![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hadden in een vrij recent verleden reeds Margaret Thacher (VK), Benazir Bhutto (Pakistan), Golda Meïr (Israel), Indira Ghandi (India), Tansù Ciller (Turkije), om maar de bekendste te noemen.
Vandaag zijn onder andere volgende vrouwen aan de macht: Premier Khaleda Zia (Bangladesh), President Megawati Sukarnoputri (Indonesië), Premier Portia Simpson Miller (Jamaica), President Ellen Johnson-Sirleaf (Liberia), President Gloria Macapagal-Arroyo (Fillipijnen), President Chandrika Kumaratunga (Sri Lanka), ....en natuurlijk Kanselier Angela Merkel van Duitsland. Twee andere merkwaardige, vrij machtige en zeer populaire vrouwen op dit moment zijn de Amerikaanse Secretary of State en haar Israëlische collega. ![]() De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Rice geeft in Jeruzalem een persconferentie met haar Israëlische ambtsgenote Tzipi Livni. En er zijn ook nog de bekende pretendenten voor toekomst zoals bijvoorbeeld Hillary Clinton. Toch wel een leuke ontwikkeling, zo vind ik toch. . Laatst gewijzigd door Antoon : 25 juli 2006 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Volledig met je eens.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bwa. Ondertussen is toch wel al duidelijk dat het toch niet zo veel verschil maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat uitmaakt is hun ingesteldheid!!! & knowhow verder maakt het totaal niets uit welke kleur of geslacht de persoon in kwestie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() in de realiteit blijkt dat mooie vrouwen meer gedaan krijgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oeps
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dichter bij huis is het aangenamer om naar Freya en Van Brempt te kijken, al is de inhoud meestal noppes, dan naar Leterme en Annemans, terwijl die twee meer te vertellen hebben. Laatst gewijzigd door Antoon : 25 juli 2006 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Elke millimeter die je aan die tendens toegeeft, is een stuk afbraak van de democratie, dit is van de soevereine macht van de burger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() De premier van Zuid-Korea is ook een vrouw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Mij kan het niet schelen of een leider man of vrouw is, maar de redenen waarom wel. Het feit dat Rice haar positie heeft gekregen, heeft niets te maken met haar capaciteiten (waarover ik me niet uitspreek).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Volgens mij is dit niet correct. Rice was een uitstekende National Security Adviser en ook voor Secretary of State heeft zij duidelijk de vereiste capaciteiten. als ik haar vergelijk met bv. Madeleine Albright, Warren Christopher, Alexander Haig, enz. dan steekt zij met kop en schouders boven sommige anderen uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() De regering Bush had een zwarte vrouw nodig om haar aartsconservatieve imago wat te temperen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 26 juli 2006 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |