![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als je ziet wat er hier allemaal in het verleden al is gebeurt. Het zal niet verwonderlijk zijn. Het Vlaams Belang moest toch met ALLE middelen gestopt worden?
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
------- en kan je ons daar dan de ware reden voor geven Bazil , of moet ik het doen ? |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen zoek de verkiezingsuitslagen van 1993 eens op.
De verkiezingen van voor de tijd dat Verhofstad de mensen heeft laten vergiftigen terwijl hij reeds maanden op de hoogte was van het diocine probleem. Want wat er nu gebeurt is enkel een rechtzetting van de scheefgetrokken situatie van 1999. Alle verkiezingen die er na die datum hebben plaats gevonden zijn enkel een beloning geweest voor verhofstad van deze veroorzaakte crissis. Ook de opkomst van het VB in de landelijke gemeentes is een gevolg van deze zaak. Daar komt bij dat er ondertussen in de kleine gemeentes de kleine partijen er niet meer zijn of zijn opgegaan in één van de 4 grote partijen en de VU niet meer bestaat. Antwerpen is zo altijd een rode burcht geweest met vele kleine protest partijen. Hier is dus enkel een zwaar scheefgetrokken situatie rechtgetrokken na 6 jaar. Dit is ook het bewijs dat het tijdperk Verhofstad en VLD volgend jaar voorbij is. En ik durf zelfs een toekomst voorspelling doen. En dit is dus een goede raad voor allen die een politiek mandaat willen. DE huidige uitslagen van de gemeenteraadsverkiezingen zullen zich op de volgende gemeenteraadsverkiezingen in Vlaanderen steeds terug herhalen met hier een daar een kleine verschuiving, als we geen tweede dioxinecrissis krijgen. Maar grote veranderingen zullen er niet meer inzitten, alles is na 7 jaar terug op zijn plaats aan het vallen. De Grootste partij de CD&V met een resultaat boven de 30% dan de SP.a tussen de 25-35% dan de protest partij( huidig VB)tussen de 15-25% dan de VLD tussen de 10-15% en dan Groen! dat steeds tussen de 5/7% zat en daar dus terug heen zal gaan op Vlaams en Federaal niveaux. met daar achter de kleine partijen zoals pvda die op Vlaams en Federaal niveaux zelfs de huidige kiesdrempel niet halen en dus een verspilling van de stemmen zijn. En dat zijn ook mijn voorspellingen voor 2007. |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Om dit vermoeden van fraude voor goed uit de wereld te helpen moeten de problemen in Antwerpen eens zeer goed bekeken worden.
Voor mij kan het alvast niet dat Digipolis bij de stemverrichtingen betrokken is. Dit is inderdaad om inmenging vragen. Bovendien loop ik niet te hoog op met de kunde van Digipolis. |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() OOGGETUIGENVERSLAG
Er is in Hoboken zwaar gekloot met de stemmen. Zoveel is zeker. Ik kan enkel zeggen dat ze daar ne de eerste tellingen een crisisvergadering hebben gehouden waar de partijgetuigen NIET mochten bij zijn! Daarna werden ALLE badges OPNIEUW door de stemcomputer geduwd!!! M.a.w. er werden wijzigingen aangebracht aan de door de burger uitgebrachte stem! Een getuige van Verdtandig Rechts en vlaams belang stondern er bij en hebben er fotoos van genomen. In het PV verslag stond hier NIETS van in en de 2 partijen VB en verstandig rechts hebben geweigerd het PV te ondertekeken omdat ook de voorzitter weigerde melding te maken van deze onregelmatigheden. Het kan NIET zijn dat MAGNETISCHE NIET VERSLEUTELDE badges OPNIEUW door een magneetschrijver worden gehaald nadat de burger heeft gekozen Verder is er uiteraard het quasi onmogelijke verschil met de rest van vlaanderen en vooral met de districten. OVERAL in vlaanderen gaan de VLD stemmen quasi integraal naar het VB. Ook in de andere districten. Ik hoop dat het VB eist dat er een papieren bewijs komt dat men kan hertellen. Nu is ELKE controlemogelijkheid= ONMOGELIJK. En zij die gerecht, media , onderwijs etc in handen hebben en het VB met ALLE middelen beweren te bekampen zijn zeker tot zulke fraude in staat; |
![]() |
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() effe heel serieus...
denk je dat er gevolgen komen voor het geklungel in Antwerpen? Zou het VB hier mee bezig zijn en wat zou dan het slechtste scenario zijn? Herstemmen?? Laatst gewijzigd door kenzo : 9 oktober 2006 om 09:29. |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Er zijn momenteel mensen en niet alleen VB stemmers, ook VLD en CD&V stemmers hoor ik net, die geloven dat er fraude in het spel is.
|
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() computerstemming is zo veilig als dat de makers het willen.
|
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Zal is doen zoals Barman, ook een concertje beginnen
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() [quote]
![]() Citaat:
Ofwel ben jij blind Ofwel ben je "ingepakt" Ofwel ben je me gewoon aan het jennen Ikzelf opteer voor de tweede mogeljkheid omdat ik mij én door dagelijkse perceptie én door studies laat leiden...(en neen hoor: ga ze voor de n-de keer weer niet allemaal opnsorren in mijn databank) En nope ik ga de VRT nota 2001 weer niet aanhalen En neen hoor ik ga Yves Desmet niet quoten En neen hoor ik ga niet aanhalen dat als er iemand van het VB (enkel het VB) wordt uitgenodigd er een triumviraat van politiek dependente redakteurs unaniem moeten beslissen of ze hem er voor één keertje wél inlaten Citaat:
Nog zo'n sofismetje...In Bangladesh hebben de mensen het toch geweldig goed zeg...kijk eens naar Somalië hoe ze daar kreperen... moest het geen directe aanslag op één van de meest belangrijke democratische pijlers zijn zou ik daar ook mee kinnen lachen...wat nu niet het geval is... BTW: gisteren is er mij iets heel raars opgevallen... Toen Y Leterme werd geïnterviewd voor "de schieven architect" heeft hij iets heel bijzonders gezegd dat mij echt warm rond mijn hart sloeg: zal hem proberen te quoten: "de media moeten zich maar eens bezinnen hoe ze hiermee omgaan" (had echt het gevoel dat hij de schabouwelijke behandeling van het VB bedoelde)..."
![]() |
#53 | |||
|
![]() [quote=Fieseler;2061347]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
#54 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als het aantal badges dat door de computer is gehaald niet klopt met het aantal mensen dat is komen stemmen moeten alle badges opnieuw door de TELcomputer om zeker te zijn dat het aantal badges zelfde zijn dan het aantal stemmers. Dat heeft toch niets te maken met fraude??!!! Dat is de normale gang van zaken bij een verschillend aantal badges dan stemmers. Het is btw eenvoudig te verklaren dat er bv 1 badge te weinig is. Als ik met mijn badge ga stemmen in het hokje, maar daarna deze bage NIET in de telcomputer duw (de urne dus) en de voorzitter of de bijzitters hebben dat NIET gezien, is het zover en klopt het aantal badges niet met het aantal stemmers en kan men ALLES terug door de TELcomputer halen. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inderdaad fieseler... eerst groen, dan vld en dan cdenv ... dat is de volgorde. En leterme doet zelf maar al te graag mee an het demoniseren met zijn criminelen en potentiele criminelen zoals hij het VB noemde. Het is door de mediasteun die leterme krijgt dat de CDenV het in landelijke gebieden nog goed doet. Maar in de meeste centrum-steden gaan ze zelfs samen achteruit. We gaan idd naar een 2-stromen land en misschien is dat maar goed ook want dan heeft men duidelijkheid. Want nu is is elke niet-VB stem een spa stem aan het worden. Een stem die gebruikt wordt voor quota voor allochtonen, vreemdelingenstemrecht, snel-belgwet, B-H-V bedrog etc. Er is nu zeer veel duidelijkheid. En de VRT die is roder dan ooit tevoren. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen onze VBers nu nog niet aanvaarden dat ze in de grote steden op hun max zitten.
Het effect van De dioxinecrissis en het bang maken van de bevolking is voorbij. Het éne is vergeten en het andere is in berusting gegaan. En de grote steden zijn nu bezig zich naar hun gewoon en oud stemgedrag terug te begeven. Dat is dus gewoon alles. En zolang het VB nu niet gaat komen met iets nieuws en met duidelijke en werkbare oplossingen zal het in de verkiezingen achteruit gaan. Als men zo op deze uitslag blijft zagen dat hij vervalst is en dat de andere partijen niet eerlijk zijn geweest dan zal het VB zich bij volgende verkiezingen in de verzamelbak van partijen die de kiesdrempel niet hebben gehaald. Stop dus met zagen en janken , erken dat het VB de SP.a van PJ niet heeft kunnen verslagen en zoek uit waarom dit niet is gebeurt. En verander dat probleem. |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() ZWARE STEEK!!!!
Dat was heerlijk. |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Kan het VB nog zieliger worden met dergelijke reacties? Man, dit is echt beneden alle niveau. "Wij kunnen niet winnen, maar het zal gvd alleszins toch onze fout niet zijn."
Bende trutjes. |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Een verdubbeling. Te mooi om waar te zijn, zou ik zeggen...
![]() |
#60 |
|
![]() Dus omdat de SPA fors vooruit ging MOET er gesjoemeld zijn? Zeg me eens het nut trouwens van te sjoemelen en dan stemmen van de ene coalitei partner naar de andere door te sluizen?
![]() |