![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik niet echt vakbondgezind. Dat neemt niet weg dat ik sympathie heb voor jouw initiatief. Meer nog, ik wens neutr-on veel succes. Waar ik die 50.000.000 leden gehaald heb blijft een raadsel. Zo vroeg op de avond heb ik nog niet te veel gedronken. Wiet of ander spul gebruik ik niet. Vermoedelijk heb ik gedacht aan de miljoenen die de 'erkende' vakbonden naar eigen zakken versluizen. Alleszins bedankt om mijn groteske fout niet te ridiculiseren. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() [quote=Harald;1667908]De ziekenfondsen zijn in hetzelfde bedje ziek als de vakbonden. In ruil voor onvoorwaardelijke steun aan het unitaire Belgie krijgen ze carte blanche om te graaien in de fondsen van de sociale zekerheid.
De organisatie van de ziekteverzekering is erop gericht om zoveel mogelijk administratiekosten te genereren. Maar o wee als je ernstig ziek wordt. Het persoonlijk aandeel in de verzorging van een zwaar verbrande patient kan oplopen tot 5.000 euro per jaar. Betaal dat maar met een minimumuitkering van 600 euro per maand! Volgens mij bent u het bestaan van de maximum factuur vergeten.
![]() |
#43 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=pinophai;1668247]
Citaat:
Voor zover ik weet slaat de maximumfactuur op terugbetaalbare verstrekkingen. Niet op het extra materiaal nodig bij o.a. de verzorging van brandwonden. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |