Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2003, 15:14   #41
Jörgen Noens
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwgemeenteraadslid
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
De exacte woorden in De Morgen waren :

Citaat:
...
De hongerstakers kregen gisteren ook minder gewenst bezoek.
Een tiental leden van het Vlaams Blok ontvouwde in de voormiddag
een aantal spandoeken op de trappen voor de kerk, waarop stond dat
"Vlaanderen al genoeg illegalen heeft".
De politie was snel ter plaatse om de betogers weg te jagen.
Dit waren evenwel de laatste lijnen van een artikel van bijna een halve pagina.

Als Jorgen Noens vindt dat dit het VB onterecht in een slecht daglicht stelt, dan maakt hij zich onsterfelijk belachelijk in (oa.) mijn ogen.

Misschien een idee voor een opvolger van 'de kampioenen' op TV1 :
'de losers', een serie over de knokploeg van het VB die bij alle uit & thuismatchen op hun bakkes krijgen en onterecht in een slecht daglicht worden geplaatst door de pers. 8)

Mr. Noens, de gemiddelde De Morgen lezer (zoals ik) weet reeds lang hoe het met het VB gesteld is. Daar zullen deze 5 zinnetjes van vandaag geen verschil bij maken.
U klimt onterecht op uw paard voor het minste geringste waarschijnlijk louter om uw geliefde underdog-positie nog eens breed uit te smeren voor uzelf en geestesgenoten.
Wanneer men op deze doorzichtige manier zijn partij moet komen verdedigen op het internet
De manier waarop deze mijnheer zijn partij wil verdedigen,sterkt enkel mijn mening dat D.M. de waarheid spreekt
Trouwens,was deze mijnheer hier zelf wel aanwezig
Wanneer deze mijnheer aanwezig was,dan kan, noch hij,noch de voorzitter zich uitspreken over de aanwezigheid van D.M.
Of moet men tegenwoordig verplicht zijn identiteit tonen aan het VB
Beste ???,

Nogmaals, vraag eens aan de voorzitter van jouw partij wat zijn mening is over de objectiviteit van deze krant!

Ja, ik was aanwezig!

Wat over het al dan niet aanwezig zijn van een journalist betreft, heb ik al aan Mieke geantwoord dat als er dan toch één zou aanwezig zijn geweest ik me, net zoals jouw partijvoorzitter, vragen stel over zijn doelstelling als journalist. Objectief verslag maken of via leugens een partij door het slijk halen?

Met vriendelijke groeten,

Jörgen Noens
Idem Dito ;wil het Vlaams Blok op zijn website,objectief de feiten weergeven,of wil men DM. door het slijk halen
Beste Peter,

Voor derde keer, wat denkt uw voorzitter over het objectief gehalte van De Morgen?

Jörgen Noens
Oud 31 juli 2003, 15:15   #42
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent inderdaad een trouwe De Morgen lezer. Want u kan het niet nalaten. 1 spandoek en niet een aantal!
Wat hebben we bijgeleerd?

- Een affiche is geen spandoek.
- De Morgen is slecht.
- Het Vlaams Blok is goed en objectief.
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2003, 15:16   #43
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Citaat:
U bent inderdaad een trouwe De Morgen lezer. Want u kan het niet nalaten. 1 spandoek en niet een aantal!
Wat hebben we bijgeleerd?

- Een affiche is geen spandoek.
- De Morgen is slecht.
- Het Vlaams Blok is goed en objectief.
En iedere nuance is Numarx totaal vreemd
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2003, 15:21   #44
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx

- Een affiche is geen spandoek. Ja, maar dit wist ik, in tegenstelling tot de journalist, al
- De Morgen is slecht.Ik gebruik liever niet goed
- Het Vlaams Blok is goed en objectief. Uit welke zin kan je dat concluderen?
Oud 31 juli 2003, 15:26   #45
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

Geachte Jörgen Noens;waarom praat u steeds over mijn voorzitter
Zijn mening over DM. heeft niets met het Vlaams Blok te maken,noch met uw verwoede pogingen om uw partij niet in een slecht daglicht te stellen.
Stel dat mijn voorzitter,en anderen hun bedenkingen hebben bij deze krant,wil dat dan zeggen dat deze krant fout is
Wanneer ik morgen een krant publiceer,dan gaat u heel waarschijnlijk over mijn krant hetzelfde vertellen,en waarom Omdat ik op dat ogenblik waarheden over het Vlaams Blok publiceer
Het Vlaams Blok verteld waarheden over iedereen,terwijl hun politieke tegenstrevers enkel leugens vertellen
PS.aangezien iedereen op dit forum,mij aanspreekt bij mijn naam,zal ik mijn nicknaam maar verwijderen zeker
733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004"
Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks.
Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen.
schaduwgemeenteraadslid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2003, 15:39   #46
Sseppe
Burger

Standaard

Citaat:
Geachte Jörgen Noens;iedereen weet dat deze krant,niet de gedroomde huwelijkspartner is van het Vlaams Blok.
U kan niet objectief oordelen daar u duidelijk deel uitmaakt van het Vlaams Blok.(u verwijst tevens naar de website van de partij).
U heeft er duidelijk alles voor over om de forumleden ervan te overtuigen dat er niemand van deze krant aanwezig was
Excuseer,maar voor mij is de rekening hier snel gemaakt.
Vlaams Blok en Jörgen Noens
Het standpunt van het VB in deze zaak kennen we. Vertel mij nu eens hoe het LA denkt over deze kwestie ?
Sseppe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2003, 15:39   #47
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn mening over DM. heeft niets met het Vlaams Blok te maken,noch met uw verwoede pogingen om uw partij niet in een slecht daglicht te stellen.
Stel dat mijn voorzitter,en anderen hun bedenkingen hebben bij deze krant,wil dat dan zeggen dat deze krant fout is
Wanneer ik morgen een krant publiceer,dan gaat u heel waarschijnlijk over mijn krant hetzelfde vertellen,en waarom Omdat ik op dat ogenblik waarheden over het Vlaams Blok publiceer
Het Vlaams Blok verteld waarheden over iedereen,terwijl hun politieke tegenstrevers enkel leugens vertellen
PS.aangezien iedereen op dit forum,mij aanspreekt bij mijn naam,zal ik mijn nicknaam maar verwijderen zeker
Ik denk dat hij steeds naar je voorzitter vraagt omdat ze hem bij het blok geleerd hebben altijd te luisteren naar de voorzitter, hij heeft altijd & overal gelijk. Kwestie van niet voor zichzelf te moeten denken.

Btw Ik zal volgende keer dat het Blok gazetje in Meise-Wolvertem uitkomt dit online zwieren & hem dan eens goed te kakken zetten, wat je daar allemaal in kan lezen.
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2003, 15:45   #48
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

percloride's schermafbeelding

Standaard

ik begin hier stilaan de indruk te krijgen dat leugens en onwaarheden bij sommigen als een deugd wordt aanzien. DM is anti-vlaams , dus belgisch,
dat wil zeggen een krant dat tegen het eigen Vlaamse volk gericht is, het enige wat zij gemeen heeft is dat ze in het Nederlands schrijft, kun je dan verwachten dat zij NIET partijdig zijn als er een VLAAMSE actie, hoe klein ze ook mag wezen, plaats heeft. DM heeft toch meermaals een veroordeling opgelopen wegens het publiceren van onwaarheden en leugens. Ik heb vroeger reeds geschreven dat er iets niet pluis is met De Morgen. Er is geen enkele krant in Vlaanderen die zoveel kan uitgeven aan reklame en sponsering, onmogelijk wat De Morgen doet, vraag maar eens naar de prijs van een TV-spot.
percloride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2003, 15:58   #49
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

