Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2007, 10:10   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht

Het zal je leren!
Reken maar dat ik 'geleerd' ben!

Ik weet trouwens ook zonder de nieuwste schandalenmoesson over de Coburgers dat zelfs Boudewijn geen heilige was. Het scheelde nochtans niet veel of Rome had die passieve medemoordenaar van een Congolese premier en het ongeboren kind van andermans kind zalig verklaard. In alle geval gingen er genoeg stemmen voor op. Ik ben dus lang niet de enige die in de luren werd gelegd.
Oud 9 januari 2007, 10:16   #42
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Laat ons zeggen dat als ik ga vertellen dat uw familie een bende hoerenlopers is, uw moeder een hoer en dat gij wel een stuk of tien abortussen op uw naam hebt kleven dat gij ook wel even zou reclameren...(zelf al was dat dan al waar)

Denk je niet? Ofwel heb jij een speciaal "moraal"...
Ik heb geen officiële functie, ben geen staatshoofd, ontvang geen miljoenendotatie van de belastingbetaler, en heb geen speciale wetgeving om mij te beschermen.

Uw vergelijking mist dus alle grond.

Doe uw huiswerk over: op basis van welk moraal vindt u dat anti-monarchisten het ene argument wel mogen gebruiken en het andere niet?

Laatst gewijzigd door baarle : 9 januari 2007 om 10:17.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 10:27   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ge zout nog beginnen denken dat vreemdgaan in de wet staat

Maar natuurlijk heb jij voor het "aan de laars lappen van wetten" veel aanwijzingen; nietwaar?
Je hoeft anders je verdwaasde ogen maar open te doen en niet verder te zoeken dan de eerste bladzijde van deze draad om tenminste één wetsovertreding te kunnen vaststellen.

Citaat:
Blanche werd de titel barones de Vaughan gegeven, hoewel daaraan nooit een Koninklijk Besluit ten grondslag heeft gelegen.
Wat betekent het anders dan een wetsovertreding als de koning iets doet dat niet goedgekeurd werd door het parlement?

Waavoor anders moest Boudewijn de dag dat de abortuswet door het parlement goedgekeurd werd 'onbewaam tot besturen' worden verklaard dan omdat hij zich geen fluit aantrok van de wetten van het Belgische volk?
Was dat soms niet om aan het logische gevolg van de weigering van een koning om de wetten van het Belgische volk te ondertekenen en gehoorzamen, te ontsnappen?

Oud 9 januari 2007, 10:35   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laat ons zeggen dat als ik ga vertellen dat uw familie een bende hoerenlopers is, uw moeder een hoer en dat gij wel een stuk of tien abortussen op uw naam hebt kleven dat gij ook wel even zou reclameren...(zelf al was dat dan al waar)

Denk je niet? Ofwel heb jij een speciaal "moraal"...
Ik zou niet alleen reclameren maar zelfs een proces tegen de lasteraars aanspannen. Bij de rechtbank wel te verstaan. Niet bij de moderatie want dan worden jouw luchtledige insinuaties geknipt en krijg jij een hoop strafpunten. Wie weet zelfs een ban.

Nu kijk ik enkel vol verwachting uit naar de dag dat de eerste Saksen Coburg datgene doet dat Knuppel zou doen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 januari 2007 om 10:37.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 10:37   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
op basis van welk moraal vindt u dat anti-monarchisten het ene argument wel mogen gebruiken en het andere niet?
Op basis van een dubbele moraal.
Oud 9 januari 2007, 10:43   #46
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

Ge zout nog beginnen denken dat vreemdgaan in de wet staat

Maar natuurlijk heb jij voor het "aan de laars lappen van wetten" veel aanwijzingen; nietwaar?
je brengt daar iets heel interessants aan ... dat vreemdgaan is onwettig ... daar is zelfs nog maar heel recent iets aan gewijzigd ... dus totnutoe was dat idd illegaal

juridische argumentatie dus, is die toegestaan, Largo_w ?

Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2007 om 10:44.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 10:47   #47
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
groot gelijk largo_w, van een beetje minachting is nog nooit iemand gestorven ... von onderschatten van tegenstrevers daarentegen, daar is al menig dictator aan ten onder gegaan ...

antwoordt eens op wat er staat mon ami, ik schreef over de moord op Lumumba waarvan B1 perfect op de hoogte was (volgens onderzoek in de parlementaire commissie Lumumba), ik schreef niks over vrouwenlopen van Boudewijn, de combinatie op zich lijkt me zelfs eerder grappig

over gefrustreerd ... ik lig van dat koningshuis niet wakker hoor ... jij echter meent te moeten reageren op elke rimpeling in het koninklijke water ...
Ik reageer helemaal niet alleen op zo een zaken...Wat mij stoort is de attitude die sommigen hier aannemen! Pure onzin gaan noteren onder de mom van "de waarheid" en die dan nog eens gaan uitwijden. Ik lig ook helemaal NIET wakker van wat er met domme laurent en geit Phillipe gebeurt maar om daarom uit jaloezie zo een zaken te gaan poneren op openbare fora vind ik hoogst zielig!

Wat de Congo kwestie betreft er zijn daar zeker vrede zaken gebeurt dat ontken ik niet... Wat ik daarentegen wel terechtwijs is het feit dat men dat allemaal gaat plakken op de handen van ons koningshuis...
nog eens de grote lijnen van de congolese geschiedenis: http://archives.cnn.com/2001/WORLD/a...ongo.timeline/
Daar zijn heel veel vuile zaken gebeurt... Het is dat ook een zeer rare samenhang!
Leopold heeft zeker vuile zaken gedaan... Hij was dan ook een extreem groot fantast! Maar je moet dat allemaal in de lijn van zijn tijd bekijken...
Het is vuil maar hoe vuil... Trouwens dat de man dat allemaal gedaan heeft is ook niet helemaal waar hij heeft hoogst waarschijnlijk juist een papier getekend waarop stond dat ze mochten doen wat moest gebeuren... Vele belgen hebben daar minstens evenveel schuld in als de koning zelf! kijk lees dit even het is zeer objectief geschreven denk ik: http://www.hartford-hwp.com/archives/35/181.html

Over Lumumba weet ik niet veel maar dacht ik toch dat hij door de CIA werd het zwijgen opgelegt en niet het Belgisch vorstenhuis en dit om meer "cold-war" zaken. Nu ik kan me vergissen hoor...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 10:53   #48
largo_w

Standaard

Citaat:
Ik heb geen officiële functie, ben geen staatshoofd, ontvang geen miljoenendotatie van de belastingbetaler, en heb geen speciale wetgeving om mij te beschermen.

Uw vergelijking mist dus alle grond.

Doe uw huiswerk over: op basis van welk moraal vindt u dat anti-monarchisten het ene argument wel mogen gebruiken en het andere niet?
Wat een belachelijk argument!

Ik mag zeggen dat jij een hoereloper bent, dat jij al tien abortussen op uw naam hebt staan en dat je moeder een hoer is en je vader voor je geboorte heeft moeten betalen. Ik mag dat dat is vrije meningsuiting...
Jij zal reclameren (aan uw toon te horen zul jij hoogst waartschijnlijk zelf zeer aggressief worden) en zeggen dat dit niet waar is (zelf al is dit waar).

Dit heeft helemaal niks te maken met status... Ga jij dit beginnen doen ook over onze premier?
De kans is groot dat u nu ja antwoord natuurlijk maar dat zegt veel over uw manier van zijn...

Oh en heel btw dit zijn geen argumenten he voor het geval u het nog niet door had...
Oud 9 januari 2007, 10:54   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik reageer helemaal niet alleen op zo een zaken...Wat mij stoort is de attitude die sommigen hier aannemen! Pure onzin gaan noteren onder de mom van "de waarheid" en die dan nog eens gaan uitwijden. Ik lig ook helemaal NIET wakker van wat er met domme laurent en geit Phillipe gebeurt maar om daarom uit jaloezie zo een zaken te gaan poneren op openbare fora vind ik hoogst zielig!

