![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Het blok heeft geen eigen forum | |||
omdat ze belaagd zullen worden en zich niet kunnen weren. |
![]() ![]() ![]() |
27 | 24,77% |
Omdat ze geen interesse hebben in onze mening. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 19,27% |
Omdat ze geen schande willen maken door posts te verwijderen, hebben ze niets. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 16,51% |
Er zou toch geen kat opkomen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,92% |
Ze zijn nog niet zover in de technologische ontwikkeling. Terug naar vroeger is hun motto. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 11,93% |
Ze volgen de VLD in elke beslissing |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,92% |
Omdat ik het niet weet en me er niet voor interesseer. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,50% |
Het cordon werkt ook interactief. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 8,26% |
Dit is de plek van de forumloze blokker. (Zoals de kerk is voor iraniërs!) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 11,93% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben vooreerst de partijleiding niet, en daarenboven voel ik eerlijk gezegd niet de behoefte aan van een eigen VB-forum. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Beste Jan,
Ik acht je inderdaad niet als een lid van de partijleiding (niet dat ik je dat niet voor mogelijk acht), maar het lijkt me in deze tijden toch belangrijk dat een politieke partij een eigen forum heeft, waardoor men vragen en opmerkingen kan posten via de nieuwe informatiesnelweg. Zo stimuleer je toch communicatie langs twee kanten? Er zullen uiteraard onbelefde posts op dat forum terecht komen, die men ook mag verwijderen (dat gebeurt ook op ander politieke fora). Zolang de censuur niet de bovenhand krijgt en te pas en te onpas wordt toegepast (zoals bij het SPA forum). Door helemaal geen forum te voorzien, krijg je eigenlijk censuur nog voordat er enige kans is om iets te posten! ![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Ik heb geen stem uitgebracht omdat het juiste antwoord niet tussen de keuzemogelijkheden staat. Het VB is een partij waar je ofwel voor bent ofwel radicaal tegen. Een tussenweg is er voor velen niet. Bijna alle tegenstanders van het VB zijn dan ook Blokhaters. Het forum zou één grote scheldpartij worden en dat kan niet de bedoeling zijn. Ze zullen zoals in de eerste keuzemogelijkheid staat belaagd worden maar ze zullen zich zeker kunnen verweren. Als Vlaams Blokkers op dit en andere fora in discussie kunnen gaan en hierin ook dikwijls hun gelijk halen dan zal dat op een eigen forum ook wel lukken zeker.
|
![]() |
![]() |
#46 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En jij hebt echt wel een broertje dood met het schrijven van berichten die ofwel al 10 keer in herhaling vallen of die 0.0000000001% bijdragen tot de discussie! Btw VLD heeft ook geen forum en de meeste andere partijen ook niet bij mijn weten! Maar ja, als de blokhaters maar eens kunnen kappen zijn ze er als de gieren bij hé! Grappig is wel, hoe meer ze blijven kappen, hoe meer het Vlaams Blok blijft groeien! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() VLD heeft inderdaad geen forum en dat is net zo'n schande als dat jullie er geen hebben.
De andere partijen hebben er wel (buiten de kleintjes misschien). Ge moet trouwens niet zo op uw teentjes getrapt zijn, ik pak de SPa ook hard aan voor hun 'fake' open forum!!! ![]() ![]() ![]() Maar als jullie als partij beweren de enige partij te zijn die rechtuit is, dan moet ge niet verwonderd zijn dat ge kritiek krijgt door het ontbreken van een open forum. Ik ben trouwens niet zo'n radicale blokhater als gij mij wilt afschilderen. Vraag maar aan Luc Broes (ook een Vlaams Blokker waar ik al met plezier mee discussieerde!) |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() SP.a heeft wél zo'n forum en dan is het weer niet goed. Gewoon omdat de moderator één keer uit de bocht ging en de beledigende berichten in den trant van (SSTevaert, SSteve, Rode communisctische.... en noem maar op) verwijderde.
Het feit dat sommigen een lokale partijafdeling (en een privaat forum daarvan gerund door één (!) militant) willen aanrekenen aan de nationale partijleiding zegt iets over het relativeringsvermogen van sommigen. En als dat dan maaaanden blijft aanslepen nog meer. |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zou best kunnen, maar ik zie dat je hem niet persoonlijk kent ! Sta mij toe: Luc Broes kan je het beste schetsen als een zalvend paterstype, als je begrijpt wat ik bedoel... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar heb ik SS verwijzingen gemaakt? ![]() Waarom ben ik niet de enige die er last van heeft? Waarom is het duidelijk méér als éénmaal overkomen (bij verschillende personen)? Waarom net bij de progressiefste partij? Waarom krijgt ge geen deftig antwoord en moet ge er eerst twintig keer achter vragen? Waarom heeft dat lokaal forumke zo'n hypocriet comunicatiebeleid in de handen van maar één militant gegeven terwijl men weet dat communicatiemiddelen het imago van de partij kunnen opbouwen maar ook afbreken? Waarom gaat de censuur zeker niet uitsluitend over scheldende posts, maar ook over goed onderbouwde tegenargumenten die niet in lijn zijn van de partij? Waarom heeft een partij met voorheen een communicatiedeskundige als voorzitter zo'n beperkt communicatieplan? Waarom reageert gij zo heftig terwijl ik gewoon de realiteit aankaart? |
|
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga hem dus niet veroordelen nog voor hij iets mispeutert! ![]() indien ik het niet met hem eens ben, zal hij het wel merken! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Anders valt hij wel mee hoor... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou inderdaad een spijtige zaak zijn, maar ik kan me nu niet zo over hem uitspreken, totdat ik dezelfde ervaringen met hem zou meemaken. Discusiëren met een blokker gaat, zelfs als anti-blokker. Zolang de pater zalft en niet bezweerd, is er voor mij geen probleem! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Wil er eens iemand deze hele thread kopiëren, maar overal 'Vlaamsblok' vervangen door 'SP-a' ![]() In MS-Word is daar 't schijnt een speciaal knoppeke voor om dat snel te doen. ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik alvast niet, net zomin ik behoefte heb aan een forum van om het even welke partij. Ik vind het hier best te pruimen en hier komen alle strekkingen aan bod. |
|
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een blokforum zou een leuk extra'ke zijn! |
||
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() De belangrijkste antwoordmogelijkheid mankeert nog:
Omdat dit forum direct verziekt zou worden door intolerante linkse haatzaaiers die geen dissidente meningen dulden. |
![]() |