Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2005, 19:00   #41
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Ik vraag me trouwens af, of de geluidshinder boven Brussel en de noord- en oostrand niet schromelijk overdreven is.

Als ik ga werken op de luchthaven, ligt onze parking in het verlengde van de drukste startbaan (die voor Brucargo door gaat).
Als ik in mijn auto zit, heb ik slechts beperkt last van lawaaihinder, pas als ik buiten sta, is het echt hinderlijk.
Dat doet mij dus afvragen of je in een huis, wat volgens mij nog steeds beter geisoleerd is als een auto, nog werkelijk zoveel last hebt van die vliegtuigen, wanneer ze dan ook nog eens veel hoger zitten dan net na de start, aan het einde van de startbaan?

En als je naast de luchthaven gaat wonen en klaagt over geluidslast, ben je gewoon dom.
gesproken als een echte vlamink !
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2005, 19:01   #42
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
@Alcazar :

Alcazar, mijn beste "vernufteling", begin maar een cursus "kriekeplukken" te volgen !

Plaats van de cursus : "zaventem", binnenkort een lege, verlaten, maar stille plaats. Zaventem ligt ergens "ten noorden" van het vroegere economische "hart" van deze gewesten.

Beste Groeten !

Naschrift.

De beste plaats om je BMWke te laten "tunen" is nu Bornem, de plaats van de nieuwe maatschappelijke zetel van dit autobedrijf; vroeger was dit Broeksele, pardon, broeksele.

De beste plaats om je te betalen belastingen aan te vechten is Aalst; vroeger was dit broeksele.

De beste plaats ... oh ja ... rij maar eens van Vilvoorde naar Antwerpen; of omgekeerd.
iedereen heeft last van de warmte, ik vergeef het u.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2005, 21:52   #43
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Vandaar dat Reynders voorstander is van een tweede nationale luchthaven zeker. Hij zou die luchthaven willen in Oostende, Bierset of Charleroi. Hij zegt dat we moeten terugkeren naar de situatie van voor Durant minister van Mobiliteit werd.

Hij vindt ook dat de nachtvluchten zijn vastgelopen door politieke beslissingen!
als ge het weet is goed... Reynders is vooral voor Bierset (Luik) dan kunnen ze ove rLimburg landen en opstijgen !!!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2005, 21:53   #44
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Kamerlid Bart Laeremans (Vlaams Belang) stelde tegenover minister Landuyt dat het Brussels Hoofdstedelijk Gewest niet alleen het spreidingsplan maar zelfs het naakte voorbestaan van de luchthaven van Zaventem op de helling zet. Vooral Ecolo-minister Huytebroeck moest het ontgelden, want zij wil alles blokkeren om Zaventem uiteindelijk te reduceren tot een kleine regionale luchthaven. Nog erger vond Laeremans dat zij gesteund wordt door alle meerderheidspartijen in Brussel, zowel de Vlaamse als de Franstalige. Bart Laeremans herinnerde aan het belang van de luchthaven waar vele tienduizenden mensen tewerkgesteld zijn. Hij vroeg dan ook dat de sp.a, de partij van de minister, in het bijzonder geen dubbele rol meer zou spelen door in Vlaanderen voor het spreidingsplan te pleiten en in Brussel de hysterie en de wraakpolitiek van Huytebroeck te steunen. De fanatieke Ecolo-minister wil immers Durant wreken die volledig op de bek is gegaan in dit dossier tijdens de vorige regeerperiode. Bart Laeremans hekelde dan ook dat Landuyt nu voorzichtig vraagt dat Huytebroeck “een teken” geeft, terwijl het veel duidelijker zou zijn mocht de sp.a in Brussel haar vertrouwen in de groene fanatica opzeggen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be