![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een taks op effectief verbruik zou natuurlijk het beste zijn als we niet in zo'n klein landje leefden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar het me om gaat, is dat wij onderhand de rekening aan het betalen zijn voor alles wat mis loopt. Pensioenen nog betaalbaar voor de komende generaties? Spaar toch zelf maar bij voor het zekerste. Milieu naar de knoppen? Tja, wij zullen het gelag betalen voor generaties van nonchalance. We worden ouder? Aha, dat wordt langer werken, soms zelfs voor minder loon. Want een paar extra jaartjes genieten na 40 jaar arbeid, ho maar, dat kan niet. Werken zul je die extra jaartjes godverdoeme! Sorteren dit, sorteren dat.... Begrotingstekort? Hup, het CO2-alibi om de staatskas te spijzen. Het loopt stilaan over!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als inderdaad de belasting moet verschuiven van arbeid naar gebruik,dan moeten we beseffen dat "gebruik" een vlag is die vele ladingen zal dekken....
Er was ook nog iets over het milieu,maar ik kan me niet meer herinneren wat.... (een overheid die niet zeer massaal TECHNISCH GERICHT onderzoek (in alle aspecten ivm energie en nieuwe technologien) ,op universitair niveau, subsidieert is NIET geinteresseerd in "milieu".De Belgische overheid is er zo eentje) |
![]() |
![]() |