![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben nog meer gesterkt geworden in mijn mening nadat ik de film 'Crossing The Bridge, The Sound of Istanbul' gezien had. Daarin volgt de regisseur Fatih Akin de Duitse bassist van Einstüzende Neubauten, Alexander Hacke, op zijn dwaaltocht door de Turkse muziekscene. Het verbazingwekkende vond ik hoe provenciaals Vlaanderen naast Istanbul overkomt. Geïntresseerden kunnen de film bij Mediamarkt bestellen. Misschien ligt hij er ook wel. Ik blijf er wel bij dat Turkije wel bij de EU moet. Ongetwijfeld gaat dat Europa een nieuwe elan geven.
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 28 oktober 2006 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Feit is dat Turkije momenteel reeds meer dan 20 jaar een deel van een EU-lidstaat militair bezet en oorlog voert tegen die lidstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat het referendum betreft, het was een "neen" tegen het plan en niet tegen vede. Volgens het plan zou het zuiden meebetalen voor de heropbouw van het noorden (zeer logisch) maar GC's mogen zich niet vestigen in het noorden en mogen ook niet investeren. Tevens mogen de 40.000 Turkse soldaten daar blijven ( en dit noemen ze een vredesplan !!!! ). Ik ben 100% voor een hereniging maat er zijn limieten. Door voor te stellen dat het zuiden tegen vrede heeft gestemd doet je de waarheid geweld aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zouden de Euro-politici ondertussen wel beseffen hoe "dood" hun projectje wel is? Op Belgische,Duitse,Nederlandse ,Franse en Britse Nieuwsuitzendingen(yep kelt wisselt af ![]() Bovendien,moest ik een hoed ophebben dan eet ik die op als je dan Internationaal nieuws ziet (na een maand of zo) waar EU-politici WEL in voorkomen......als onderhandelende labbekakken die bovendien nog geld geven aan diegenen die problemen veroorzaken... (momenteel West-Afrika) En daar wil Turkije bij ? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 28 oktober 2006 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zijn op papier niet echt dom, maar in real life..... Je moet inzicht hebben, ambitie en je doel nastreven, beetje geluk hebben,weten wat je kan en niet kan, geen overbodige dingen doen, en met mensen omgaan die je kunnen verder helpen, enz.... Er zijn er die niet echt slim zijn en toch goed bij kas zitten en het 'last but not least' blijven. Ook slimmerkes belanden in de goot. Is wel een feit dat het nu moeilijker zaken doen is dan vroeger. Vroeger bestond een bank voor 100 jaar, nu fusioneren ze dat het geen naam heeft. Dito met automerken en tal van andere bedrijven.....de competitie is harder dan vroeger. Hoe kun je nu concureren met chinese of oosteuropese bedrijven die geen milieu normen moeten naleven, waar in sommige gevallen zelfs geen vakbonden zijn en de mensen voor een hongerloon werken! Laatst gewijzigd door colargo : 28 oktober 2006 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Door zelf te investeren in die landen. Bedrijven zijn geen achterlijke nationalistische debielen, bedrijven verplaatsen zich steeds naar die landen waar ze het best kunnen opereren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tuurlijk! Om orde op zaken te stellen. De EU heeft een vastberaden leider nodig.
![]()
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
1. U hebt wel beweerd dat het niet Trkije was dat de invasie begon. Dan is het toch logisch dat ik u vraag of u misschien bedoelt dat Cyprus Turkije binnenviel? Daar gaat het hier immers over. 2. In tegenstelling tot wat u beweert is wel degelijk geheel Cyprus toegetreden tot de EU. Het feit dat de Turkse militaire bezetting van een deel van het grondgebied van de Republiek Cyprus (en dus van een deel van het EU-grongebied) het onmogelijk maakt om het legitieme recht in dat deel van Cyprus te laten gelden verandert hier niets aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burger
|
![]() Als ze richting panturkisme gaan hebben ze problemen met China en Rusland!
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat een hond een been zien, laat hem eraan ruiken, en neem het dan weg, en die hond zal je direkt haten.Met mensen gaat het net zo... |
|
![]() |
![]() |