![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Het blok heeft geen eigen forum | |||
omdat ze belaagd zullen worden en zich niet kunnen weren. |
![]() ![]() ![]() |
27 | 24,77% |
Omdat ze geen interesse hebben in onze mening. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 19,27% |
Omdat ze geen schande willen maken door posts te verwijderen, hebben ze niets. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 16,51% |
Er zou toch geen kat opkomen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,92% |
Ze zijn nog niet zover in de technologische ontwikkeling. Terug naar vroeger is hun motto. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 11,93% |
Ze volgen de VLD in elke beslissing |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,92% |
Omdat ik het niet weet en me er niet voor interesseer. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,50% |
Het cordon werkt ook interactief. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 8,26% |
Dit is de plek van de forumloze blokker. (Zoals de kerk is voor iraniërs!) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 11,93% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dat het forum van SPa verziekt is door censuur, is op zich een slechte zaak.
Daar ben ik dan ook lastig op. Maar ik zou nog lastiger moeten zijn op het blok omdat ze helemaal geen forum hebben, dus ook geen oipen communicatie! De VLD doet hetzelfde, maar dat is net als het blok één pot nat! |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() ik denk eerder dat het VB tientallen forums heeft in België , enkel niet onder de naam 'forum van het VB'
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op z'n minst zou je zelf de verantwoordelijkheid op je moeten nemen als je interesse toont voor andermans woorden. Blijkbaar is het net die verantwoordelijkheid dat het blok niet kent! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Waar zijn de blokkerkes nu ???
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm... Moeilijke keuze... Volgens mij komen meerdere mogelijkheden uit je poll in aanmerking. Ik heb uiteindelijk maar gekozen voor "Omdat ze geen interesse hebben in onze mening", omdat ik denk dat dat veruit de belangrijkste reden is. Uiteindelijke zeggen ze nu toch al wat wij denken, is het niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wij brengen alle belanrijke boodschappen over op andere forums...
wij praten graag met andere mensen... wij hebben niets tegen andere politieke standpunten... wij houden van discussies...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vlaams Blok was toch dé partij van democratie en vrije meningsuiting dacht ik? |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() De echte reden staat er niet...
![]() ![]() ![]() ![]() Het Blok dult geen andere meningen, ze zouden doorlopend moeten vegen en bannen ! 8) ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Geachte forumleden, het Vlaams Blok wil geen persoonlijke initiatieven van haar leden, onder de naam van de partij op het internet.
Bijna drie jaar geleden werd ik lid van het Vlaams Blok. Ik wilde op een positieve wijze bijdragen tot deze partij. Daarom hield ik chatsessies(MSN) op het internet onder de naam van het Vlaams Blok(met succes overigens). Bepaalde bestuursleden(Brussel)waren blijkbaar vrij conservatief. Aangezien dit een nieuw medium was voor hen, wat zij zelf niet in de hand hadden, kreeg ik i.p.v.steun heel wat tegenwerking. Filip Dewinter liet mij in de Leeuw Van Vlaanderen tussen pot en pint weten, dat hij overtuigd was van mijn goede bedoelingen(en nog steeds). Ik kreeg echter een verbod voor deze chatsessie's omdat de partij had besloten om alles te sluiten uit voorzorg(proces). Deze chatsessies kwamen duidelijk ongelegen. Het Vlaams Blok kan voor haar proces geen open forum aan. ![]() Het internet is een verboden zone voor de leden van het VB. De leden moeten gehoorzamen ,mooi in de pas lopen of zij worden zonder verwittiging uit de partij gezet. |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() [size=6]Het Blok kan geen forum aan omdat het direct vol zou staan met racistische praat. [/size]
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom werden deze bestuursleden(ook al waren ze mijn meerdere binnen de partij)door mij gebannen(iedereen gelijk voor de wet). Ik werd hierover nadien hard aangepakt(Leeuw Van Vlaanderen). |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet a.u.b. uw persoonlijk gesprek niet met Filip Dewinter. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De externe communicatie van het blok is één grote show. Laat je de onderbuik spreken, dan barst het blok. Slogans als 'eigen volk eerst' of 'voor en van het volk' worden dan wel heel hol ! ![]() |
|
![]() |