![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 mei 2005 om 12:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dit werkelijk klopt, dan is dat klein voor een grote koning... Als ik zo kinderlijk moest zijn als mijn avatar, dan zou er niet veel leesbaar van U verschijnen... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 15 mei 2005 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 mei 2005 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U mag me zo veel aanvallen als U wenst... Een ukkie ligt daar niet wakker van en zal zich niet als een kleine tot de moderator wenden... En een echte koning ook niet... ![]() Trouwens, U hebt het verkeerd begrepen... Ik heb niet geschreven dat U mij beledigde... Maar, kom... zand erover... ![]() Hier wordt Chipie achtervolgd door de rondborstige King... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() de vraag is natuurlijk wie er wie achtervolgd he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 mei 2005 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij klasseert de armen en werkslaven die niet in zijn kraan passen en hem niet blindelings volgen gemakshalve bij de rijken. Seniele en zieke mensen zijn in mijn ogen zwakkeren die de hulp en steun van koningen nodig hebben. Echte voorvechters voor zwakkeren zouden het dus voor de 28 keer uitleggen in een poging om ze te helpen. Ik begin steeds meer te denken dat het u helemaal niet te doen is om armen en zwakkeren te helpen maar alleen om een vetbetaald postje te bemachtigen op de rug van die armen en werkslaven. Met andere woorden, hetzelfde doen wat hij anderen verwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
En weer beginnen over lastenverlaging. Waarom niet over lastenverhoging in de lage loon landen ? Het ondersteunen van syndicaten aldaar dus met ontwikkelingsgelden bvb. ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs de RSZ is een verworvenheid die niet door stakende werklozen afgedwongen is. Mij maakt het niet meer uit, maar ge kunt u afvragen of die uitgebuite werkslaven het gaan blijven pikken om er nog een nieuwe uitbuitende klasse bij te nemen. NB. Werken is helemaal geen plicht vind ik. Niemand is verplicht om te werken maar wees dan zo eerlijk u niet als werkzoekende in te schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Ps wie zich racistisch gedraagt binnen het VWS tegen allochtone VWS ers wordt van actief lidmaatschap uitgesloten ( iemands denken blijft natuurlijk echter vrij ) Werklozen bashin wordt op dezelfde manier intern zeker niet getolereerd. Ook zieken mogen niet aan werklozenbashin doen. Gij zijt nen werklozenbasher en zijt tenzij ge u leert gedragen dus niet welkom voor actief lidmaatschap. Met iemand die bij elke pint die ik van mijn dop bestel doet alsof ie me getrakteerd heeft kunnen en willen we niet samenwerken. Daar voelen we ons een beetje te goed voor.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door Grond : 15 mei 2005 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Wat een propaganda zeg. Als we het budget van de sociale zekerheid delen door het aantal Belgen heeft iedereen meer als genoeg om convenabel te leven. Het probleem zit in de distributie, niet in de hoeveelheid geld die opgehaald wordt.
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie ook niet in waarom men 28 keer hetzelfde zou moeten uitleggen aan personen die vol zijn van vooroordelen. Denk ervan wat je wil, het VWS groeit met de dag en jullie kunnen dat onmogelijk tegen houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |