Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wat vindt u van mijn plan?
Trekt op niks. Je bent weer aan het zwanzen. 11 50,00%
Er zit héél wat in. Buiten hier en daar paar details. 6 27,27%
Je verdient de Nobelprijs voor de vrede! 5 22,73%
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2006, 19:43   #41
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Wat stellen degene die tegen het plan hebben gestemd dan voor?

a) schrijf iets op ...
b) Palestijnen moeten naar Jordanië emigreren, en de joden gerust laten
c) de Palestijnen moeten naar Ausctwitz, omdat de pacifistische joden Lebensraum nodig hebben

...

In mijn plan staat duidelijk vermeld dat de Palestijnen Israël moeten ERKENNEN, moeten stoppen met aanslagen te plegen, .. Toch hebben maar liefst 11 mensen, de meerderheid, tegen het plan gestemd. Soit, Israël zal de Palestijnse martelaars niet klein krijgen. Het moslimbloed is momenteel misschien het goedkoopste bloed, maar dat hoeft niet zo te blijven. Met zijn 1,5 miljard - orthodoxen(extremisten),conservatieven(gematigden) ,liberalen(goede moslims), .. - zullen wij de Palestijnse zaak steunen. (iets wat wij op de dag vandaag niet doen)

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 3 februari 2006 om 19:44.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2006, 19:57   #42
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Een paar zaken El turco :

Israel is sterk, heeft een moderne HIGH tech economie
(in tegenstelling tot bijvoorbeeld Turkije dat een assemblage - textiel - toerisme economie heeft), een hyper moderne leger, rijke vrienden in USA en Israel heeft alle oorlogen gewonnen..

De joden zullen hun rijkdom en hun land niet zomaar willen delen met Palestijnen. Jurasamen delen is ook geen optie.

De enige oplossing van het probleem is indien een van de twee groepen = palestijnen of joden volledig verdwijnen. Anders zal geweld gewoon doorgaan tot het zover is, want welke toegevingen Israel ook maakt- zullen bepaalde radicale Israelische en palestijnse groeperingen toch niet tevreden zijn.

Aangezien het onmogelijk is om een van de twee groepen te laten verdwijnen moet men de twee zo veel mogelijk uit elkaar proberen te houden.

Mijn plan voor vreden in het Midden Oosten :

1) Israel verstevigt de veiligheidsmuur, het moet echt waterdicht zijn en rond alle palestijnse gebieden lopen.
2) Israel deporteert alle palestijnen die in Israel wonen.
3) Israel laat de palestijnen in Israel niet werken.
4) Israel ontruimt bepaalde bezette gebieden, met uitzonderingen zoals Oost Jerusalem.

En zo zal het ook gebeuren mijn beste El turco.

Dit is spijtig genoeg de enige mogelijkheid voor Israel. But then again, ze hebben macht en geld Iets wat de arabieren, (die van de natuur geen eindeloze olievoorraad hebben) nooit gaan krijgen

Alle andere ideeen zouden leiden tot het vernietiging van Israel op korte termijn.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2006, 23:21   #43
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie Bekijk bericht
Een paar zaken El turco :

Israel is sterk, heeft een moderne HIGH tech economie
(in tegenstelling tot bijvoorbeeld Turkije dat een assemblage - textiel - toerisme economie heeft), een hyper moderne leger, rijke vrienden in USA en Israel heeft alle oorlogen gewonnen..
Ja en?

Citaat:
De joden zullen hun rijkdom en hun land niet zomaar willen delen met Palestijnen. Jurasamen delen is ook geen optie.

De enige oplossing van het probleem is indien een van de twee groepen = palestijnen of joden volledig verdwijnen. Anders zal geweld gewoon doorgaan tot het zover is, want welke toegevingen Israel ook maakt- zullen bepaalde radicale Israelische en palestijnse groeperingen toch niet tevreden zijn.

Aangezien het onmogelijk is om een van de twee groepen te laten verdwijnen moet men de twee zo veel mogelijk uit elkaar proberen te houden.

Mijn plan voor vreden in het Midden Oosten :

1) Israel verstevigt de veiligheidsmuur, het moet echt waterdicht zijn en rond alle palestijnse gebieden lopen.
2) Israel deporteert alle palestijnen die in Israel wonen.
3) Israel laat de palestijnen in Israel niet werken.
4) Israel ontruimt bepaalde bezette gebieden, met uitzonderingen zoals Oost Jerusalem.

En zo zal het ook gebeuren mijn beste El turco.

Dit is spijtig genoeg de enige mogelijkheid voor Israel. But then again, ze hebben macht en geld Iets wat de arabieren, (die van de natuur geen eindeloze olievoorraad hebben) nooit gaan krijgen

Alle andere ideeen zouden leiden tot het vernietiging van Israel op korte termijn.
Jij doet alleen maar ingewikkelder ..Laat me het volgende voorstellen. Alle Islamitische landen (Turkije,Iran,Pakistan,Egypte,Syrië,Indonesië, ..) moeten Israël onverwachts aanvallen. De moslims in Europa/Vs moeten systematisch de rijke joden buiten Israël 'tegenhouden', is dat niet vriendelijk van mij?

Hoe komt dat Israël kan standhouden? In de eerste plaats door de Amerikaanse steun.

Welk land maakt de moslims het leven zuur? Wie heeft Irak,Afghanistan, .. gebombardeerd? Wie is van plan om Iran,Syrië, .. later waarschinlijk ook Turkije te bombarderen? Waarom vallen de Amerikanen ondemocratische landen als Pakistan,Saoedi-Arabië, .. niet lastig? Waarom willen ze daar géén vrede bereiken? Omdat ze nu alleen de koning,dictator,.. moeten omkopen, de Amerikanen willen juist géén demo-cratie in het midden-oosten. Ze stelen de rijkdommen van de moslims. En gebruken hun rijkdommen tegen hun! Als we Israël van de kaart zouden vegen, dan zou dat een heel slimme zet zijn van de moslims. Het is noodzakelijk! Het wordt keer op keer bewezen .. We moeten ...

Nog géén honderd jaar geleden waren al die oliebronnen van de Osmanen (Turken). De moslims hebben getoond dat ze kunnen verenigen.

Er zijn misschien véél moslims die we niet intelligent kunnen noemen. Zoals de moslims die de Deense vlag hebben verbrand, betogingen hebben gehouden, .. Als ze nu geld hadden ingezameld en een proces hadden aangespannen, dat zou véél verstaniger geweest zijn. Maar soit, we hebben zulke moslims ook nodig. Als het op aan komt moeten ze in opstand komen, ... De hoger opgeleiden moeten zorgen voor de organisatie,financiering. De meeste Turken die unief/hoge school doen trappelen om één sterke front te vormen. Ik mis de noord-Afrikanen, maar die gaan we ook winnen.

Het is stront aan de knikker, het kan niet erger ..
Oud 3 februari 2006, 23:37   #44
Shizie
Banneling

Standaard

you are insane el turco....
luckily, zijn de meeste moslims zo

daarom zal Israel lang blijven bestaan..

weet ge bepaalde zaken die je daar zegt zijn lachwekkend

een paar quotes van u:

*Laat me het volgende voorstellen. Alle Islamitische landen (Turkije,Iran,Pakistan,Egypte,Syrië,Indonesië, ..) moeten Israël onverwachts aanvallen. De moslims in Europa/Vs moeten systematisch de rijke joden buiten Israël 'tegenhouden', is dat niet vriendelijk van mij?*

yeah right. lol vrij simpel he

*Wie is van plan om Iran,Syrië, .. later waarschinlijk ook Turkije te bombarderen?*

Yeah, de VS zal Turkije bombarderen..

*Als we Israël van de kaart zouden vegen, dan zou dat een heel slimme zet zijn van de moslims. Het is noodzakelijk! Het wordt keer op keer bewezen .. We moeten ...*

Mossad knows what you had for breakfast. Hoeveel keer per dag je gaat pissed.. Vervang "you" door iemand die belangrijk is.

De enige waarmee ik akkoord kan gaan is :

*Er zijn misschien véél moslims die we niet intelligent kunnen noemen.*

*De meeste Turken die unief/hoge school doen trappelen om één sterke front te vormen. Ik mis de noord-Afrikanen, maar die gaan we ook winnen.*
Ja, debieltjes zoals jij kunnen es samenkomen en zeveren over hoe jullie Israel kunnen vernietigen
Leuk

*De moslims hebben getoond dat ze kunnen verenigen.*

ja ik zie dat er soms groepjes turken en marokannen met hun lelijke smoelen door de stad lopen.. maja dat is een natuurlijk instinkt = samen in een groep blijven..

*Als ze nu geld hadden ingezameld en een proces hadden aangespannen, dat zou véél verstaniger geweest zijn.*

lol, proces tegen een krant dat caricatuur gepubliceerd heeft ?

laat mij niet lachen

Jullie zijn een bende debiele, achterlijke, primitieve, naieve, makkelijk manipuleerbare schapen.

And you know it vandaar al uw haat en frustratie.

Jullie zijn machteloos.

Laatst gewijzigd door Shizie : 3 februari 2006 om 23:39.
Oud 3 februari 2006, 23:50   #45
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
you are insane el turco....
luckily, zijn de meeste moslims zo

daarom zal Israel lang blijven bestaan..

weet ge bepaalde zaken die je daar zegt zijn lachwekkend

een paar quotes van u:
Ik ben tegen het zionisme niet tegen de gelovige,pacifistische,.. joden, de joden die vrede wensen, zullen we met open armen ontvangen. Zij mogen natuurlijk in Palestina blijven wonen.

Citaat:
yeah right. lol vrij simpel he
Als de Arabische landen van de profeet Mohamed hielden, dan hadden ze de oliekraan dichtgedraaid. De reden waarom ze Denemarken boycotten is niet omdat ze gelovig, .. zijn. De dictators willen dat de bevolking niet tegen hun in opstand komt. Afleidingsmaneuvre is dit ...

Omdat jij het bent. De Saudische koningshuis moet opgeruimd worden. Omdat ze ondemocratisch zijn

Citaat:
Yeah, de VS zal Turkije bombarderen..
De Koerdische clanleiders zijn voor de Amerikanen belangrijker dan de Turkse diplomaten ... (als je tenminste iets weet over Irak en dergelijke, dan zal je het rap doorhebben)

Citaat:
Mossad knows what you had for breakfast. Hoeveel keer per dag je gaat pissed.. Vervang "you" door iemand die belangrijk is.
De Mossad mag - wat een eer voor die mannen - mijn kloten kussen. Ik zal in het oog van die agenten spuiten tot ze blind worden.

Ze kunnen mij vermoorden, mijn vrienden vermoorden, maar de revolutie kan noch de mossad, noch de Vs tegenhouden.

Citaat:
Ja, debieltjes zoals jij kunnen es samenkomen en zeveren over hoe jullie Israel kunnen vernietigen
Leuk

ja ik zie dat er soms groepjes turken en marokannen met hun lelijke smoelen door de stad lopen..
Nee, ze willen alleen dat de moslims het beter hebben. Eigenlijk ben ik het brein (op zich moet ik niet zoveel verklappen, maar allez)

Citaat:
lol, proces tegen een krant dat caricatuur gepubliceerd heeft ?

laat mij niet lachen
Dat denk jij ...

Citaat:
Jullie zijn een bende debiele, achterlijke, primitieve, naieve, makkelijk manipuleerbare schapen.

Ik denk van niet.

And you know it vandaar al uw haat en frustratie.

Jullie zijn machteloos.
Ik ben inderdaad gefrustreerd, omdat ik hier zit te forummen terwijl ik mensen kan overtuigen, terwijl ik brochures kan uitdelen, zit ik hier te luieren ...

Wij zijn tot nu toe machteloos geweest.

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 3 februari 2006 om 23:53.
Oud 3 februari 2006, 23:55   #46
Shizie
Banneling

Standaard

Go for it el turco!

GIJ gaat Palestina bevrijden!

jullie zijn niet langer machteloos... Je bent een masterbrein van de toekomstige revolutie
Oud 3 februari 2006, 23:56   #47
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Go for it el turco!

GIJ gaat Palestina bevrijden!

jullie zijn niet langer machteloos... Je bent een masterbrein van de toekomstige revolutie
Ik zit véél te veel aan de computer. Alsof ik later iemand ga hacken

Je zult van mij later nog iets horen

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 3 februari 2006 om 23:57.
Oud 4 februari 2006, 00:09   #48
Shizie
Banneling

Standaard

moet ik bang worden ?

kom je met uw vriendjes langs ? :S:S:S misschien moet ik me verontschuldigen voor wat ik gezegd heb ?

:O
Oud 4 februari 2006, 00:12   #49
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
moet ik bang worden ?

kom je met uw vriendjes langs ? :S:S:S misschien moet ik me verontschuldigen voor wat ik gezegd heb ?

:O
Nee, Shizie, integendeel, we moeten ervoor zorgen dat de moslims minder actief worden in criminaliteit. Zodat de mensen denken, ze plegen aanslagen omdat er iets scheelt, niet omdat ze hun geloof willen opdringen enzo ...

My point, jij hoeft helemaal niet te vrezen. Niemand hoeft hier eigenlijk te vrezen.

(aangezien ik de oprichter van de *** word, zal je men naam in de toekomst vaak horen)

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 4 februari 2006 om 00:14.
Oud 4 februari 2006, 00:21   #50
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JusticeLover Bekijk bericht

(aangezien ik de oprichter van de *** word, zal je men naam in de toekomst vaak horen)

ohh we are friends, right ??? ik zal bij uw organisatie komen werken of zo ? misschien zelfs poetsen als ik op een oude dag geen geld meer heb.. ik kan veel
Oud 4 februari 2006, 00:25   #51
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
ohh we are friends, right ??? ik zal bij uw organisatie komen werken of zo ? misschien zelfs poetsen als ik op een oude dag geen geld meer heb.. ik kan veel
Wat kan je doen dat ik niet kan?

Maar, het Russisch is een belangrijke taal.

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 4 februari 2006 om 00:25.
Oud 4 februari 2006, 00:28   #52
Shizie
Banneling

Standaard

u need a woman el turco

to fuck the shit out of her, dan ga je al die zever vergeten en rustig kunnen leven.

and I need one too

good night
Oud 4 februari 2006, 09:02   #53
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij doet alleen maar ingewikkelder ..Laat me het volgende voorstellen. Alle Islamitische landen (Turkije,Iran,Pakistan,Egypte,Syrië,Indonesië, ..) moeten Israël onverwachts aanvallen. De moslims in Europa/Vs moeten systematisch de rijke joden buiten Israël 'tegenhouden', is dat niet vriendelijk van mij?
Ik vermoedde al dat jouw eerste post een vorm van 'taquiya' was (moslim huichelarij).
Uit meer dan 1 post van jouwentwege blijkt dat eigenlijk de moslimgemeenschap niet ofte nooit zal erkennen dat voormalig Islamitisch bestuurd gebied terug onder controle komt vd (oorspronkelijke) dhimmi.
Citaat:
Nog géén honderd jaar geleden waren al die oliebronnen van de Osmanen (Turken). De moslims hebben getoond dat ze kunnen verenigen.
Belachelijk. Het Midden-Oosten was ooit aan de Turken onderworpen. Later kwamen daar Britten en Fransen in de plaats.
Tussen haakjes : Joodse inwijking in Palestina begon reeds einde 19e Eeuw, jawel nog onder het Osmaanse 'regime'.
Oud 4 februari 2006, 09:06   #54
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Mossad mag - wat een eer voor die mannen - mijn kloten kussen. Ik zal in het oog van die agenten spuiten tot ze blind worden.

Ze kunnen mij vermoorden, mijn vrienden vermoorden, maar de revolutie kan noch de mossad, noch de Vs tegenhouden.
Waarom ga je niet terug naar Turkije (gesteld dat ze je zouden terugwillen) om je medeburgers ervan te overtuigen wat minder met Israël samen te werken?
Zou al een begin zijn...
Oud 4 februari 2006, 14:44   #55
JusticeLover
Banneling

Standaard

edit

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 4 februari 2006 om 14:44.
Oud 4 februari 2006, 14:44   #56
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
u need a woman el turco

to fuck the shit out of her, dan ga je al die zever vergeten en rustig kunnen leven.
Sorry, maar ik ben géén boer geljk u

Citaat:
and I need one too

good night
Je zult nog lang moeten zoeken ...
Oud 4 februari 2006, 14:48   #57
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Ik vermoedde al dat jouw eerste post een vorm van 'taquiya' was (moslim huichelarij).
Uit meer dan 1 post van jouwentwege blijkt dat eigenlijk de moslimgemeenschap niet ofte nooit zal erkennen dat voormalig Islamitisch bestuurd gebied terug onder controle komt vd (oorspronkelijke) dhimmi.Belachelijk. Het Midden-Oosten was ooit aan de Turken onderworpen. Later kwamen daar Britten en Fransen in de plaats.
Tussen haakjes : Joodse inwijking in Palestina begon reeds einde 19e Eeuw, jawel nog onder het Osmaanse 'regime'.
De Turken waren Islamitisch .. Moslim zijn had voordelen ...

Ja, en de Arabieren hebben massaal hun grond verkocht aan de joden ... Maar Sultan AbdulHamid Khan II was niet te spreken over de staat Israël. De joden bodem hem aan om alle buitenlandse schuld van het Osmaanse Rijk te betalen. De Grote Man antwoordde: hoe kan ik de gebieden waarvoor mijn grootouders hebben gevochten aan jullie verkopen?
Oud 4 februari 2006, 14:49   #58
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Waarom ga je niet terug naar Turkije (gesteld dat ze je zouden terugwillen) om je medeburgers ervan te overtuigen wat minder met Israël samen te werken?
Zou al een begin zijn...
In Turkije worden de mensenrechten geschonden. Bovendien is de Turkse inlichingendienst onderhevig aan buitenlandse inlichtingendiensten. Allerbelangrijkste, mijn land is België!

Als Belgische moslim kan ik misschien eerst mijn landgenoten overtuigen?
Oud 5 februari 2006, 00:12   #59
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Sorry, maar ik ben géén boer geljk u
yeah right, je bent een zandneger

een islamitische sand nigger :d die denkt dat hij de wereld aankan..

surprise is coming your way
Oud 5 februari 2006, 15:34   #60
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
yeah right, je bent een zandneger

een islamitische sand nigger :d die denkt dat hij de wereld aankan..

surprise is coming your way
Kaukasische neger dan
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be