![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Meest fascistische politicus? | |||
Filip Dewinter |
![]() ![]() ![]() |
31 | 36,47% |
Frank Vanhecke |
![]() ![]() ![]() |
12 | 14,12% |
Daniel Feret |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,41% |
Ward Beysen |
![]() ![]() ![]() |
13 | 15,29% |
Geert Bourgeois |
![]() ![]() ![]() |
11 | 12,94% |
Luc Vandenbrande |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,71% |
J-M Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,06% |
Aantal stemmers: 85. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem GEERT wegens het weigeren van elk debat, en zo zijn anti-democratische gezindheid tentoonspreidend! Dat heb ik het Vlaams Blok nog nooit weten doen, en zij verdienen dan ook veel meer mijn respect!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(afgezien daarvan lijkt de BUB mij een leuke partij te zijn)
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Richt misschien je eigen Belgischgezinde partij op?
andere kandidaten: Superstaaf ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is dit overigens geen topic die bij K&K thuishoort? Het is eraan te zien dat het weer zondag is.
![]() |
![]() |
#47 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() De Gucht, omwille van zijn werkwijze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thanks, Keizer Karel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() nog liever Geert en Philip dan Tacitus. Wanneer lezen we hier iets zinnig?
We hebben reeds genoeg Vlamingen die denken dat ze het weten maar zelden of nooit een geschiedenisboek open doen. Wat te denken van Steve die geen geleerden nodig heeft. Natuurlijk, hij houdt de mensen liever dom. Sommige Fordmensen zijn verrast dat dit hen kan overkomen. Ze werden in slaap gewiegd door hun Steve. Fabrieken komen en gaan.Het is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn. Leven is verandering; Vandaag een job, morgen aan de dop. Wie eventjes de geschiedenis leest, laat zich niet verrassen. Mensen als Geert en Philip spreken niet met een dubbele tong. Liever klare wijn dan troebel Belgisch water. ![]()
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Zou je niet beter vragen : wie is de meest maffiose politicus van het land. Inderdaad Di Rupo. goed gevonden van hem om justitie op te eisen. Nu kunnen alle PS-potjes gedekt blijven.
En wat met de PS-er Mathot? Geen haan noch leeuw die zich laat horen. Misschien kan je ook eens de vraag stellen: Wie zat er allemaal in het complot rond André Cools? 8)
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Filip Dewinter spreekt niet met een dubbele tong ![]() ![]() U komt duidelijk nooit in de leeuw van Vlaanderen. Ps.ik drink persoonlijk liever mijn klare wijn op het stadhuis,dan dat ik in maatpak,mijn troebel water(bol Konick)moet verdrinken in een vuil, onguur Vlaams Blok-café. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() reactie op Trol:
België ??? union fait la force - waar is die eendracht? eerder een éénrichtingsverkeer van geldstromen naar Wallonië. maar als je liever je kop in het zand steekt, dan zie je het niet. ![]() ![]()
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekritiseren is éénvoudiger dan realiseren beste erigena. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Toch opvallend hoe sterk Ward Beysen scoort. Zit duidelijk in de vijfde versnelling
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Vreemdeling
|
![]() Peter de Rijck: Filip en Philip, dat maakt een verschil.
Bovendien we leven hier in Vlaanderen en niet meer in het Belgiekske van de fils-�*-papa die geen Nederlands begrijpt. Uw versje doet me denken aan koning Albert 1 die de Vlamingen misleidde met te verwijzen naar de guldensporenslag in WO1; Met nog veel Steve's en de Rijck's kunnen de nieuwe Vlamingen in de toekomst opnieuw paraat staan voor de strijd; En waar zullen dan die Steve's en de Rijck's zijn???uw geld zal dan van pas komen om Uzelf vrij te kopen. ![]() ![]()
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is geen kritiek, dit is een vaststelling !! Vlaanderen wordt of werd leeggeplunderd door de vorige regeringen onder de mom van solidariteit; Alle Vlaamse politici weten het. Ze werden ertoe verplicht omdat een koninkrijkje Belgiê moest blijven bestaan.Hun carrière ligt anders aan diggelen. Ze worden medeplichtig aan het verraden van hun eigen volk.
Omdat een PS-partij en rijke waalse industrielen aan de geldpot zitten. Kijk maar naar Onckelincks- opnieuw zoveel Franstalige gevangenisbewaarders erbij- dus zoveel PS-lidmaatschappen voor de partij en de vakbond. Vlaanderen zal wel betalen !!! waarom ook niet, hé.we zijn het gewoon. ![]() ![]()