte tijden (oktober 2021): https://www.nrc.no/globalassets/pdf/...l_oct2021.docx
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een opinie:
(...) Het echte verhaal is niet de sluiting van USAID, maar de continuïteit ervan. De instelling was nooit bedoeld om humanitaire doelen te dienen. Het heeft altijd gefunctioneerd als een instrument van strategische macht, een heimelijke arm van Amerikaanse invloed vermomd als hulp. Waar we vandaag getuige van zijn is geen ontmanteling van die rol, maar een evolutie van haar methoden. (...) LINK
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kaderend in de post hierboven, Mr. Musk wil Radio Free Europe en Voice of America sluiten.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het juist is mag het getoond worden. De "onafhankelijke media" in Rusland en 404, die fondsen toegestopt krijgen door USAID en die deze nu mogelijk verliezen, zijn allesbehalve onafhankelijk.
(fig.)
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De EUSSR doet net hetzelfde;
https://www.zerohedge.com/geopolitic...go-after-orban Belastinggeld wordt gebruikt om een linkse agenda te verkopen als "de stem van de meerderheid" (of een andere boutade). Echter, wij hebben geen president die de stekker daar kan uittrekken, dus de corruptie tiert welig door.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De USAID van de CIA financierde meer dan 6.200 journalisten van 707
mediakanalen en 279 non-gouvernementele organisaties zonder winstoogmerk, waaronder 90% van de media in Oekraïne, twittert het WikiLeaks project." BRON: @ WikiLeaks (fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 13 februari 2025 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://nypost.com/2025/02/22/opinio...und-the-globe/
Citaat:
Citaat:
En niet enkel USAID: Citaat:
Citaat:
Echter maar 6 huizen waren te verifieren. Elk huis zou dan plaats moeten hebben gehad voor > 20000 mensen. Dat zal drummen geweest zijn. ![]() Citaat:
Waar het geld dan wèl naartoe ging is niet gedocumenteerd, maar da zal alleszins nie in de gracht gesmeten geweest zijn...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel...we zijn eind februari en USAID is het eerste enigzins grote Federale Departement dat ,feitelijk,stilgelegd wordt..
We lezen in de Amerikaanse Pers hoe ongeveer 90% van het personeel hun bedankbriefje al gekregen heeft en vandaag mochten ook die van het hoofdkwartier in Washington nog even binnen om hun persoonlijke spullen op te halen....... Het plan is om de overblijvende delen van USAID,die beschouwd worden als "conform de Amerikaanse belangen",onder het patronage van Buitenlandse Zaken te brengen.... De komende maanden zal iedereen wel beseffen dat de wereld niet zal vergaan door het verdwijnen van al die "Programmas".Het lijkt me dat de President ZELF wel ,op zijn eentje,voor commotie en ergernis omtrent "Amerikanen" genoeg kan zorgen en daarvoor geen duizenden wereldverbeteraars op kosten van de Amerikaanse belastingsbetaler nodig heeft.... Lijkt me allemaal logisch,misschien moeten we dat hier in Belgie ook eens doen... Laatst gewijzigd door kelt : 27 februari 2025 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @kelt
USAID is een front voor de CIA en aldus onderdeel van de Deep State. Het doel van Mr. Trump is de Deep State vervangen door BIG TECH.