![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je het beu om Vb te kiezen | |||
Ja,dus nu ga ik lijst Dedecker kiezen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 14,29% |
Ja,want nu ga ik op NEE kiezen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,14% |
Nee,ik blijf VB kiezen |
![]() ![]() ![]() |
44 | 78,57% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stemmen voor lijst dedecker, omdat je bang bent dat je stem voor Vlaams Belang of Groen! ofzo, niet gebruikt zal worden.
Dat is zoals zeggen dat je vreest in elkaar geslagen te worden als je de bus zou nemen, dus wandel je maar door een vrome, streng-islamitische jongerenwijk met een bordje rond je nek: "Ik ben homo, en pis op jullie".
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is nooit ruzie? ![]() Het zit er anders weer dik op bij het VB sinds gisteren. Meer stemmen uit de partij schieten Vanhecke af omdat hij zomaar een voorstel in minder dan 24u afschoot. Het voorstel van Verstrepen is dus terug op de tafel van de voorzitter terecht gekomen. "Vanhecke vertegenwoordigd niet de stem van 1 miljoen mensen" werd zelfs gezegd. Als er nooit ruzie is waarom rommelt het er dan zo hard sinds de laatste verkiezingen? De realiteit van de overwinning is blijkbaar neergedaald over de hele partij.
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En euh "vrome-streng-islamitische jongerenwijk"? U woont op den boerenbuiten zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Ik doelde eerder op provocatie & scheldtirades
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelooft die dat nu nog altijd?
![]() |
#47 |
|
![]() Maak de poll publiek want ik ben benieuwd wie er op 1 en 2 stemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een woordenwisseling in een partij is wel normaal. In het VB wordt alles bijgelegd, terwijl bij ander partijen onmiddellijk een partij wordt opgericht. Hoe zou nu komen ? ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe we zoiets noemen? 'De wens is de vader van de gedachte', welllicht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() Het probleem met het VB is dat het alles of niets wordt. Ze krijgen dankzij het Cordon Sanitaire geen kans om mee te regeren. Hierdoor blijven ze voor vele mensen ook een partij met schone handen.
Anderzijds is het niet waardeloos op een partij te stemmen, als je er in gelooft. Als het VB meer dan de helft van de Vlamingen kan overtuigen, vrees ik dat alle "democraten" mooi met hun mond vol tanden gaan staan. Eigenlijk is het cordon sanitaire gewoon een verkapte dictatuur. Men sluit niet alleen een partij, maar meteen ook zowat heel de oppositie uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Beu om op het VLAAMS BELANG te stemmen??
Neen ,hoor ,bijlange niet, integendeel ,...geraak zelfs van langs om meer gemotiveerd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat weet jij nu van Brussel? Ik woon in Brussel, en ik stel vast dat homo's en moslims er broederlijk naast elkaar wonen, in dezelfde wijken...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
,,Vuile homo in ziekenhuis geschopt " Een kaakfractuur, een neusbreuk en een open lip. Dat houdt de 33-jarige Kris over aan een nachtje stappen in Brussel. ,,Gratuit homogeweld, zegt de dertiger van op zijn ziekenhuisbed in het ziekenhuis van Jette. Kris werd in de nacht van zaterdag op zondag stevig aangepakt op het Fontainasplein in het centrum van Brussel. ,,Het was ongeveer vier uur toen we naar huis wilden gaan. Een vriend bood me een lift aan. Op weg naar de auto zagen we een jonge migrant urineren tegen een geparkeerde auto. Meteen nadat hij ons opmerkte begon hij ons in het Frans uit te maken voor vuile homo's. Kris zegt dat hij en zijn vriend er weinig aandacht aan schonken en doorstapten. ,,Hij kwam ons echter achterna en bleef maar luid en agressief schreeuwen. Toen heb ik me omgedraaid. Dat was er te veel aan. Hij trommelde enkele vrienden op die wat verder stonden en die vlogen meteen op ons af. Ik herinner me dat ik bijna meteen op de grond viel en een regen van klappen en stampen te incasseren kreeg. De uitgaansvriend van Kris kon zich losrukken en kwam er met een lichte verwonding aan de arm vanaf. Al eerder klachten De Brusselse homo zegt dat hij het slachtoffer werd van homohaters. ,,Waarom noem je iemand anders vuile homo? Om ons geld was het alvast niet te doen. Ze hebben geen enkele poging gedaan om ons te bestelen. Kris gaat een klacht tegen onbekenden indienen bij de politie. ,,Omdat ik weet dat ik geen alleenstaand geval ben. Mijn hele vriendenkring heeft al problemen gehad in Brussel. Ik was eigenlijk nog de enige die nog niet was aangepakt. De Brusselse politie zegt dat ze weet hebben van precedenten. ,,De klachten komen vooral uit het stadscentrum en de buurten errond, zeggen ze. Exacte cijfers over homofobie waren gisteren niet beschikbaar. Volgens de Holebifederatie zijn de officiële cijfers overigens maar een topje van de ijsberg. ,,Want voor veel slachtoffers is een klacht indienen nog altijd een drempel, aldus woordvoerster Mieke Stessens. (bjm) © 2007 Vlaamse Uitgeversmaatschappij NV Laatst gewijzigd door jan hyoens : 12 februari 2007 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wensen en gedachten gesproken, mag ik je een indiscrete vraag stellen? Loop jij op de IJzerbedevaart ook zo rond? Of neen, jij zal de IJzerwake verkiezen, zeker?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 12 februari 2007 om 16:25. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() En ja wat een verlies in Antwerpen... Provincie Antwerpen: van 213 naar 305 zetels ![]() Inderdaad wat een nederlaag, het VB zit in zak en as !! Laatst gewijzigd door DenDane : 12 februari 2007 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En mag ik jou eens een indiscrete vraag stellen: op basis van wat denk JIJ mij precies te kennen en te oordelen wat ik zo allemaal doe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verklaart waarom Nederlandstaligen zo tevreden zijn over hun behandeling in de Brusselse ziekenhuizen. Over Nols, Maingain en Moureaux zullen we het maar niet meer hebben, zeker?
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu moet ik ook plots denken aan onze Comical Ali!
![]()