Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2006, 20:59   #41
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Ge weet maar al te goed dat het in dit land niet aangewezen is gedetailleerde uitspraken te doen over een te voeren vreemdelingenbeleid.Dat is gevaarlijk en het VB heeft het al aan den lijve ondervonden dat men beter geen 70punten programma opgesteld had.Men moet vaag blijven uit zelfbehoud.Stel dus niet steeds vragen waarvan ik u het antwoord om juridische redenen nooit zal geven.Ik ben toevallig jurist en mij vangt men niet gemakkelijk.
Aan uw taaltje te zien bent u verre van een jurist... Zoals al eerder gezegd: u bent hier provocateurtje aan het spelen. Meer niet.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2006, 21:10   #42
kingtiger
Banneling

kingtiger's schermafbeelding

Standaard jurist

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Aan uw taaltje te zien bent u verre van een jurist... Zoals al eerder gezegd: u bent hier provocateurtje aan het spelen. Meer niet.
Ik heb wel degelijk een juridisch diploma en ben tijdens mijn studies aan de vub zelfs nog de voorzitter van het vb in aangename omstandigheden tegengekomen.Hou dus op met zeveren.Juist omdat ik jurist ben blijf ik soms bewust vaag.Daar zijn juristen zeer sterk in.Sommige partijgrootheden van het zouden dat ook eens mogen leren
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2006, 21:16   #43
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb wel degelijk een juridisch diploma en ben tijdens mijn studies aan de vub zelfs nog de voorzitter van het vb in aangename omstandigheden tegengekomen.Hou dus op met zeveren.Juist omdat ik jurist ben blijf ik soms bewust vaag.Daar zijn juristen zeer sterk in.Sommige partijgrootheden van het zouden dat ook eens mogen leren
Ik neem de vrijheid weinig geloof te hechten aan wat u allemaal schrijft, vooral daar uw stellingen en de wijze waarop u ze naar voorbrengt weinig doen vermoeden dat u dergelijke studies achter de rug heeft.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2006, 21:20   #44
kingtiger
Banneling

Standaard lachen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik neem de vrijheid weinig geloof te hechten aan wat u allemaal schrijft, vooral daar uw stellingen en de wijze waarop u ze naar voorbrengt weinig doen vermoeden dat u dergelijke studies achter de rug heeft.
Neem maar van mij aan dat ik een juridisch diploma bezit sinds 1981.Hoe meer ge zegt hoe meer ik moet lachen.In sommige dingen die ik zeg kunt ge de jurist zo herkennen maar ge hebt het niet door.
Oud 17 juli 2006, 11:37   #45
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Ik vind dat er een duidelijk onderscheid moet komen tussen de mensen uit den vreemde die hier binnen mogen en die hier niet binnen mogen en zij die hier al zijn maar hier moeten ophoepelen.

Een heel simpel criterium kan hiervoor aangewend worden.

Namelijk, enkel diegenen die in het kader van huwelijk of adoptie met of door een 100% geassimileerde binnenlander hier zijn naartoe gekomen en zich ook voor 100% willen assimileren zijn welkom.

De rest: sorry maar rechtsomkeert en voor die hier al zitten: stamp onder de kont en buiten.

Enkel individuen zijn hier welkom, geen hele vijandige volksstammen die de boel willen overnemen en hun wetten stellen.

VB: mijn zwart vrouwke, die blijft hier, en al de voddekoppen, wit of zwart, kunnen oprotten.
Wel wat doet gij hier dan nog nu ge u bekeerd tot Islam ?
Tis toch die religie die hele volkstammen hier binne brengt met het doel de boel over te nemen en hun wetten te stellen?
Wel dan krijgt gij van mij ne stamp onder de kont en buiten.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 12:18   #46
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braveheart Bekijk bericht
Maar ff serieus! Zijn er nou echt mensen die belgie nog binnen willen komen?
Enkele duizenden vluchtelingen per jaar, zou ik zo zeggen. Dan zijn er nog de importen van gezinsherenigingen en zij die een importbruidjes verkiezen en ga zo verder.
Oud 17 juli 2006, 13:32   #47
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Tis toch die religie die hele volkstammen hier binne brengt met het doel de boel over te nemen en hun wetten te stellen?
4 percent moslims = hele volkstammen?

Boy, you trippin'...
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 13:54   #48
kingtiger
Banneling

Standaard blijvend

Geen enkele vtreemdeling mag hier blijven die hier blijvend wil verblijven.Alleen tijdelijke aanwezigheid in kleine aantallen is aanvaardbaar.Vlaanderen is geen inwijkingsland.Tijdelijke aanwezigheid in kleine aantallen moet de regel zijn.8)
Oud 17 juli 2006, 14:27   #49
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge weet maar al te goed dat het in dit land niet aangewezen is gedetailleerde uitspraken te doen over een te voeren vreemdelingenbeleid.Dat is gevaarlijk en het VB heeft het al aan den lijve ondervonden dat men beter geen 70punten programma opgesteld had.Men moet vaag blijven uit zelfbehoud.Stel dus niet steeds vragen waarvan ik u het antwoord om juridische redenen nooit zal geven.Ik ben toevallig jurist en mij vangt men niet gemakkelijk.
Jurist, of eerstejaars rechtenstudent in de tweede zit ?
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 16:13   #50
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als jij jurist bent, hoe komt het dan dat je zulke onzin uitkraamt?
Of is dit gewoon een dubbelnick van nen andere 'jurist' op dit forum?
Oh sorry, die andere jurist is nen advoCaat!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 17:18   #51
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
If you can't beat them, join them!