Wat de Congo kwestie betreft er zijn daar zeker vrede zaken gebeurt dat ontken ik niet... Wat ik daarentegen wel terechtwijs is het feit dat men dat allemaal gaat plakken op de handen van ons koningshuis...
nog eens de grote lijnen van de congolese geschiedenis: http://archives.cnn.com/2001/WORLD/a...ongo.timeline/
Daar zijn heel veel vuile zaken gebeurt... Het is dat ook een zeer rare samenhang!
Leopold heeft zeker vuile zaken gedaan... Hij was dan ook een extreem groot fantast! Maar je moet dat allemaal in de lijn van zijn tijd bekijken...
Het is vuil maar hoe vuil... Trouwens dat de man dat allemaal gedaan heeft is ook niet helemaal waar hij heeft hoogst waarschijnlijk juist een papier getekend waarop stond dat ze mochten doen wat moest gebeuren... Vele belgen hebben daar minstens evenveel schuld in als de koning zelf! kijk lees dit even het is zeer objectief geschreven denk ik: http://www.hartford-hwp.com/archives/35/181.html

Over Lumumba weet ik niet veel maar dacht ik toch dat hij door de CIA werd het zwijgen opgelegt en niet het Belgisch vorstenhuis en dit om meer "cold-war" zaken. Nu ik kan me vergissen hoor...

Je vergist je Largo, en nog wel over de hele lijn!

Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 januari 2007 om 10:55.
Oud 9 januari 2007, 10:55   #50
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je hoeft anders je verdwaasde ogen maar open te doen en niet verder te zoeken dan de eerste bladzijde van deze draad om tenminste één wetsovertreding te kunnen vaststellen.

Wat betekent het anders dan een wetsovertreding als de koning iets doet dat niet goedgekeurd werd door het parlement?

Waavoor anders moest Boudewijn de dag dat de abortuswet door het parlement goedgekeurd werd 'onbewaam tot besturen' worden verklaard dan omdat hij zich geen fluit aantrok van de wetten van het Belgische volk?
Was dat soms niet om aan het logische gevolg van de weigering van een koning om de wetten van het Belgische volk te ondertekenen en gehoorzamen, te ontsnappen?
Klaagt dat aan...
knuppel denkt even het wiel te hebben uitgevonden...

U bent uw eigen fantasiën weer aan het uitspreken als absolute waarheden u zou eens dringend moeten leren beiden uit elkaar te halen!
Oud 9 januari 2007, 10:57   #51
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klaagt dat aan...
knuppel denkt even het wiel te hebben uitgevonden...

U bent uw eigen fantasiën weer aan het uitspreken als absolute waarheden u zou eens dringend moeten leren beiden uit elkaar te halen!

Mijn 'fantasieën' berusten op feiten.

De jouwe echter.....
Oud 9 januari 2007, 10:58   #52
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

tentijde van de genocide aldaar was Congo privé bezit van Leopold II ... dus wat je ook beweert, hij blijft hoofdverantwoordelijke, organisator zelfs.
Boudewijn was volgens de parlementaire commissie (je kan daar dus een regeringsantwoord verwachten mn heel braaf) op de hoogte van de geplande moord op Lumumba, was bij machte en in staat om tijdig in te grijpen, maar VERKOOS om dat NIET te doen.

maar soit, ik ben blij dat je je terug op de feiten richt ... en daarbij herhaal ik dat mijn aversie voor de monarchie hoofdzakelijk gebaseerd is op het feit dat het erfelijke privilége en op het feit dat een monarchie dus bij voorbaat niet democratisch is.

het feit dat één Belgisch kind koning wordt en een ander dat onder geen beding kan bereiken is een fundamenteel onrecht dat bestreden dient te worden (ongeacht welke, wat mij betreft niet gerelateerde, fundamentele onrechten ter wereld jij daar nog wil bijsleuren)
Oud 9 januari 2007, 10:58   #53
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Largo
Ik lig ook helemaal NIET wakker van wat er met domme laurent en geit Phillipe gebeurt
Men zou het anders niet zeggen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 januari 2007 om 11:00.
Oud 9 januari 2007, 11:00   #54
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik mag zeggen dat jij een hoereloper bent
Vanzelfsprekend.

Maar als Knuppel hetzelfde doet over een royal, dan staat u op uw achterste poten... !
Oud 9 januari 2007, 11:00   #55
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat een belachelijk argument!

