|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  27 september 2006, 13:28 | #41 | |
| Minister-President Geregistreerd: 23 juni 2005 
				 |   Citaat: 
 Stoere jongen... 
				__________________ The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. | |
|   |   | 
|  27 september 2006, 16:34 | #42 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 16 januari 2006 
				 |   Citaat: 
 Het heeft inderdaad met kansen en begrip te maken. Maar ontkennen dat deze mensen zich asociaal gedragen, is hypocriet. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 27 september 2006 om 16:35. | |
|   |   | 
|  27 september 2006, 16:34 | #43 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 29 december 2003 Locatie: Vrije Markt 
				 |   Citaat: 
 Zweden is rijk geworden, zeer rijk zelfs, tussen 1850 en 1950 - in die periode gold Zweden als één van de meest liberale landen ter wereld; bovendien bleef Zweden neutraal tijdens de grote wereldbranden. Vanaf het ontstaan van de welvaartsstaat begon de groei te sputteren, met een grote recessie begin de jaren negentig. Tof hé. 
				__________________ Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.  | |
|   |   | 
|  27 september 2006, 17:24 | #44 | |
| Minister-President Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Isla Tortuga 
				 |   Citaat: 
 Laat ons nu eens kijken naar wat de rijkste 10% van beide regio's als inkomsten hebben. Die van de VS verdienen 1,86 keer zoveel als die van Zweden. De inwoners van de VS is er dus beter aan toe dan de inwoners van Zweden. Laat ons dus alstublieft Zweden niet als maatstaf voor de ideale samenleving nemen. Cijfers komen uit Hoofdstuk 8 van de studie The State of Working America (link) uitgevoerd door de Economic Policy Institue.  
				__________________ auction your future! Laatst gewijzigd door netslet : 27 september 2006 om 17:26. | |
|   |   | 
|  27 september 2006, 17:57 | #45 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 11 juli 2004 
				 |   | 
|   |   | 
|  27 september 2006, 18:09 | #46 | |
| Minister-President Geregistreerd: 23 juni 2005 
				 |   Citaat: 
 Ik sta anders nog heel stevig op m'n pootjes. Maar als het u plezier kan doen... 
				__________________ The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. | |
|   |   | 
|  28 september 2006, 12:19 | #47 | |
| Banneling Geregistreerd:  4 juni 2004 Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  5 oktober 2006, 17:49 | #48 | |
| Minister |   Citaat: 
 Ik zal nog meer zeggen, mijn dochter kan héél goed leren, ze zit nu in het derde middelbaar en volgt humane wetenschappen-economie. Toch hebben we samen besloten dat het zo niet verder gaat. We gaan op zoek naar een andere school, een andere richting. Zij kan het niet meer aan en ik intussen ook niet. Het onbegrip, de nul-tolerantie, de overdreven strenge aanpak,... het geeft zoveel stress dat het niet leefbaar meer is. Samen met haar zal ik uitkijken voor een technische richting, in een school die wat meer begrip heeft voor de menselijke kant van de leerling. De echte associalen zijn zij die jongeren uitsluiten voor bepaalde richtingen, ik heb geen greintje respect meer voor dat gespuis. | |
|   |   | 
|  5 oktober 2006, 18:05 | #49 | 
| Minister-President Geregistreerd:  6 december 2005 Locatie: Planeet Mars 
				 |   Bah, ik vind van niet, 'k heb een diplomke behaald en daardoor goed werk gevonden, goed bedaald, geen loze waarden dus en mijn leven is daardoor helemaal niet waardeloos maar plezant en aangenaam. | 
|   |   | 
|  5 oktober 2006, 18:06 | #50 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 11 juli 2004 
				 |   | 
|   |   | 
|  5 oktober 2006, 18:26 | #51 | 
| Minister |   Aah tiens, proficiat dan zeker. Goed voor jou hé, denk ik toch. Zolang je maar geen dikke nek krijgt. | 
|   |   |