Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Aparte steden voor moslims en niet-moslims in Europa?
Voor 12 21,05%
Tegen 44 77,19%
Geen mening 1 1,75%
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2005, 21:15   #41
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach gewoon tijdverdijf, er zitten momenteel niet zoveel Turkse vlagjes op dit forum. En voor de rest zijn er niet zoveel onderwerpen waarvoor ik mij interesseer.
Jewel hoor nog 3. Maar ja, ik ben vaak actiever op het forum.

Citaat:
Waar blijft het antwoord op de vragen die ik je stelde?
Ik heb ze allemaal voor je beantwoord.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 10:09   #42
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PzKw VI Tiger
untermenschen moeten uit de beschaving weggefilterd worden. Daartoe zou bovenstaande maatregel een goede aanzet zijn.
Pas daarmee op, je zou een prima kandidaat zijn om te worden weggefilterd.
Oud 25 februari 2005, 12:38   #43
WhiteLaw
Banneling

WhiteLaw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Zouden er in Europa naar analogie van aparte fitnesszalen, aparte zwembaden, aparte scholen etc. voor moslims ook niet best ineens aparte steden voor moslims en voor niet-moslims gecreëerd worden?

In de Benelux zou bijvoorbeeld Brussel de enige stad kunnen zijn waar islam toegelaten wordt, in Duitsland zou het Berlijn worden, in Engeland London, in Frankrijk Parijs, etc.

Op deze manier zou de leidende kaste der islamofielen in Europa dicht bij hun knuffeldiertjes kunnen verblijven en omgekeerd, en tegelijkertijd zou de rest van de niet-islamitische bevolking van Europa er geen last meer van hebben.

Het zou een alternatief kunnen zijn voor deportatie en burgeroorlog in Europa.

Islamieten dienen gedeporteerd te worden naar hun landen van herkomst, niks méér niks minder.
WhiteLaw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 13:48   #44
Aereal
Burger

Aereal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WhiteLaw
Islamieten dienen gedeporteerd te worden naar hun landen van herkomst, niks méér niks minder.
Hoe ga je dat doen? Islamieten zullen zich verdedigen en een burgeroorlog veroorzaken. Dan gaan de 'echte' Islamietische landen zich ook moeien en zitten we met een nieuwe wereldoorlog.

Dus deportatie lijkt me geen goed idee behalve als we ze kunnen overtuigen en ze uit eigen wil vertrekken. En ontopic segregatie lijkt mij interessant maar onmogelijk te realiseren de apartheid in ZA werkte niet dus waarom zou deze wel werken?

Laatst gewijzigd door Aereal : 25 februari 2005 om 13:54.
Aereal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 20:23   #45
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus deportatie lijkt me geen goed idee behalve als we ze kunnen overtuigen en ze uit eigen wil vertrekken.
En waarom moesten ze alweer weg? Of is dat al lang geen discussie materiaal meer?
Oud 25 februari 2005, 20:23   #46
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Pas daarmee op, je zou een prima kandidaat zijn om te worden weggefilterd.
Blijkbaar wordt de opkomst van de nazi's en van de whitepower freaks toch onderschat.
Oud 25 februari 2005, 20:44   #47
alexi
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
moslims horen niet westerse steden maar in de landen van herkomst
Ik ben ook niet zo dol op de meeste moslims, maar toch vind ik dat je niet alles zwart-wit mag zien. Iik heb een Turkse vriendin waarmee ik heel goed opschiet, ze komt uit een heel moderne familie die zich volledig geintergreerd heeft. Die mensen mogen van mij gerust blijven, ik beschouw hun als Vlamingen. Ze gaat mee naar discotheken en studeert aan de universiteit. Toonbeeld van democratische, moderne principes.

De mensen die men uit dit land zou moeten wegsturen, zijn de religieuze fanatici die het gewone volk in de gebedshuizen opzwepen tegen het westen, dat is de ware bron van het kwaad. Nu is het zo, dat dit alleen in moskees gebeurt, omdat de andere religies in feite in harmonie samenzijn.