Ik mag zeggen dat jij een hoereloper bent, dat jij al tien abortussen op uw naam hebt staan en dat je moeder een hoer is en je vader voor je geboorte heeft moeten betalen. Ik mag dat dat is vrije meningsuiting...
Jij zal reclameren (aan uw toon te horen zul jij hoogst waartschijnlijk zelf zeer aggressief worden) en zeggen dat dit niet waar is (zelf al is dit waar).

Dit heeft helemaal niks te maken met status... Ga jij dit beginnen doen ook over onze premier?
De kans is groot dat u nu ja antwoord natuurlijk maar dat zegt veel over uw manier van zijn...

Oh en heel btw dit zijn geen argumenten he voor het geval u het nog niet door had...
nee, jij mag dat niet, als iemand er aanstoot aan neemt en jou een proces wegens laster en eerroof aandoet, zal je daarin aan het kortste eind trekken, tenzij het waar is natuurlijk
Oud 9 januari 2007, 11:01   #56
largo_w

Standaard

Citaat:
je brengt daar iets heel interessants aan ... dat vreemdgaan is onwettig ... daar is zelfs nog maar heel recent iets aan gewijzigd ... dus totnutoe was dat idd illegaal

juridische argumentatie dus, is die toegestaan, Largo_w ?
Art. 22

Ieder heeft recht op eerbiediging van zijn privé-leven en zijn gezinsleven, behoudens in de gevallen en onder de voorwaarden door de wet bepaald.

De wet, het decreet of de in artikel 134 bedoelde regel waarborgen de bescherming van dat recht.

Het is echt niet aan mij om dit aan te tonen hoor u moet eerst uw argument staven!
Oud 9 januari 2007, 11:03   #57
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Je vergist je Largo, en nog wel over de hele lijn!
Nog een geluk dat jij altijd veel argumenten hebt

http://www.thirdworldtraveler.com/Blum/Congo_KH.html
Oud 9 januari 2007, 11:04   #58
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nee, jij mag dat niet, als iemand er aanstoot aan neemt en jou een proces wegens laster en eerroof aandoet, zal je daarin aan het kortste eind trekken, tenzij het waar is natuurlijk
Vandaar dat de Saksen Coburgs geen proces aanspannen. Ze weten dat de bewijzen dat het wél waar is voor het rapen liggen.
Oud 9 januari 2007, 11:06   #59
largo_w

Standaard

Citaat:
Vanzelfsprekend.

Maar als Knuppel hetzelfde doet over een royal, dan staat u op uw achterste poten... !
U vergist zich helemaal (de invloed van knuppel doet je geen goed)

Als ik zeg dat jij een hoerenloper bent is dat helemaal niet erg (zelfde voor de kkfam)
Waar ik mij wel voor revolteer is als iemand gaat aannemen dat jij een hoerenloper bent en hier zelf geen enige bewijs voor heeft. En nog erger dit systematisch gaat doen gewoon om u af te breken...
En nu gaat dit om de kkfam maar ik zou het werkelijk doen voor gelijk wie hoor (maar dat zal knuppel dan weer niet snappen)!
Oud 9 januari 2007, 11:08   #60
largo_w

Standaard

Citaat:
tentijde van de genocide aldaar was Congo privé bezit van Leopold II ... dus wat je ook beweert, hij blijft hoofdverantwoordelijke, organisator zelfs.
Boudewijn was volgens de parlementaire commissie (je kan daar dus een regeringsantwoord verwachten mn heel braaf) op de hoogte van de geplande moord op Lumumba, was bij machte en in staat om tijdig in te grijpen, maar VERKOOS om dat NIET te doen.

maar soit, ik ben blij dat je je terug op de feiten richt ... en daarbij herhaal ik dat mijn aversie voor de monarchie hoofdzakelijk gebaseerd is op het feit dat het erfelijke privilége en op het feit dat een monarchie dus bij voorbaat niet democratisch is.

het feit dat één Belgisch kind koning wordt en een ander dat onder geen beding kan bereiken is een fundamenteel onrecht dat bestreden dient te worden (ongeacht welke, wat mij betreft niet gerelateerde, fundamentele onrechten ter wereld jij daar nog wil bijsleuren)
En daar antwoordde ik dan al twee keer op maar reageerde u niet (op twee van u massadraden)
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be