![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen kunnen evengoed staatshoofd zijn als mannen. En ik durf eerlijk te bekennen dat vele het nog beter zouden doen. Minder testosteron zou onze wereld goed doen, want naast spieropbouw, zorgt dit hormoon ook voor agressie. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom juist mannen eerder neiging hebben zich tot dictator te ontpoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Met de vrouwemancipatie zie je juist dat meer vrouwen ook deze, typisch mannelijke, eigenschappen overnemen.(Dit is geen argument tegen vrouwenemancipatie, iedereen heeft het recht om zijn/haar leven te verkloten). Bijgevolg is er geen enkel reden om aan te nemen dat vrouwen het automatisch beter(of slechter) zouden. Mensen die het in de politiek willen maken hebben sowieso al een haantje-de-voorste mentaliteit. En dat merk je ook bij vrouwelijke politici(Verdonk, Tatcher, Rice,...). Mijnconclusie: vrouwen hebben evenveel recht om aan politiek, maar ik denk niet de wereld er beter(of slechter) van zal worden. Alleen is het rechtvaardiger om vrouwen dezelfde kansen te geven.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 30 juli 2006 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Als ge het Mitgard vraagt, zal hij u komen vertellen dat 'm van rechts naar extreem-links is "geëvolueerd". Dat hij nog steeds op zijn "Germaans-zijn" geilt, toont alleen maar nog meer aan hoe inconsequent dit individu is...
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Mittgard is volgens mij zo ne viezen ouwe geilerd die op de halve wereld geilt.
|
![]() |
![]() |