Neem mij niet kwalijk,maar mijn voorzitter zit in Zuid-Frankrijk.
Daarom kan ik mij niet uitspreken betreffende de mening van mijn voorzitter,noch wat het standpunt van onze partij betreft.
Aangezien ik niet in loondienst ben binnen mijn partij,moet mijnheer Jörgen Noens maar zelf naar de GSM van mijn voorzitter telefoneren,wanneer hij niet kan wachten tot in September.
Wij laten ons denken niet blokkeren.(wij geven onze persoonlijke mening Jörgen Noens ,en niet de mening die ons werd opgedrongen door onze voorzitter)
Jörgen Noens,laat zoals veel militanten binnen het Vlaams Blok,zijn denken blokkeren door de voorzitter
Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks.
Oud 31 juli 2003, 16:51   #50
Klaas
Gouverneur

Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Citaat:
Ik denk dat hij steeds naar je voorzitter vraagt omdat ze hem bij het blok geleerd hebben altijd te luisteren naar de voorzitter, hij heeft altijd & overal gelijk. Kwestie van niet voor zichzelf te moeten denken.

Btw Ik zal volgende keer dat het Blok gazetje in Meise-Wolvertem uitkomt dit online zwieren & hem dan eens goed te kakken zetten, wat je daar allemaal in kan lezen.
Doe geen moeite, ik ben ook een dorpgenoot van Jörgen. Het Blokschrift staat al op het internet! En eerlijk is eerlijk, Blokschrift is het beste politieke blaadje dat bij ons is de bus valt! Doe zo verder Jörgen!
Klaas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2003, 17:13   #51
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

''EIGEN BLAADJE EERST''
Oud 31 juli 2003, 17:18   #52
Suits You, Sir!
Burgemeester

Suits You, Sir!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door percloride
ik begin hier stilaan de indruk te krijgen dat leugens en onwaarheden bij sommigen als een deugd wordt aanzien. DM is anti-vlaams , dus belgisch,
dat wil zeggen een krant dat tegen het eigen Vlaamse volk gericht is, het enige wat zij gemeen heeft is dat ze in het Nederlands schrijft, kun je dan verwachten dat zij NIET partijdig zijn als er een VLAAMSE actie, hoe klein ze ook mag wezen, plaats heeft. DM heeft toch meermaals een veroordeling opgelopen wegens het publiceren van onwaarheden en leugens. Ik heb vroeger reeds geschreven dat er iets niet pluis is met De Morgen. Er is geen enkele krant in Vlaanderen die zoveel kan uitgeven aan reklame en sponsering, onmogelijk wat De Morgen doet, vraag maar eens naar de prijs van een TV-spot.
Kom, kom,... de Morgen de laatste jaren verwijten van een overdreven Belgiscisme gaat een beetje ver

PS: DM is ook de duurste gazet uit het gamma. Daarom zoveel sponsoring? Ik denk dat P het gebruik van mediasponsoring niet kent bij grote evenementen.
Oud 31 juli 2003, 17:28   #53
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door percloride
DM is anti-vlaams , dus belgisch, dat wil zeggen een krant dat tegen het eigen Vlaamse volk gericht is, het enige wat zij gemeen heeft is dat ze in het Nederlands schrijft, kun je dan verwachten dat zij NIET partijdig zijn als er een VLAAMSE actie, hoe klein ze ook mag wezen, plaats heeft.
Haha! Als ze niet vlaamsgezind zijn, zijn ze anti-vlaams? Zij die niet voor ons zijn, zijn tegen ons? En dan zeggen ze hier dat �*k nuancering mis...
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 11:25   #54
Klaas
Gouverneur

Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
Standaard

Citaat:
''EIGEN BLAADJE EERST''
En heb je al aan uw voorzitter gevraagd wat hij van De Morgen vindt?
Klaas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 19:59   #55
Nom@d
Lokaal Raadslid

Standaard

en toch lees ik morgen ook de morgen
Nom@d is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be