Ik bekeer mij onmiddellijk tot eender welk geloof dat het sterkste is. Maakt niet uit welk, zelfs als dat het ongeloof is. Ik ben geen fundi hé.

Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 17 juli 2006 om 17:20.
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 20:03   #52
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
4 percent moslims = hele volkstammen?

Boy, you trippin'...
4% = 400.000 mensen, ongeveer zoveel als het aantal inwoners van de stad Antwerpen.

Kleine vergelijking: in 1972 toen de immigratiestop officieel werd ingesteld woonden er zo'n 30.000 moslims in België, een stijging met meer dan 1300 % op iets meer dan 30 jaar tijd. Trek zelf maar uw conclusies over wat er ons in de toekomst nog te wachten staat.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 13:13   #53
kingtiger
Banneling

Standaard 25 jaar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Jurist, of eerstejaars rechtenstudent in de tweede zit ?
Al 25 jaar afgestudeerd met onderscheiding.
Oud 18 juli 2006, 13:15   #54
kingtiger
Banneling

Standaard jurist

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen Bekijk bericht
Als jij jurist bent, hoe komt het dan dat je zulke onzin uitkraamt?
Of is dit gewoon een dubbelnick van nen andere 'jurist' op dit forum?
Oh sorry, die andere jurist is nen advoCaat!
Een jurist doet geen uitspraken die duidelijk de wet overtreden.Hij omzeilt op een handige manier de wet.Ik ben geen advocaat.
Oud 18 juli 2006, 23:26   #55
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
wat doe je met al diegene die hier nu al wettelijk zijn en zich nooit zullen aanpassen!

Politiekers hebben er een grote strontboel van gemaakt.
Is voor niemand goed, niet voor de autochtoon & allochtoon.
Ik heb geen moeite met een zwarte medemens die een westerse ingesteldheid heeft. Maar wel met aboujaja's enz....straks ligt de GAZAstrook in antwerpen!
soms worden bestaande wetten verandert/bijgewerkt/afgeschaft, omdat de context verandert is.Het tijdperk is hetzelfde niet...dus, wetten veranderen, of nieuwe wettenmaken, vervolgens onaangepaste niet-europeaanse vreemdelingen buitenzetten..
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 23:38   #56
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena Bekijk bericht
4% = 400.000 mensen, ongeveer zoveel als het aantal inwoners van de stad Antwerpen.

Kleine vergelijking: in 1972 toen de immigratiestop officieel werd ingesteld woonden er zo'n 30.000 moslims in België, een stijging met meer dan 1300 % op iets meer dan 30 jaar tijd. Trek zelf maar uw conclusies over wat er ons in de toekomst nog te wachten staat.
trek dat door tot in 2020, dat is binnenkort.Verreken wel het sneeuwbaleffect mee...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2006, 00:28   #57
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een jurist doet geen uitspraken die duidelijk de wet overtreden.Hij omzeilt op een handige manier de wet.Ik ben geen advocaat.
Als je dan al een diploma zou hebben dat in de richting "rechten" zou wijzen kunnen de particpanten aan dit forum enkel tot de conclusie komen dat in België meer te koop is dan wenselijk is.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2006, 00:35   #58
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
If you can't beat them, join them!

Ik bekeer mij onmiddellijk tot eender welk geloof dat het sterkste is. Maakt niet uit welk, zelfs als dat het ongeloof is. Ik ben geen fundi hé.
Heel realistisch, Ploertendoder. Ik raad je dan ook de lezing aan van het Human Development Report. Daaruit blijkt dat de "ongelovige" staten, weliswaar met een christelijke traditie, zoals Noorwegen, IJsland, Australië, Luxemburg, Canada, Zweden, Zwitserland, Ierland, België, de VS, de landen zijn waar de mensen het meest ontwikkeld zijn. If you can't beat them, join them!

De landen met een mohammedaanse ideologie vindt je in de lagere regionen van de menselijke ontwikkeling. Je kan het daar om diverse redenen nog altijd leuk vinden, maar je hebt dan wel voor de "losers" gekozen.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2006, 01:35   #59
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Dus is krijg een stamp van jou onder mijn kont, of zal dat omgekeerd zijn ??
U spreekt toch nederlands... Wat is dan het probleem?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2006, 10:16   #60
kingtiger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Als je dan al een diploma zou hebben dat in de richting "rechten" zou wijzen kunnen de particpanten aan dit forum enkel tot de conclusie komen dat in België meer te koop is dan wenselijk is.
Allemaal lachwekkende praat.Altijd gevaarlijk om uitspraken te doen over iemand die ge niet kent.Beter niet doen.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be