![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent eerder één grote grap
![]()
![]() |
#42 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Dit geldt ook in hoge mate voor mijn kandidatuur als voorzitter van Spirit; Je kan het enige debat (op een sportdag van Spirit, in het café gedeelte) hiervan trouwens eens belkijken op volgende filmpje, opgenomen door een studente van een filmschool: DEBAT FEREMANS LAMBERT Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 12 september 2006 om 11:52. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat ik mij kandidaat voorzitter stelde is heel begrijpelijk als je in het artikel waar je naar verwijst ziet wat Lambert stelde: Citaat:
In de volgende zin zegt hij dan dat er geen reden was om de verkiezingen van de voorzitter, die precies rond dit thema gingen, niet gemanipuleerd waren. Niet erg logisch. Indien Lambert zijn twee tegenkandidaten op één hoop gooit, en even wegspoelt als "rare snuiters" enz... geeft hij niet echt het beeld van de democraat die hij pretendeert te zijn. Sorry maar dat is goedkoop en er is ook een naam voor. Het doorgeven van verkeerde informatie, via het secretariaat van de partij, over één van je tegenkandidaten (ruzie met sp.a ...) is ronduit smerig. Gelukkig zijn mijn vrienden van de Sp.a niet gaan lopen maar hebben ze me opgebeld. En ik heb de situatie kunnen rechttrekken. De situatie in Menen is ondertussen uitgeklaard: meer dan de helft van de actieve leden van de partij zijn opgestapt na het elimineren van Eddy Schelstraete op ronduit schandalige manier. Maar in de politiek geldt dat geduld een goede zaak is. Nog meer geldt : "si tout les dégoutés s' en vont, il n'y a que les dégoutants qui restent". Ik hoop dat de fratsen in Menen geen te nefaste gevolgen hebben voor de zetels die het kartel Sp.a Spirit zal halen. Ik vrees het ergste. Laatst gewijzigd door ericferemans : 12 september 2006 om 11:50. |
||
![]() |
![]() |