Turken zijn over het algemeen toffe mensen! Marrokanen, da's andere koek. Valt moeilijk mee te praten, weinig opvoeding, totaal intolerant tegenover het land waarin ze verblijven. Ik erger me dood aan die kleine berbertjes die oude dametjes overvallen op de Meir. Degoutant gewoon. Maar het is hun fout niet, het is de fout van de ouders. Men zou de ouders in feite moeten contacteren als hun kind een misstap heeft begaan (diefstal, overval, ...), om ze naar een cursus te sturen waar ze leren hoe ze hun kind moeten opvoeden.
alexi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 21:54   #48
Icanus
Vreemdeling

Icanus's schermafbeelding

Standaard

De islam is geen echte godsdienst
het is een sekte opgericht door een marginaal, een kamelepisdrinker, een pedofiel!
De manier om Vlaanderen terug leefbaar te maken voor hen die geen moslim zijn is het verbieden van de islam buiten de huiselijke kring, net zoals men met andere sektes doet...
gematigde moslims zullen zich dan wel beperken tot de beleving van hun sekteleer in huiselijke kring, wat leid tot het uitsterven ervan
extremisten kunnen kiezen tussen het afbollen, of zware arbeid verrichten in de gevangenis.
hoe meer ik lees over de islam, hoe minder respect het voor me opbrengt.
het enige wat hier écht moet bestreden worden is de islam, dat is het échte gevaar voor de democratie en onze beschaving zoals we ze kennen.
als we niet opletten komen we in een scenario als het romeinse rijk terecht
de barbaren (andere barbaren als toen ofc...) zullen ons gewoon onder de voet lopen en er komen duistere eeuwen aan...
Oud 25 februari 2005, 22:06   #49
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
het is een sekte opgericht door een marginaal, een kamelepisdrinker, een pedofiel!
Zielig... Ga eens op andere sites surfen. Het is een moslim verboden met drupjes urine op de onderbroek te bidden(5x per dag). Laat staan kamelenpis drinken.

Citaat:
het enige wat hier écht moet bestreden worden is de islam, dat is het échte gevaar voor de democratie en onze beschaving zoals we ze kennen.
de barbaren (andere barbaren als toen ofc...) zullen ons gewoon onder de voet lopen en er komen duistere eeuwen aan...
Licht eraan waar en hoe je het leest. Oh nee de barbaren gaan ons opeten, komop man doe niet zielig. In tijden van econmische tegenspoed is het makkelijk een zondebok te zoeken. Denk je nou echt dat alle problemen in België door moslims komen.
Angst zaaier!
Dit zijn de eeuwen die eraan komen, alle moslims worden vermooord en vergast.

Heel jouw tekst is mooi overgenomen van de VB-site en de aanhangers
de groeten
Oud 25 februari 2005, 22:32   #50
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Icanus
De manier om Vlaanderen terug leefbaar te maken voor hen die geen moslim zijn is het verbieden van de islam buiten de huiselijke kring, net zoals men met andere sektes doet...
gematigde moslims zullen zich dan wel beperken tot de beleving van hun sekteleer in huiselijke kring, wat leid tot het uitsterven ervan
extremisten kunnen kiezen tussen het afbollen, of zware arbeid verrichten in de gevangenis.
De zoveelste debiele stelling van een zwartblokker.
Oud 25 februari 2005, 22:37   #51
de roenekes
Provinciaal Statenlid

de roenekes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexi
Ik ben ook niet zo dol op de meeste moslims, maar toch vind ik dat je niet alles zwart-wit mag zien. Iik heb een Turkse vriendin waarmee ik heel goed opschiet, ze komt uit een heel moderne familie die zich volledig geintergreerd heeft. Die mensen mogen van mij gerust blijven, ik beschouw hun als Vlamingen. Ze gaat mee naar discotheken en studeert aan de universiteit. Toonbeeld van democratische, moderne principes.

De mensen die men uit dit land zou moeten wegsturen, zijn de religieuze fanatici die het gewone volk in de gebedshuizen opzwepen tegen het westen, dat is de ware bron van het kwaad. Nu is het zo, dat dit alleen in moskees gebeurt, omdat de andere religies in feite in harmonie samenzijn.

Turken zijn over het algemeen toffe mensen! Marrokanen, da's andere koek. Valt moeilijk mee te praten, weinig opvoeding, totaal intolerant tegenover het land waarin ze verblijven. Ik erger me dood aan die kleine berbertjes die oude dametjes overvallen op de Meir. Degoutant gewoon. Maar het is hun fout niet, het is de fout van de ouders. Men zou de ouders in feite moeten contacteren als hun kind een misstap heeft begaan (diefstal, overval, ...), om ze naar een cursus te sturen waar ze leren hoe ze hun kind moeten opvoeden.
Niet slecht.
de roenekes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 22:40   #52
de roenekes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
En als je nu eens de moeite zou doen om dat op een correcte manier te zeggen? En van argumenten te voorzien.

Laatst gewijzigd door de roenekes : 25 februari 2005 om 22:41.
Oud 25 februari 2005, 22:54   #53
Icanus
Vreemdeling

Icanus's schermafbeelding

Standaard

over de kamelepis en de pedofiele, zo staat het in de koraan
het midden van mn post is een idee
dan heb je mn mening (respectkwestie)
en dan een vergelijking met het romeinse rijk (die behoorlijk opgaat)
Oud 25 februari 2005, 23:05   #54
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Tot zover de argumenten...
Oud 25 februari 2005, 23:07   #55
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Vermeld maar de betreffende soera: Verst+regel.

Citaat:
Ik heb wel resect voor uw mening, alleen ik ben het er totaal niet mee eens en ik vraag me af hoe je aan die mening komt. Is dit wel jouw mening? Lijkt me meer overgenomen uit een of andere site, wat later deel heeft gemaakt van uw mening?

Citaat:
Rome ging onder omdat het Constantinopel de belangrijkste stad werd na de breuk. En ja het gevolg is bekend. De vergelijking gaat niet op in deze zin: Het is gewoon weer een andere manier om angst te zaaien. Net als de mensen die zeggen dat het VB uiteindelijk alle moslims gaat vermoorden/vergassen.
Oud 25 februari 2005, 23:18   #56
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WhiteLaw
Deporteer dan ook meteen de rascisten/fascisten richting Antartica... zo zijn we van deze smeerboel ook af!
Oud 25 februari 2005, 23:34   #57
de roenekes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Deporteer dan ook meteen de rascisten/fascisten richting Antartica... zo zijn we van deze smeerboel ook af!
Het zou niet zo mooi zijn als we een van de laatste bijna ongerepte natuurgebieden voor zo'n afval als stortplaats zouden gebruiken.
Heeft er niemand een beter idee/plaats.
Oud 25 februari 2005, 23:57   #58
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Jawatte jongens. En ik dacht dat hier diepgaande gesprekken werden gevoerd...

Wat een polls en peilingen. Amaai, amaai...

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 23:59   #59
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de roenekes
Het zou niet zo mooi zijn als we een van de laatste bijna ongerepte natuurgebieden voor zo'n afval als stortplaats zouden gebruiken.
Heeft er niemand een beter idee/plaats.
Technisch niet realiseerbaar, doch waarom de maan niet? Het zou wel een aardig frankske kosten, maar kom, voor het goede doel nietwaar...? Ze zouden zich evenwel behoorlijk thuisvoelen in een dor en onvruchtbaar landschap, weinig kans op dat ze zelfs dit laatste zouden verzieken (op voorwaarde dat ze geen aliens tegenkomen, of het begint weer van voor af aan...)
Oud 26 februari 2005, 00:06   #60
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Jawatte jongens. En ik dacht dat hier diepgaande gesprekken werden gevoerd...

Wat een polls en peilingen. Amaai, amaai...
Ik vind dat No Pasaran, Andromeda1968 en de roenekes dit thema terecht hebben gebracht tot waar het, gezien de debiele beginstelling, hoort: K&K.

Laatst gewijzigd door Firestone : 26 februari 2005 om 00:07.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be