![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De reden waarom mensen met een terreinwagen door de stad rijden is omdat ze niet kunnen parkeren. Met een terreinwagen kun je zonder problemen de borduur op rijden, hé
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er wordt toch niet gezegd dat die auto's totaal uit den boze zijn. Vrachtwagens zijn er toch ook. Die zijn voor professionele doeleinden net zoals jouw 4x4 , die je nodig hebt om je zelfstandige activiteit uit te voeren. Maar het zijn die onnodige benzine, diesel slikkers voor privé die aangepakt moeten worden
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het moet er toch voor doorgaan. je kan met een goede suv perfect in open terrein gaan rijden
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() jij gelooft dat? Diesel vervuilt hoe dan ook veel meer dan benzine.
Het ligt er natuurlijk ook weer aan hoe je er mee rijd.Als ik die debiele suv chauffeurs hier door de stad zie crossen. Als die een voetganger of fietser aanrijden zijn de gevolgen veel ernstiger dan met een gewone auto |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat het kan, wil nog niet zeggen dat het ervoor bedoeld is. Het staat je vrij te proberen, maar de kans is groot dat het vroeg of laat verkeerd afloopt. Je zou alvast de eerste SUV-er niet zijn, die zichzelf hopeloos vast heeft gereden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die dure lease-wagens zijn niet zelden in gebruik voor lange ritten, terwijl die kleine stadswagentjes niet meer dan met koude motor 20 km te rijden in een stad, waarbij ze met gemak bijna twee keer zoveel verbruiken. Reken zelf maar uit. Verder zijn je argumenten van een bedenkelijk, emotioneel niveau. Jaloezie of afgunst is een slechte drijfveer mijn beste |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als je met een diesel wagen dezelfde ritten doet, met koude moter als een stadswagentje dan vervuilt die dieselwagen nog veel meer. Natuurlijk verbruikt een koude moter meer dan een warme en dat geld evenzeer voor een zwaardere diesel moter. Het is natuurlijk weer typisch dat mensen zoals jij weer onmiddelijk beginne te kappen op mensen die een andere mening hebben. Jij durft te beweren dat ik jaloers ben, jij komt hier mij beschuldigen terwijl jij me van geen haar nog pluim kent.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ze hebben de bmw x5 en de mercedes concurrent toch getest en op tv laten zien. En als het toch waar is waarom koopt men zulke wagens dan?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Moet je nu daarvoor met van die gewichtige uitspraken komen? Om mij te vertellen dat het niet kan.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind elke wagen die meer verbruikt dan hij waard is, teveel. Nem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() Ons "Staats-systeem" heeft er zelf voor gezorgd dat iedereen massaal overgeschakeld is op "roetbakken met dieselmotor"....... en nu gaan ze klagen dat iedereen er wil gebruik gaan van maken......
mijn vorig karretje was een "peugootje met loodvrije benzinemotor" en slikte zo'n 8 liter benzine....... mijn huidige kar is een Landrover die maar 6 liter diesel verbruikt en darenboven maar half zoveel verkeersbelasting betaald wegens "lichte vracht" (k'heb wel jammergenoeg maar 2 zitplaatsen maar dat neem ik er graag bij gezien ik telkens alleen in de wagen zit) en enkel gebruik voor het werk....... verzekering ook een stuk goedkoper..... en nu zou dat niet meer mogen in de stad !!! hadden ze eerst maar de wetten en taksen niet moeten gunstiger maken ! ![]()
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 30 oktober 2006 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() M.i. zou men ook monitors verbieden die groter zijn dan 15 inch, evenals tv-toestellen boven de 74 cm... want die verbruiken allemaal meer en zijn dus (mede)verantwoordelijk voor de opwarming van onze aarde...
![]() Toerisme, verder dan 15 km van huis, zou ook moeten verboden worden... Laatst gewijzigd door Chipie : 30 oktober 2006 om 17:36. |
![]() |
![]() |