![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() Sweet. Vergeet niet uw gebit.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In plaats van zoveel miljoenen daar tegenaan te gooien had men beter dat geld gebruikt om de nog bestaande Jugendstil-huizen in Brussel te klasseren en ze ook te renoveren. Door onverantwoord Belgisch beleid is er veel te veel van die mooie stijl uit Brussel verdwenen (denken we maar aan Van den Boeynants en zijn betonwoede; was het trouwens VdB niet die verklaarde: "Ik heb nooit iets misdaan. Alleen van de staat gestolen"?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | ||||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Cunning linguist : 12 augustus 2005 om 22:51. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb dan ook nooit begrepen waarom men in België friet als zoiets unieks voor België beschouwt. Dankzij de Amerikaanse fastfoodketens eet men in de hele wereld frietjes. Ook de frituur is niet uniek, want vergelijkbaar met de Nederlandse cafetaria of snackbar. Het frietkot, als losstaand gebouwtje langs de weg, kom je in Nederland niet zo vaak tegen, omdat het ruimtelijke ordeningsbeleid dat nu eenmaal niet toeliet. Daar staat tegenover dat we in Nederland in de steden en bij evenementen en recreatiegebieden wel de (evt. verrijdbare) 'frietkraam' of 'patatkraam' kennen, die in weze vergelijkbaar is met het frietkot. De grootste en (volgens velen) beste patatboer van Rotterdam, Bram Ladage, is ook begonnen met de verkoop van puntzakken patat in een frietkraam. Inmiddels heeft 'Bram' zelfs vestigingen in Den Haag en Utrecht en naast de vele winkels ook nog steeds enkele kramen in het centrum van Rotterdam. De enige producten waar België in het buitenland bekend om is, zijn de vele speciaalbieren en de bonbons (Nederlands Nederlands voor pralines ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zien elkaar ongetwijfeld in de rechtbank. In verschillende PB's hebben de bubbels immers ook al laten weten dat ze tegen mij klacht gingen neerleggen (ik wacht wel nog steeds op de dagvaarding door een of andere onderzoeksrechter). Je was gewaarschuwd, Dimitri! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is die aandacht voor het Frans gewoon te verklaren door de nabijheid van Luik, waar toch heel wat Maastrichtenaren gaan "stappen"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Nello Enkel Unitarisme kan de Belgische Friet redden van de ondergang ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 12 augustus 2005 om 23:20. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() De oplossing voor Brussel is de volgende, we geven (zoals we al zoveel keer gedaan hebben, maar deze keer is het wel de laatste keer) enkele miljoenen eurootjes aan de Waalse bende en daarmee bouwen ze hun eigen nieuwe Brussel in hun land: Bruxelles-la-Neuve. Het Atomium en de standbeelden van hun helden (massamoordenaar Leo II en racist Rogiers om er zo maar een paar te noemen) krijgen ze gratis en voor niets mee. Vive Bruxelles-la-Neuve!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Krijg ik nu de Nobelprijs voor de vrede?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets te maken met de provincies, maar alles met de streken waarin mensen en de voorgaande generaties wonen. In de provincie Antwerpen zijn de inwoners van de Kempen ook weer iets anders naar mentaliteit dan de inwoners van stad Antwerpen en omgeving. Eerlijk gezegd zie ik niet onmiddellijk waar u met bovenstaande opmerking wil geraken. 't Lijkt me eerder weer de zoveelste loze slag in het water. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Een fout in een volledige anderstalige post. Sommigen doen dat slechter....
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |