![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is het exact verband eigenlijk?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laten we dus fair blijven: kijk naar de resultaten van de invloed van het American Enterprise Institute op het Amerikaanse beleid, en je ziet een illegale oorlog die tot honderduizenden slachtoffers heeft geleid. Als dat geen fascisme is, dan moet u eens zeggen wat het wel is. Geef het maar een andere naam. Aan u de eer. Ik wacht. |
|
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
[SIZE=1][/SIZE] Racisme en nationalisme is nu niet bepaald iets wat eigen is aan het neoconservatief denken. Verwar neoconservatief niet met paleoconservatief, het tweede staat effectief zeer dicht bij fascistische eigenschappen, in de V.S.A verwoord door de beruchte antisemiet Pat Buchanan. Neocons zijn diegenen die Irak hebben bevrijd van een gewetenloze tiran die er niet voor terugdeinsde om burgers met gifgas te vergassen, in tegenstelling tot de lafaards van het oude Europa "La douce France met de corrupte Chirac op kop die hun "olie-business" met Hussein plots in het gedrang zagen komen. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Europees Commissaris
|
Timmeke ik denk dat u geleidelijk-aan off topic gaat. Maar goed : blair en Bush laten je intussen in de steek door hun toegevingen belangrijke vegissingen te hebben begaan mbt Irak. Het belangrijkste is hun toegeving over de Debaathificatie, waar ik de losse bedenking aan toevoeg dat ze die fout niet maakten aan het einde van WO II, toen ze de in Nazi-Duitsland
aangestelde openbare ambtenaren en rechters wel gewoon in functie lieten. Hun grootste flater is vanzelfsprekend dat ze Irak zonder enige gegronde reden zijn binnengevallen - iets wat momenteel alle bondgenoten toegegeven hebben .. op Nederland na... Over het vermeende extreem-linkse en extreem-rechtse zionisme kan ik kort zijn : de meeste joden leven nog steeds buiten de zionistische staat Israël, die grote moeite heeft om hun feitelijk apartheidsbeleid te camoefleren.. De enige oplossing voor het probleem is een voor mijn part federale Groot-Palestijnse staat, waarin het de Joodse nederzetters vergund is in Gaza, Westbank enz.; te leven, maar waar ook palestijnen welkom zijn als gewone burgers in wat vandaag israël heet. Voor mensen die graag in een door God zelf geleide staat willen wonen, bestaan er reeds oplossingen & kunnen er voor mijn part bijgecreërd worden..
|
|
|
#45 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sinistra : 29 mei 2006 om 17:56. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Europees Commissaris
|
Isrtaël vernietigen , Waarom ? als het een verdraagzame multiculturele staat is die alle culturen gelijkwaardig behandelt zou het dan geen goed idee zijn dit uit te breiden met wat we nu een palestijnse proto-staat noemen ? Omdat die staat dan een Islam of christelijke meerderheid zou kunnen hebben ipv een joodse ? Men moet weten wat men wil .. misschien niet vandaag maar ooit moet er vrede in dat gebied komen :
puur pragmatisch zie ik een boel mensen die in het proto-palestina willen wonen, met uitbreiding van Israël en een boel mensen die in het huidig gebied Israêl willen wonen met het vernietigen van de staat Israël als gevolg. De vreedzame samenleving met gelijke rechten en plichten van gelijke burgers is mijns insziens de enige oplossing.. iets wat de meeste joden overal in de wereld ook in arabische en/of moslimlanden effectief doen. Hoe talrijks zijn ze niet die mensen die door omstandigheden ver van hun geboorteland gaan wonen en werken en zich in een andere maatschazppij integreren zonder daarom noodzakelijk hun roots te verloochenen ? de overtuiging dat dit niet mogelijk zou zijn is een typisch vlaamse aberratie geworden.
|