![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe kan men u dan aantijgingen maken over racisme wanneer u zo iemand aanvalt?
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Peterke is géén rechter meen ik, u kunt dus niet oordelen of de agent iemand vermoorde. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Sorry voor het misverstand. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pittig detail; bivakmutsen worden meestal door blanke criminelen gebruikt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou natuurlijk kunnen gebruikt worden door autochtone criminelen om de politie op het verkeerde been te zetten. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat de Peter aan zijn volgende partij bezig is.
Ook heb ik zo mijn vragen bij zijn manier van praten over die overval. Net of hij er bij was...... hij weet er echt alles van. was er gene onschuldig verdachte nog voortvluchtig ? [size=1][/size]wedden dat hier een blauw knopke volgt maar dat trek ik mij niet aan want ik heb al door dat sommige personen mijnen humor niet doorhebben of er zich aan storen maar ook dat trek ik mij niet aan[size=3][/size]
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() dienen polies die daar in de Mac-do geschoten heeft mag van geluk spreken dat hij géén klacht aan zijn broek krijgt van nen braven huisvader die daar met zijn kinderkes nen Big-Mac aan t'eten is....
moest ik daar zitten en ze weigeren te schieten als ze mijn kindjes bedrijgen met een wapen....... hij zou het nogal mogen uitleggen ! ![]()
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() uit het voorlopige onderzoek lijkt het op wettige zelfverdediging en wees blij dat er maar één dode viel het had inderdaad slechter gekund omdat die overvallers al buiten waren... stel dat er binnen werd gevuur op een drukker uur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik wens hierbij de politie van Mechelen te feliciteren voor hun effecient optreden. Thanks!
![]() En voor die zogenaamd verdwaalde kogel ... laat er vooral je nachtrust niet voor als die kogel een bende gewapende roofovervallers treft. Opgeruimd staat netjes ![]() Een plaats bespaart in onze reeds overvolle gevangenissen. En een uitkering minder op kosten van mijn sociale bijdragen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zulke dingen gebeuren. Wie met vuur speelt en een MacDo of wat dan ook overvalt weet dat er een echte kans bestaat dat hij geconfronteerd zal worden met bewapende agenten die rondlopen met hun wapens getrokken. U zult hoogstwaarschijnlijk objectiever zijn en beter weten dan ik , ik weet enkel het verhaal langst de zijde van de politie. Trouwens U weet toch ook dat het afschieten van een onschuldige/ of schuldige allochtoon bijna meteen rellen tot gevolg geeft.....maar ja u woont misschien niet in (of in de omgeving van) Brussel waar dit regelmatig gebeurd.
![]() |
![]() |
#54 | |||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Als Abu Jahjah je vermoedelijk zéér binnenkort met knallende ruzie aan de deur zet, waar ga je dan heen? Groen! al eens geprobeerd? Of toch maar eens voor de PVDA gaan? Hou ons in elk geval op de hoogte, want anders raken we de tel kwijt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() -craban |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De politie heeft gehandeld zoals het moet ,dat kun je niet van de overvallers zeggen.Wat denkt peeke nu dat die overvallers nog een beloning moeten krijgen ook.Het gedachtegoed van peter is hier duidelijk.Nog liever voor een crimineel kiezen dan een politieman vaneigenafkomst een pluim te geven wegens goed en efficient werk.Van zulke mensen als peter zit de riool vol.De politie is er om de burger te beschermen en als het belg was geweest was die kogel ook afgegaan maar ja de AEL en peeke zijn zelfs heel blij dat het marok of turk was dan hebben ze weer reden om zichzelf als martelaren op te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Peter gij zijt een staatsgevaar aan het worden... de staatsveiligheid ligt op de loer... They are watching you ![]() Haal die onzin uit uw onderschriften... dat is al een begin ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Die agent schoot GEEN 17 jarige jongen dood, maar een crimineel, dat is wel een verschil.
Het is geen moord, maar een werkongeval van een ingevoerd crapulleke bij het uitoefenen van hun risicohoudend hobby de criminaliteit. Die agent moet gefeliciteerd worden, die heeft tenminste iets gedaan om de criminaliteit te verminderen, dat doen de meeste rechters nog niet als het om allochtoonse criminelen gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie aan de kost wil komen als overvaller moet nu eenmaal beseffen dat er zeker beroepsrisico's verbonden zijn aan dit vak, het is dan ook aan te raden een goede verzekering te nemen, en eventueel gebruik te maken van Persoonlijke Beschermings Middelen, PBM 's dus zoals dat ook wel eens genoemd wordt. Even, een kleine risico analayse, : bij het overvallen van een McDo moet men vooral letten op de mogelijks gladde vloer, er kan net gekuist zijn, of er kan altijd een happy meal rondslingeren , of een vers uitgekiepte cola. Er kunnen altijd GSM'nde of SMS'ende klanten zitten, die stiekem de flikken bellen, ... Er kunnen altijd klanten, (zoals ikzelf) zitten die altijd een redelijk kloek knipmes in hun zak hebben, en er geen moment over zullen aarzelen dat in uw vege overvallerslijf te rammen, als je te dicht in de buurt komt. Net hetzelfde met het keukenpersoneel, die durven ook wel in het bezit zijn van een groot groentemes of een ultrascherp stanleymes om dozen mee open te snijden. Er kunnen mogelijke klanten op de parking rijden, die net van een schietclub komen, en heel maar dan ook heel zwaar bewapend kunnen zijn, ik spreek dan over semiautomatische wapens, met een groot caliber, acuratie, en genoeg kogels om WO III te beginnen, (en meestal kunnen die gasten beter schieten dan de doorsnee flik...) (extreme situatie, maar ze kan voorvallen.) Wat bijna onbestaande is is het volgende, : De politie komt door een heel rare samenloop van omstandigheden, toe nog voor de overvallers zijn gaan lopen, ... quasi onmogelijk maar dit weekend is het gebeurd, ... Wat nog merkwaardiger is, de agenten zien dat de overval nog aan de gang is, normaal gezien blijven ze dan nog even wachten in de combi, maar deze keer stappen ze uit, en gaan ze recht naar de McDo, ... Allah is blijkbaar niet aan de kant van de overvallers, want op dat moment stappen de drie jongeren, de McDO via een zijuitgang buiten, ... het is daar donker, en... Een nog veel groter toeval, ze lopen recht in de armen van de flikken, ... een van de 'jongeren' loopt daarbij op het dienstwapen, van een agent, door de klap van de botsing, gaat dit wapen af, ... De kogel boort zich door de huid, vlees en ingewanden, om via vlees en huid terug het lichaam te verlaten, en slaat vervolgens in de bil van zijn compaan ... Eer arbeidsongeval dus, ... had hij een kogelvrije vest gedragen tijdens het uitoefenen van zijn job was er niks gebeurd, ja een ferme blauwe plek, enzo, maar dat zou alles geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die agent heeft nul de botten een fout gemaakt, als gij met uwe stomme kop op een geladen wapen loopt dat is dat uw probleem als het afgaat, ! ge moet daar in de eerste plaats al niet zijn, remember. De fout ligt hier enkel en alleen bij de overvaller. |
||
![]() |
![]() |