Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juni 2005, 12:50   #41
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik gan naar Spanje naar een of andere costa (Almeria geloof ik). ik ga daar in een overvol seizoen den hoop nog vergroten. Ik ga daar een week met mijn luie kloten van ne stoel naar het zwembad bevolkt te hebben, dan naar het strand om daar mijn luie kloten neer te leggen. Voor de rest ga ik wat meedoen aan de animatie die er aangeboden zal worden (als er gevoetbald wordt in de onmenselijke hitte loop ik er tussen) en ga ik mij tegoed doen aan de heerlijke bufetten en mij daar te barsten vreten alvorens de rest van de avond op een terrasje iets te drinken en te genieten van de totale rust en nietsdoen.

En genieten gelijk de beesten van wat wel eens mijn laatste verlof in jaren zou kunnen zijn door zalig niets te doen...

Kijk even op mij neer aub...
Als er veel volk is kan je goed het vrouwvolk bekijken.
In een Islamland of op een godvergeten plek heb je deze geneugten niet. Maar een beetje afwisselling kan nooit geen kwaad. Trouwens Spanje is mijn favoriete vakantieland, dus niets kleinerend op neer kijken. Je kan er ongestoord zonder enige vakantiestress ontspannen.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 13:08   #42
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Dit is een prachtig kasteel. Groot genoeg om van binnenuit zichzelf te bedruipen, enorm stijle wand rondom, en een ingang die kronkelt met gaten langs alle kanten zodat ge langs die ene brug ook niet binnen kunt. Als ge 1 kasteel gaat bekijken in Syrie, laat het dan dit zijn.
Oud 16 juni 2005, 13:15   #43
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Mijn volgende bestemming zijn de bikini en rongelap atols, waar de VS een dertigtal kernproeven hebben gedaan. Vooral onder water is daar veel te zien.
Oud 16 juni 2005, 13:25   #44
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

de hoge venen.

Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 13:29   #45
Sergei
Burgemeester

Sergei's schermafbeelding

Standaard

Ijsland is zeker de moeite, wel opletten voor het snel wisselende weer en best door het land trekken dus niet vastpinnen op 1 plek.
Ik stop met reizen gezien het te moeilijk geworden is. Dus dit jaar zal het laatste worden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Sergei on 16-06-2005 at 14:30
Reason:
--------------------------------

Ijsland is zeker de moeite, wel opletten voor het snel wisselende weer en best door het land trekken dus niet vastpinnen op 1 plek.
Ik stop met reizen gezien het te moeilijk geworden is. Dus dit jaar zal het laatste worden.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Ik stop met reizen gezien het te moeilijk geworden is.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Sergei : 16 juni 2005 om 13:30.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 15:35   #46
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Ik kan mij geen al te 'exotische' reizen veroorloven. Vorig jaar Sint-Petersburg bezocht, maar dat is al bij al een erg westerse stad.

Ooit misschien: Iran, Ijsland, lappen Siberië, Mongolië/Kirgizië en Paaseiland.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 15:58   #47
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik gan naar Spanje naar een of andere costa (Almeria geloof ik). ik ga daar in een overvol seizoen den hoop nog vergroten. Ik ga daar een week met mijn luie kloten van ne stoel naar het zwembad bevolkt te hebben, dan naar het strand om daar mijn luie kloten neer te leggen. Voor de rest ga ik wat meedoen aan de animatie die er aangeboden zal worden (als er gevoetbald wordt in de onmenselijke hitte loop ik er tussen) en ga ik mij tegoed doen aan de heerlijke bufetten en mij daar te barsten vreten alvorens de rest van de avond op een terrasje iets te drinken en te genieten van de totale rust en nietsdoen.

En genieten gelijk de beesten van wat wel eens mijn laatste verlof in jaren zou kunnen zijn door zalig niets te doen...

Totale rust in een overvolle costa? Uw laatste verlof in jaren wordt een gestresseerde boel en dan nog es veel te duur in vergelijking met wat je allemaal kan doen met het geld. Nu ja, ieder zijn mening, maar ik kan er gewoonweg niet bij. Neerkijken is er trouwens ook niet bij, hoor.
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 16:03   #48
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Ethiopië! Een perfect land om op vakantie te gaan. Supergoedkoop, veilig, veel historische gebouwen en een heerlijk klimaat (heel het jaar door zo'n 25 graden, nooit te warm, zelden te koud), honderden endemen (vogels, zoogdieren, ...), ...

Wat foto's:
Dé toeristische trekpleister: Lalibela, met zijn 11 in de rotsten uitgehakte kerken:

Is het daar nu niet zeer onrustig?
Oud 16 juni 2005, 16:05   #49
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Mijn volgende bestemming zijn de bikini en rongelap atols, waar de VS een dertigtal kernproeven hebben gedaan. Vooral onder water is daar veel te zien.
Er is daar veel 'groen' zeker?
Oud 16 juni 2005, 16:21   #50
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Er is daar veel 'groen' zeker?
Ge zou er van verschieten hoe proper die eilanden zijn na 40 jaar wind/tropische regen etc. Best geen grondwater drinken en van de lokale groenten afblijven, maar kwa radiatie is er geen probleem, hij ligt zelfs lager als de meeste continentale plaatsen.

De grote attractie daar zijn gezonken schepen. (vliegdekschip etc.)
Oud 16 juni 2005, 16:32   #51
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

[edit]
[size=1]After edit by TomB on 16-06-2005 at 17:34
Reason:

[/size]

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door TomB : 16 juni 2005 om 16:34.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 18:19   #52
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Allez vooruit, omdat je het zo vriendelijk vraagt. ([size=1]druk doende neer te kijken[/size]...)
Oud 16 juni 2005, 18:22   #53
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enige dagen geleden in De Morgen nog een artikel gelezen van een duikersteam dat in moeilijkheden verzeilde (met lichamelijke letsels als gevolg) en tevens met als gevolg een dwarsliggende verzekeringsmaatschappij. Lijkt mij niet bepaald een ongevaarlijke hobby?
Oud 16 juni 2005, 19:32   #54
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Kijk vriend, ik stelde me effe op uw niveau in. Als je een normaal onderwerp als dit al blasse vindt, heb je een probleem. Val de rest van de forumgangers daar niet mee lastig, en als het onderwerp te min is voor je, blijf je maar weg ipv een beetje ruzie te stoken.

Moeilijk? Kedenketni...
Ik had het helemaal niet over "het onderwerp", maar over jou. Blijkbaar weet je niet wat "blasé" betekent (niet "blasse" dus...). Sta me toe dat wat voor je toe te lichten: je somt in je openingspost een aantal landen op die jij als "traditionele vakantiebestemmingen" verkiest te omschrijven, terwijl daar een aantal landen tussen staan waar zjiezeke zelfs nog niet geweest is. Wat een pretentie om voor anderen te gaan bepalen wat een "traditionele vakantiebestemming" is en wat niet, vind je ook niet? Je openingspost straalt een mate van arrogantie uit waar ik spontane braakneigingen van krijg. Dus nee, "vriend", het onderwerp is niet te min voor mij, maar jij wel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 19:33   #55
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

china
Oud 16 juni 2005, 19:38   #56
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

On topic: mijn hart gaat nog steeds uit naar Schotland en meer bepaald naar de Highlands. Is dat te min voor sommigen omdat het maar een "traditionele vakantiebestemming" is, so be it... Prachtige landschappen, vriendelijke mensen en al bij al weinig toeristen!

[edit]
[size=1]After edit by Raf on 16-06-2005 at 20:39
Reason:

On topic: mijn hart gaat nog steeds uit naar Schotland en meer bepaald naar de Highlands. Is dat te min voor sommigen omdat het maar een "traditionele vakantiebestemming" is, so be it... Prachtige landschappen, vriendelijke mensen en al bij al weinig toeristen!

[/size]

On topic: mijn hart gaat nog steeds uit naar Schotland en meer bepaad naar de Highlands. Is dat te min voor sommigen omdat het maar een "traditionele vakantiebestemming" is, so be it... Prachtige landschappen, vriendelijke mensen en al bij al weinig toeristen!

[/size]
[/edit]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 16 juni 2005 om 19:39.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 19:41   #57
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt (net verkiezingen geweest). Maar dat was vorig jaar anders. En eerlijk gezegd denk ik dat het binnen een paar weken terug rustig zal zijn.[edit]
[size=1]After edit by boer_bavo on 16-06-2005 at 20:41
Reason:

Citaat:
Klopt (net verkiezingen geweest). Maar dat was vorig jaar anders. En eerlijk gezegd denk ik dat het binnen een paar weken terug rustig zal zijn.[/size]

Citaat:
Klopt. Maar dat was vorig jaar anders. En eerlijk gezegd denk ik dat het binnen een paar weken terug rustig zal zijn.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door boer_bavo : 16 juni 2005 om 19:41.
boer_bavo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 20:05   #58
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
Enige dagen geleden in De Morgen nog een artikel gelezen van een duikersteam dat in moeilijkheden verzeilde (met lichamelijke letsels als gevolg) en tevens met als gevolg een dwarsliggende verzekeringsmaatschappij. Lijkt mij niet bepaald een ongevaarlijke hobby?
Neeje, en ik ken er dan nog de botten van ook. Ik moet nog veel leren voor ik die reis kan doen, maar ik pak niet dikwijls vakantie. zodoende kan ik nog genoeg leren voor ik ginder aankom.
Oud 16 juni 2005, 22:00   #59
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat door die kernproeven het groot publiek wegblijft ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 14:00   #60
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Omdat door die kernproeven het groot publiek wegblijft ?
Neen, omdat door de kernproeven en 2e wereldoorlog daar zoveel scheepswrakken liggen op beperkte diepte, in een water van zeer goede visibiliteit. Bikini wordt door allerhande duikmagazines regelmatig als #1 dive site in de wereld aangehaald. Het is eigenlijk een mooie investeringsopportuniteit. #1 dive site in de wereld en er zijn maar 3 duikshops in een straal van 3000km er rond.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be