![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turk4ever, ik ben agnost, ik leef volgens mijn eigen regels, niet volgens de hypocriete regels opgeschreven door een stel opportunisten enkele eeuwen geleden.
Dus welke godsdienst dan ook, welke woorden van god komen ,en welke niet, dat weet niemand meer. Ook de Heilige koran, waar in theorie niet mee gesjoemeld kan/zou mogen zijn..... Neem het van mij aan, er is in gekloot, om de zakken van de verantwoordelijken mee te spijzen, en hun andere zak mee te ledigen.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turk4ever, in heel noord-afrika, het midden-oosten woonden christenen en Joden.
Mohammed(vzw) kwam toch uit Mekka? Hoe verklaar je dat al die landen die ik opnoem nu ineens "arabische" landen genoemd worden? Men sprak daar helemaal geen arabisch, men beoefende geen islam en men had hoogstaande culturen. En nu?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reden te meer voor mij om mij aan de kant van de underdog te scharen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Islam is NIET de snelst groeiende godsdienst. De mensen die de islam verlaten doen dit in het geheim, uit angst voor vervolging door hun ex-broeders en zusters. Er zijn meer islam-verlaters wereldwijd dan je voor mogelijk houdt. Lees verder de mening van Prof. Dr Somers : ....dat Mohammed ziekelijk was en leed aan een hypofysaire aandoening. Als psychopathologische diagnose kan men stellen: organische hallucinatorische aandoening met paranoïde kenmerken. Deze diagnose levert ons de verklaring van zijn gedrag na zijn veertigste jaar, tijdstip waarop zowel een paranoïde instelling klassiek optreedt als een tumor aan de hypofyse. Zij verklaart ons ook waarom zijn seksueel gedrag zoveel meer gestoord werd na zijn veertigste. Zij legt ook uit waarom zoveel geleerden perplex bleven voor de symptomatiek van Mohammed en zich verdeeld opstelden en bleven twijfelen tussen epilepsie en andere geestesziekten. Zij waren er niet in geslaagd de juiste oorzaak te identificeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ja zeg, straks komt gij hier nog zeggen dat de andere mohammed (Ali) wereldkampioen boksen werd omdat hij na zijn veertigste dement geworden is. Wat is me dat hier voor flauwekul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Boksen interesseert mij niet. Ik heb het over de hersentumor van de Profeet. Wat zit gij hier te lullen over bokskampioenen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een andere Mohammed Herman H. Somers Uitgeverij Hadewijch Antwerpen-Baarn 1993 ISBN 90 5240 207 8 Van de achterflap van het boek: "Herman H. Somers is Doctor in de toegepaste Psychologie, Doctor in de theologie en Doctor in de Wijsbegeerte en Letteren." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Turk4ever,
Nu wil ik toch eens van je weten wat je gelooft, en wat een moslim moet geloven. Gelieve de volgende vragen te beantwoorden met JA of NEE -Dient men de Al Qur'an LETTERLIJK te nemen als het WOORD van ALLAH ? Dit wil zeggen dat er geen parabels in voorkomen, en dat dus elk woord letterlijk moet verstaan worden ? -Is de Al Qur'an kristalhelder en dus zeer goed te begrijpen ? -Begrijp jij alles wat er in de Al Qur'an staat ? -Als de Al Qur'an letterlijk te nemen is bestaat dan de islamitische hemel uit rivieren van wijn en honig en krijgt elke man daar vrouwen die de volgende dag weer maagd worden zodat het spelletje opnieuw kan beginnen ? -Is die voorstelling van de hemel een parabel ? -Moet men in de hemel ook de Ramadhan volgen ? -Moeten vrouwen een hoofddoek dragen in de hemel ? -Mag iedereen als een oversekste stier rondlopen in de hemel ? Tenslotte een vraag waar geen ja of nee op kan geantwoord worden : hoe komt het dat Mohammed de hemel enkel voorstelt als een plaats waar er honig en alcohol en vrouwen zijn ? Op aarde mag het niet, in de hemel wel. Wat doet een weduwe die drie echtgenoten gehad heeft in de hemel ? Met alle drie neuken terwijl haar echtgenoten bovendien nog eens neuken met de door Mohammed beloofde "houri's" ? Dat zal daar nogal een brutale orgie zijn zeg. In die hemel van Allah is er enkel sprake van brutale sex en zuipen en eten. Wat er niet is : een symfonisch orkest, goede boeken (is het paradijs enkel voor ongeletterde nomaden uit de zevende eeuw ?), interessante gesprekken, mooie schilderijen, kortom, alles wat het leven aangenaam maakt. Verklaar mij dat eens ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg toch niet dat die prof dat niet geschreven heeft ? Ik zeg alleen dat het geen nieuwswaarde heeft. Een fait-divers .. Enkel goed voor de 'boekskes' ... Trouwens Beethoven werd doof ... is zijn muziek daarom afschuwelijk ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
't Verhaalke van de pot en de ketel .. (oei, da's ook weer een parabel ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Met zo'n repliek weten we ineens wat Descartes Jr 's bijdragen hier te betekenen hebben. Bronnen zijn er volgens hem niet om geraadpleegd maar om geridiculiseerd te worden... Tenzij ik mij ooit nog door u aangevallen zie zal ik verder nooit meer op één van uw postings reageren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg u : mij interesseert het niet of die mohammed wel of niet geestesziek geworden is. Er is de islamitische leer die gevolgd wordt door honderden miljoenen medemensen, die het recht hebben om te geloven wat zij willen geloven. Net zoals de katholieken dat doen. En dat ikzelf als vrijzinnige in NIETS geloof heb ik u al lang proberen diets te maken. Maar mijn levensdevies is wel tolerantie van elke geloofsovertuiging, zolang ze uit het openbare leven blijft. En dat botst natuurlijk met uw intolerantie, waarvoor ge maar al te gretig details en fait-divers opblaast. Ik vraag mij trouwens af wie hier het hevigst ridiculiseert. Ik, die een onnozele posting van een kleinburgerlijk ventje becommentarieer, of gij die een halve wereldbevolking schandaliseert. Begrijpe wie kan. |
|||
![]() |
![]() |