![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is toch wel één van de allerbeste die ik op dit forum ooit gelezen heb! Wat een afgang voor de BUBbelclub!!!! |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we maar verder genieten van de bubbelkolder! Alweer een aflevering van de soap "De bubbelbrigade". Aflevering 1302: "De kwade senator die niet wilde". |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo wacht ik nog steeds op een reactie in de discussie over de provinciale decentralisatie die de bubbels voorstellen. Immers, ze verwerpen de regionalisering in gewesten omdat dit, vooral volgens de opperbubbel, tot verschillen leidt. Ze staan echter een grote bevoegdheidspakket voor de provincies voor. In de discussie stelden de bubbels dat dit meer zal zijn dan de louter uitvoerende bevoegdheden van vroeger. Iedere provincies zal dus bepaalde verordeningen naar eigen goeddunken kunnen omzetten. Hierdoor kunnen er ook verschillen tussen de provincies ontstaan. Volgens hun eigen gedachtegang is zoiets nu juist fout. Ze verwerpen de gewestvorming omdat er verschillen door ontstaan. Gelijkaardig moeten ze hun eigen plannen voor provinciale decentralisatie verwerpen... Toen echter waren de bubbels verdwenen... |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ge moet niet zo neig doen ze van den Berghe. Sebiet komt vermetel ridder Patriot hier om u de mond te snoeren. Zijt maar gerust.
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Blijft wel verbazend stil. Ongetwijfeld heeft de doorluchtige Voorzitter-Leider het bevel gegeven niet op het forum te verschijnen zolang de pijnlijke topics nog bovenaan staan. Dus laat ik zeggen: jongens, blijf dit hier maar bovenhalen! |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() Toen ik dat krantenartikel las, moest ik gewoon nog ik eens langskomen op dit forum. Om van te gieren. Ongetwijfeld zullen er weer enkele grappige lezersbrieven verschijnen (en waarschijnlijk ook ééntje van Lolsmurf Hans).
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er staan de bubbels nog moeilijke en ambetante dagen te wachten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oorspronkelijk bericht door Nello tja, sommige mensen zien het licht minder snel, maar uiteindelijk komen ze toch bij dé toekomstpartij Oorspronkelijk bericht door Patriot! Wie laatst lacht, best lacht. Onze triomf staat voor de deur en niks of niemand houdt ons nog tegen. Oorspronkelijk bericht door Hans1 Als wij de media-aandacht krijgen die u partijtje krijgt zitten we al gauw aan 20% [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 17 september 2005 om 20:38. |
|||||
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het liever over de essentie van de zaak: het nut van het federalisme en de fouten van de flaminganten die ons met die onwerkbare constructie hebben opgezadeld. Als het daarover gaat, staan jullie met jullie mond vol tanden. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Hans1 : 17 september 2005 om 22:41. |
|||||
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 17 september 2005 om 23:39. |
|||||||||
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan je anders wel een telefoonnummer bezorgen, dat kan genante momenten besparen. Egidius |
|
![]() |