![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, mijn kinderen drinken dat soms naar het einde van de week toe als de versgemaakte soep op is. Meestal maak ik versie soep op zondag en die gaat dan wel een paar dagen mee.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dan eerder gaan voor demi glace.
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal ik voortaan aan u vragen of ik iets moet geloven of niet?
Citaat:
Daar doet u wat u wil en daar vertelt u over wat u wil. Niemand heeft daar last van. En dus ga ik er ook niet verder op in. Dat is anders als je hier op dit forum gewoonweg verkeerde info verspreid. Want daar kunnen anderen wel last van hebben. Of dat kan de verzuring in de maatschappij nog wat aanwakkeren. Die zever over kartonnen nummerplaten bv. Mensen zouden uw uitleg kunnen geloven en dan teleurgesteld zijn als die niet blijkt te kloppen. Over uw soep gaat niemand teleurgesteld zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand eet instant soep maar Royco verkoopt als zot. Niemand eet klaargemaakte maaltijden maar ze kunnen ze in de winkel amper aanslepen. Iedereen is perfect. Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat zo'n zakje soep soms handig kan zijn.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heb je al eens een feeder tekeer zien gaan? Zie die graat, dat zit bomvol goede stoffen de ge kunt recupureren in bouillon. Gaat ook met gebraden kip. Soep is een goede oplossing om overschotjes en resten in weg te werken en uzelf te voeden met essentiële bouwstoffen voor betere celregeneratie. Feeden feeden feeden
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zo'n dozeke van 3 currysoepkes klaar staan voor wanhoopsdaden. Da's goed voor een half jaar ofzo. (dat gaat de cijfers van Royco echt wel goed maken) Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, maar da's een aangebrand zootje en smaakt teveel naar as.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() En dan als dessert?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Overal waar ik heb gewerkt in overvloed gratis voorradig. Echte vetkwekers.
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Dat jij me steeds wil afschilderen als fantast en leugenaar gaat wat verder dan wat er bij mij thuis gebeurd.
Wat drijft je steeds?
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat we dit naar Volle Maan brengen.
![]() |
#52 |
|
![]() Dat jij me steeds wil afschilderen als fantast en leugenaar gaat wat verder dan wat er bij mij thuis gebeurd.
Wat drijft je steeds? Bij ons geen poeiersoep. Vroeger niet, nu niet en in de toekomst ook niet. Verse soep of niks..
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Je zal een kleiner getal moeten kiezen.
We zijn nog niet zo lang verhuisd en er zijn er nog maar een 14 tal uitgepakt.
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij iets beweert en ik stel me daar vragen bij, is dat nog niet hetzelfde als u een leugenaar noemen eh? "Ik heb vandaag een ooievaar gezien!!" "Echt? Dat lijkt me sterk, dit is niet het seizoen voor ooievaars in onze streken." "Waarom noem jij mij een leugenaar?" Dat is hoe uw zienswijze werkt. Een vraag aan u stellen, twijfelen aan uw beweringen,... staat voor u gelijk aan u beschuldigen van leugens. U verwacht dat iedereen uw beweringen zonder nadenken aanvaard. En zo werkt het niet. Want morgen beweer jij dat god bestaat en dan moet ik volgens uw logica gaan aantonen dat dat niet zo is. Wat onmogelijk is maar wat nog niet wil zeggen dat u gelijk had en dat god daadwerkelijk bestaat. Het is niet omdat niemand uw bewering kan ontkrachten dat ze ook klopt. U hebt op zijn minst een hele rare kijk op dingen als waarheid en bronnen. Ik vraag me stilaan echt af of die ingesteld ook niet mee aan de basis ligt van uw dispuut met de fiscus. Ervan uitgaan dat wat u vertelt sowieso als waarheid aanvaard moet worden gaat u niet ver brengen in deze wereld. Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is projectie, in de wereld herkent men zichzelf. Wat zij niet kunnen, kan een ander ook niet.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij poeiersoep, moet ik soms wel eens denken aan pooiersoep...
ge stooft wat ui, prei en wortelen aan, voegt daar water bij. en dan ne verse pooier toevoegen, en dan toch wel een uur of 12 laten pruttelen, om alles goed zacht te krijgen. een nachtje laten overnachten op een koele plaats, zodat ge de volgende morgen de vetogen van de soep kunt scheppen. garneren met letterkes of kroetjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bestaat dat nog? Ik denk dat ik ooit heb leren lezen door de letterkes in de soep... Vroeger bestond er precies geen soep zonder letterkes.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ik dat schrijf is -volgens BigF- dat wegens geen argumenten meer.
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() jaja. dat bestaat zeker nog, hoe kunnen de kinderen anders leren lezen ? misschien wel de grootste verdienste van die gast van Soubry , letterkes voor in de soep. Scheldwoordensoep, is dan ook een mooie variant op de klassieke soep met ballekes. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 17 maart 2025 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |