![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die steuntrekker heeft dat geld gekregen, het is dus zijn geld.
Dat wist ik niet. Ik heb me enkel gebaseerd op wat u in uw openingspost schreef. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je je kind niet controleert dan kan je het ook niet corrigeren. Waarom moeten ouders dat doen ? Omdat kinderen nog geen besef hebben van de impact van sommige beslissingen/handelingen. Naarmate het opvoedingsproces vordert en kinderen verantwoordelijkheidsbesef ontwikkelen dien je uiteraard meer en meer vertrouwen te schenken aan hun zelfstandig oordeel. Maar de Mei 68 mentaliteit van ""we gaan onze kinderen niet meer controleren want dan is hun privacy geschonden "",die leidt tot meer ellende dan een verantwoordelijkheids mentaliteit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind niet dat het een taak is van de overheid om daar weer eens 500 nutteloze ambtenaren op te gaan zetten en een reeks nieuwe wetten uit te vaardigen. Een onderwijs met meer aandacht voor normen en waarden en een gesprek tussen de ouders van betrokken kinderen zou veel meer opleveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |