Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2003, 15:51   #41
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

[quote="Antoon"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB

Uiteindelijk is Ronald Reagan een van de grootste en meest inderukwekkende Presidenten geworden die de Verenigde Staten ooit heeft gekend, is hij herverkozen met een 'landslide', en is uiteindelijk na acht jaar vertrokken als de meest populaire President ooit.

Geloof je nu zelf dat dit Bush ook te wachten staat???? Ik denk het eerlijk gezegd niet. En zeggen dat ik zo een Amerikaans believer ben. Ik ben echt PRO-Amerikaans en heb Bush alle krediet gegeven aan het begin vanzijn ambtsperiode, maar dat is nu echt wel op. En ik spreek hier niet over de rechtvaardiging van militair ingrijpen, over de Irak kwestie want dat zijn allemaal beslissingen die nog kunnen worden verdedigd, maar het feit dat hij miljarden gaat uitgeven aan oorlogsvoering terwijl zijn eigen land ten onder gaat aan schulden en verkommering vind ik trop. En trop is trop!
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 15:51   #42
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door percloride
het recht van de waarheid proberen te halen als men aangevallen wordt maakt toch deel uit van onze westerse vrijheden, of niet soms....,
als er van het Vlaams Blok geen reactie komt over die onwaarheden , hele en halve leugens, dan verdedigen zij hun kiezers niet, dus !
Dus moet men een fictieprogramma aanvallen, vooral omdat dat programma, net als alle andere amerikaanse programmas begint met: Dit is fictie, het heeft niets met de realiteit te maken, en vooral ook niets met de opinies en inzichten van <insert media company name here>
Oud 25 november 2003, 15:56   #43
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Stel je voor dat de SP.a om de één of andere reden een tv-programma zou willen laten verbieden, wat zou het VB dan zeggen?
Bruno* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 15:57   #44
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En piano als Von smallhausen! een rol die hem op het lijf is geschreven!
Voel je je weer persoonlijk aangesproken Jan, als ik het over mandatarissen van het VB heb, dat je me weer persoonlijk moet aanvallen? Ik ben geen partij zelle menneke!
Oei, oei! Wie wind zaait zal storm oogsten he piano! (en dat is geen persoonlijke bedreiging maar een oud vlaams gezegde voor moest ge het niet weten!)
"Wat de wind brengt, neemt de wind weer mee." (Georgisch spreekwoord)
"Wie haat, is doof. Wie jaloers is, is blind. Wie kwaad is, is verlamd" Boedha
Nu we toch bezig zijn:

Toen men sprak: "Laat ons gaan en de slechte mensen vernietigen", begon de grootste slechterik zijn mes te scherpen. (Georgisch gezegde)
Oud 25 november 2003, 15:59   #45
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Stel je voor dat de SP.a om de één of andere reden een tv-programma zou willen laten verbieden, wat zou het VB dan zeggen?
Stel je voor dat een Blokker hier op zou antwoorden .
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:01   #46
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

percloride's schermafbeelding

Standaard

Tomb heeft wel een beetje gelijk, het heeft niet veel zin om fictie aan te vallen, maar het gaat tenslotte niet om de film of serie op zich , maar wel wat de makers willen voorstellen. De dag dat leden van één of andere partij hier bij ons in de straten in nazi uniform rondlopen zal ik de makers gelijk geven.
percloride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:03   #47
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hola, voor we verder discussiëren wil ik er wel op wijzen dat Filip Dewinter gevraagd heeft of K2 deze episode wil schrappen! Kleine nuance! Trouwens de spa moet niet vragen om een programma te schrappen, de journalisten doen al lang aan zelfcensuur!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:03   #48
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
het feit dat hij miljarden gaat uitgeven aan oorlogsvoering terwijl zijn eigen land ten onder gaat aan schulden en verkommering vind ik trop. En trop is trop!
Ik zie hier niet veel mensen verkommeren. Zullen we voor de grap de Amerikaanse Federale staatsschuld per capita eens vergelijken met die van de Belgische Federatie?
Oud 25 november 2003, 16:04   #49
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
het feit dat hij miljarden gaat uitgeven aan oorlogsvoering terwijl zijn eigen land ten onder gaat aan schulden en verkommering vind ik trop. En trop is trop!
Ik zie hier niet veel mensen verkommeren. Zullen we voor de grap de Amerikaanse Federale staatsschuld per capita eens vergelijken met die van de Belgische Federatie?
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:05   #50
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tomb heeft wel een beetje gelijk, het heeft niet veel zin om fictie aan te vallen, maar het gaat tenslotte niet om de film of serie op zich , maar wel wat de makers willen voorstellen. De dag dat leden van één of andere partij hier bij ons in de straten in nazi uniform rondlopen zal ik de makers gelijk geven.
Nazi uniform, zoals geschoren bolleke, bomber jacket, jeans en combat boots?

Daarvan is er uiteraard geen enkele lid van het blok
Oud 25 november 2003, 16:05   #51
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
het recht van de waarheid proberen te halen als men aangevallen wordt maakt toch deel uit van onze westerse vrijheden, of niet soms....,
als er van het Vlaams Blok geen reactie komt over die onwaarheden , hele en halve leugens, dan verdedigen zij hun kiezers niet, dus !
Dus moet men een fictieprogramma aanvallen, vooral omdat dat programma, net als alle andere amerikaanse programmas begint met: Dit is fictie, het heeft niets met de realiteit te maken, en vooral ook niets met de opinies en inzichten van <insert media company name here>
Moest ik de advocaat zijn van het Blok, ik zou met een gigantische scadeclaim naar een Amerikaanse rechtbank stappen. (kan handig zijn moesten ze hun dodaties ooit kwijtgeraken)
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:06   #52
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Citaat:
Hola, voor we verder discussiëren wil ik er wel op wijzen dat Filip Dewinter gevraagd heeft of K2 deze episode wil schrappen! Kleine nuance! Trouwens de spa moet niet vragen om een programma te schrappen, de journalisten doen al lang aan zelfcensuur!
Ik wil wel eens de reactie zien wanneer een SP.a-er "vraagt" om een tv-serie niet uit te zenden, het kot zou te klein zijn.
Bruno* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:06   #53
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat hij vraagt om het te verbieden wil niet zeggen dat hij dat ook wilt verbieden zeker? Ben jij advokaat ofzo?
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:07   #54
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is het VB tegen censuur, maar dan wel enkel dat soort censuur dat hun bewegingsvrijheid kan beperken. Wat ons echt staat te wachten als het VB ooit staat waar het wil staan kan je uit onderstaande citaten al een beetje uit opmaken:

Filip Dewinter in 1992: "Ik zeg U: geloof niet wat de kranten over het Vlaams Blok schrijven... Geloof die vuilspuiterij niet, maar alleen wat wij in onze eigen tijdschriften schrijven!"

Hans Carpels schoonzoon van Karel Dillen: "Censuur is het middel bij uitstek om de verspreiding van de waarheid te garanderen. Centraal echter moet de waarheid staan, ontdaan van elke opinie. Wij zien censuur als een onmisbaar instrument in onze samenleving.."
Oud 25 november 2003, 16:10   #55
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Citaat:
Citaat:
Moest ik de advocaat zijn van het Blok, ik zou met een gigantische scadeclaim naar een Amerikaanse rechtbank stappen. (kan handig zijn moesten ze hun dodaties ooit kwijtgeraken)
En er een enorme zaak van maken, gewoon voor de coverage op CNN.
Oud 25 november 2003, 16:10   #56
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wil wel eens de reactie zien wanneer een SP.a-er "vraagt" om een tv-serie niet uit te zenden, het kot zou te klein zijn.
Ja, dat zullen ze wel in de gazet zetten! Die gasten laten gewoon door een van hun boodschappenjongens informeel de directie op de hoogte brengen dat ze het niet opportuun vinden en klaar is kees! Kijk maar naar het proces cools!
Oud 25 november 2003, 16:11   #57
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Natuurlijk is het VB tegen censuur, maar dan wel enkel dat soort censuur dat hun bewegingsvrijheid kan beperken. Wat ons echt staat te wachten als het VB ooit staat waar het wil staan kan je uit onderstaande citaten al een beetje uit opmaken:

Filip Dewinter in 1992: "Ik zeg U: geloof niet wat de kranten over het Vlaams Blok schrijven... Geloof die vuilspuiterij niet, maar alleen wat wij in onze eigen tijdschriften schrijven!"

Hans Carpels schoonzoon van Karel Dillen: "Censuur is het middel bij uitstek om de verspreiding van de waarheid te garanderen. Centraal echter moet de waarheid staan, ontdaan van elke opinie. Wij zien censuur als een onmisbaar instrument in onze samenleving.."
Bwa, een beetje dezelfde taktieken die toegepast worden door de media in opdracht van Paars.
Oud 25 november 2003, 16:13   #58
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:
Citaat:
Dat hij vraagt om het te verbieden wil niet zeggen dat hij dat ook wilt verbieden zeker? Ben jij advokaat ofzo?
Hoe dat jij het naar voren brengt is het alsof Dewinter met een baseballknuppel naar de directeur-generaal is gestapt om hem te bedreigen! Alles is een kwestie van perceptie, en qua sfeerschepping ben jij wel een crack!
Oud 25 november 2003, 16:13   #59
Tegendradigaard

Standaard

Kent er nu eigenlijk uberhaupt iemand die reeks West Wing ?

Is dat inderdaad een reeks waar een mafkegel President speelt ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:15   #60
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Iswel een goeie soap hoor en echt raaaazend populair (van het kaliber van "friends") in de VSA.

Is waarheidsgetrouwe (en k heb ET NIE over de blok-passage) voorstelling van het Amerikaanse bestuur.
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be