![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Amai daar verschiet ik nu van, hij heeft me zijn nederlaag blijkbaar vergeven. En dat nadat Patrick bijna heilig is verklaard
![]() Maar nu efkes iets anders doen. Een steunfonds oprichten voor JM Dedecker zijn partij ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Voor de zoveelste keer ik ben geen sos. De partij waar ik normaal op stem heeft nog zwaardere klappen gekregen. Maar ik vertrouw op de tovenaarskunstjes van Slangen.
![]()
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Newsflash!
![]() ![]()
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Alleen een mirakel kan dat clubje van spleettand nog redden. De Vraag is alleen of dat groen de kiesdrempel haalt en wat SPa/Spirit en CD&V/N-VA verkiezen. Nlauw of Groen.
Maar één feit staat vast. Spleettand is na de verkiezingen premier af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, man, wat een politieke windhanen lopen er hier rond. Totaal geen vertrouwen in hun eigen partij. Net als de BUB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De kans is zeer hoog. Maar ik wacht op het intrede van Dedecker zijn partijke, dat gaat de kaarten volledig anders schudden. Ik blijf stellen dat JM het geheime wapen is van de VLD. Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 26 november 2006 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Hij heeft misschien een spleet tussen zijn tanden, maar toch geen klep voor zijn ogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Ik heb vertrouwen in mijn burgemeester. Ik vind Patrick dan ook geen sos.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, JM neemt de rechtse VLD kiezer eruit, de VLD blijft achter als een partijtje net wat groter dan Groen! en eh... dat is dus het geheime plan, eh mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar de kans is hoog dat JM niet op tijd klaar is met zijn partij en dan is het inderdaad over met Guy.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De totale waanzin in het oud-blauwe kamp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Slechts 16 percent van de VLD stemmers zouden voor Jean Marie De Decker stemmen, het gros van de personen die voor hem zouden stemmen zijn afkomstig van het Vlaams Belang ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Correctie, slechts 16 percent van de Vld stemmers zouden eventueel kunnen overwegen om op hem te stemmen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het verandert niks aan het feit dat de samenlevingsproblemen, de preciaire economische situatie en de communautaire twisten volop verder woeden. Natuurlijk om daar iets aan te doen moet men effectief maatregelen nemen en volstaat het niet om de media in de hand te hebben. Bottom line: -ik geloof niet al te erg in een achteruitgang van het VB -beleidsmakers zouden zich beter op de onderliggende oorzaak richten dan enkel het 'symptoom' (i.e. het VB) met alle mogelijke middelen te bestrijden. Een verdwijnen (op welke manier dan ook) van het VB zonder dat er iets is gebeurd aan de oorzaken van zijn opkomst lijkt mij een absoluut horrorscenario want dan zitten we pas écht in een straatje zonder einde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als gekken staan ze erbij te juichen en te dansen. Ondertussen zijn de problemen op zich enkel groter geworden en is een oplossing verder af dan ooit. Het orkest op de Titanic speelde ook volop door. |
|
![]() |
![]() |