![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg jij nu dat ze in Hong Kong kunnen werken, en hier iedereen de lamme goedzak is? En zelfs al is dat tweede waar, moet ik daar dan het slachtoffer van worden?
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ik me soms afvraag: als bepaalde contracten zelfs bindend zijn als ik niét getekend heb, geldt dat dan ook voor andere contracten?
Kan ik van kay-gell bijvoorbeeld tienduizend euro eisen, op grond van het feit dat hij een bepaald contract niét getekend heeft? Schept perspectieven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() België is inderdaad het beloofde land niet.
Hoeveel armoede bestaat er niet onder de eigen bevolking? Alleen al daarom is een immigratiestop noodzakelijk, maar ik zal wel weer een extreme VB' er zijn, zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Armoede heeft met migratie weinig te maken. Integendeel, gewone, vrije migratie bevorderd de handel en de kansen.
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn duizenden vacatures die niet ingevuld geraken. Bouwondernemers moeten opdrachten afwentelen door gebrek aan personeel. Toch raar dat die banen niet opgevuld worden door al die allochtone leefloners ... Steun aan gepensioneerden moet er zijn ; zij hebben immers zelf heel hun leven bijgedragen aan de SZ, hetgeen niet kan gezegd worden van allochtone aangespoelden. En uiteraard moet er hulp aan gehandicapten zijn. laten we beginnen met voor de eigen stoep te vegen ipv het ocmw van de wereld te spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Moet ik daar dan het slachtoffer van worden ? ![]() Maar pas op , ik vind dat een overmaat van regels de vrijheid 'flexibiliteit' beperken en daar volg ik u wel in ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte, België daalde ook maar naar de vijfdagenwerkweek af toen alles in vijf dagen kon gedaan worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() Uikeringen zijn bedoeld om mensen te helpen die daadwerkelijk ziek/gehandicapt zijn, die even tussen werk inzitten en de ouderen met een klein pensioentje.
Echter de subsidietiet glibbert niet naar die groepen maar spuit haar miljarden altijd naar de profiteurs, parasieten, werkschuwen, hypochondriers en agogen. De Zieligheidsindustrie die mensen misbruiken om hun eigen centjes veilig te stellen is de enige die hier garen bij spint. Wat een potsierlijkheid wanneer je zo'n moddervette 'betrokken' advocaat ziet uitleggen dat Mohammed een schadevergoeding dient te krijgen van 5 ton omdat hij zijn schoenen uit moest doen toen ie de cel in moest. In Nederland is het overigens opvallend dat met name de Surinaamse en Aziatische (Indonesie, Vietnam, Korea, China) zeer gunstig afsteken. Een Kaaskop kan nog veel leren van een gemiddelde Aziaat. Daar staan de Marokkanen en Antillianen en in (veel) mindere mate de Turken tegenover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Annyway,ik denk moesten al de knelpunt-beroepen gevuld zijn dan zou Belgie kunnen terugvallen op minder werkuren in de week. My 2 cents. ![]()
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zoals de cartoon al zegt: ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uitgebuit worden zal je lot zijn!
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Vreemdeling
|
![]() Daarmee dat sociale woonwijken gewoon volgepropt zitten met arme migranten die dan per gezin een stuk of tien kinderen hebben die ze maar half opvoeden en dan lopen blijten dat die geen werk vinden.
Veel en mischien zelfs bijna alles heeft ook te maken met de houding van die arme migranten. Veel mensen zien mij als ne racist omdat ik mij hard opstel tov. migranten en omdat ik op het Vlaams Belang stem maar besef heel goed dat ik migranten door en door ken.Ik zat vroeger in een klas waar 7 van de tien Marokaans,Turks,Spaans en Iraans waren. Diene Iranier was toen een van mijn beste vrienden en terwijl kon ik met de meeste van die migranten en vooral met Marokanen totaal niet om en vond en vind die hun houding eerder krapuleus. In tegenstelling tot veel van die migranten waren diene Iranier zijn ouders geen fannatieke moslims,konden perfect Nederlands,hadden beide werk waarvan de Vader zelfs een eigen zaak had.De zoon mijne maat dus diene was dan ook veel meer Westers gezind en ging zelfs meer met Vlamingen om als met andere migranten in tegenstelling tot de meeste anderen,hij stelde zich ook veel meer open voor Vlamingen.Hij is uiteindelijk afgestudeerd in Informatica en heeft nog geen dag zonder werk gezeten. Vergeet niet dat diene gast pas van zijn 3 jaar uit Iran naar Belgie verhuist is samen met zijn ouders en die zijn al 100 keer zo goed geintegreerd als 95 % van de Marokanen die ik gekend heb waarvan sommigen hier geboren zijn. De mensen hier en vooral die die altijd als eerste racist ed. schreeuwen moeten echt goed beseffen dat er nog heel veel werk is aan de mentaliteit van die migranten,veel meer dan aan de mentaliteit van de Vlamingen. De reden waarom ik op Vlaams Belang stem is gewoon omdat zoals het nu gaat het helemaal verkeerd gaat.Die woonwijken verloederen gewoon helemaal,de mensen worden er vierkant in de steek gelaten ook als er geweld plaatsvind ziet ge gewoon absoluut geen flikken.Jongeren en zelfs kinderen hangen daar tot stukken in de nacht op straat drugs te gebruiken en te verkopen enzo,af en toe een goei knokpartij.Maar als ge over een avondklok begint zijt ge ne slechte. Als ge vindt dat diegene die zich niet schikken naar onze maatschapij en dus kiezen om afstandelijk te blijven waardoor ze geen werk vinden en dat moeten overdragen op hun 10 kinderen hier niet thuishoren maar beter terug naar hun land van herkomst gaan zijt ge ook slecht. Als die verloederde buurten vol armen het goede voorbeeld is van integratie moeten ze maar verder doen zoals ze al jaren bezig zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wacht, dus als de knelpuntberoepen worden ingevuld dan zou het slecht zijn voor de kleine en middelgrote zaakjes ??? en enkel een win-win situatie voor de grote bedrijven ??? im confused now ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar dan brengt ons dat weer naar de discussie waar je dan getekend hebt om het lot te moeten ondergaan dat de meerderheid... En zo raken we nergens ![]() Dus als je het mij vergeeft ga ik even wat met het verstand op nul naar miss belgian beauty kijken. Waar een faciliteiten gemeente volgens sommigen een gemeente is die zeer toeristisch is met veel groen enzo ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niemand die je tegenhoudt om in Rob Vanoudenhovens voetsporen te treden en je eigen percalionland te stichten natuurlijk ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wiskundige berekening gaat namelijk niet op (bijvoorbeeld 10000 uur door 100 mensen zorgt bij 7500 uur voor 125 mensen).
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb hier een rondgevraagd en de meeste allochtonen die ik ken, leven ruim boven de armoedegrens, terwijl ik veel Belgen ken (mezelf incluis), die het met veel minder moeten stellen. |
|
![]() |
![]() |