Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2005, 19:12   #41
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Er is weer eens bewezen dat de B.U.B. de enige democratische pro-Belgische partij is. Alleen mag het (nog) niet geweten zijn.

Arme HänSS. Compleet gek gedraaid uit pure verveling.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 00:11   #42
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

ze hebben schrik van het Vlaams Belang en pogen er iets aan te doen, eerst zien en dan geloven. Ze heeft gelijk dat de gezondheidszorg dringend moet gesplitst worden (maar ook de sociale zekerheid en de pensioenen)
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 00:16   #43
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
De B.U.B. is voorstander van de afschaffing van [size=4]alle[/size] partijfinanciering. Ik geloof dat we dat al 100 keer hebben gezegd op deze fora.

Maar wat voor een bende erpels zijn jullie eigenlijk? Hoe kan een politieke partij nu in's hemelsnaam bestaan zonder financiering van haar activiteiten, propagandamateriaal, personeel,...?

Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 15:53   #44
johan
Provinciaal Gedeputeerde

johan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar johan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!?
Dat u Groen! gelijkstelt met een fascistische, racistische partij verbaast mij zeer en eerlijk gezegd stelt u mij teleur. Als de BUB zo in de politiek wil gaan, door naar alles en iedereen te schieten...

Groen! pleit voor een splitsing van het beleid, maar stelt wel duidelijk dat het budget federaal bepaald moet worden en dat het geld niet 60-40 verdeeld moet worden maar afhankelijk moet zijn van armoedegraad, vergzijzingsgraad,... Ook pleiten wij ervoor dat iedereen evenveel betaalt, of je nu in vlaanderen verzorgd wordt of in wallonië... Niet bepaald een 'splitsing nu!!!' pleidooi al zeg ik het zelf...
Groen is inderdaad geen fascistische partij, maar als ik figuren als een Jos Geysels bezig hoor dan bespeur ik wel kommunistische, ja zelfs Stalinistische trekjes. Dat is dus veel erger dan het fascisme van Duce Benito Mussolini!!
Gelukkig gaan ze electoraal dezelfde weg op als het origineel... de KPB van Lowie Van Geyt!

Of zoals Lepen het ooit treffend verwoordde: De groenen zijn als meloenen; groen van buiten, bloedrood van binnen.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be